CHP'nin Seçim Koordinatörleri belirlendi

İstanbul'un üç bölgesinde milletvekilleri görev alacak...

CHP'nin Seçim Koordinatörleri belirlendi

İstanbul'un üç bölgesinde milletvekilleri görev alacak...

12 Ocak 2019 Cumartesi 12:01
CHP'nin Seçim Koordinatörleri belirlendi

CHP İstanbul İl Başkanlığı, Seçim Koordinasyon Merkezi yöneticilerini belirledi.

Gerçek Gündem'in edindiği bilgiye göre, İstanbul 1. Bölge Onursal Adıgüzel, 2. Bölge Gökan Zeybek, 3. Bölge ise Özgür Karabat'a emanet edildi. Milletvekilerinin İstanbul İl Başkanlığı ile koordineli çalışacağı belirtildi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
bunlar göstermelik kordinatlar 2019-01-12 12:11:17

Asıl, eas kordinatları Düşmanla birlik olup Türkiyeye nasıl zarar veririz, Türkiyenin önünü nasıl keseriz, Türkiyenin kalkınmasını nasıl engelleriz, bu chp içimize sızmış düşman ajanları yuvasıdır. NOKTA.

Avatar
Uyan artık yeter!..... 2019-01-12 12:51:17

Atamayan öğretmen arkadaş bak kim ballı maaşla nerelere atanıyor? Bütçede yük olur diyerek emekliliği verilmeyen EYT'li arkadaş saray bütçesinden kim nerelerde çalışmaya başladı? Siftahsiz dükkan kapatan esnaf arkadaş bak senin ödedediğin vergi ile kim ballı maaş alıyor? ürününü, mahsülünü istediği fiyatı vermeyen çiftçi ve besici arkadaş bak kim isteği ballı maaşla nerelerde görevlendiriliyor? saraya % 26 zam, çalışan ve emeklisine % 10 zammı alan arkadaşlar bakın kim ballı maaşlar alıyor? Enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yorulan vatandaş gör bak kimler ballı maaş alıyor? Umudunu yitirmiş işsiz arkadaş bak kim ballı maaşlı iş buldu? Gerekli liyakati ve adam kayirmayi sindiremeyen zeki ve yetekli genç nesil bak kim liyakatsiz olmasına rağmen kim ballı maaşlı iş buldu? Umutlarını ve projelerini başka bahara bırakmayıp beyin göçünü planlayan genç nesil bak kim ballı maaşla iş buldu. YETER UYANIN ARTIK.

Misafir Avatar
@Uyan artık yeter!..... x------- 2019-01-12 13:05:03 @Uyan artık yeter!.....

Burada degil , götün yiyorsa yandas medyada yaz, Buradakilerin hepsi en azindan senin kadar haberdar. Salaksin salak!!!!

Beğenmedim! (0)
Avatar
İmam Bayıldı 2019-01-12 12:53:16

NOKTA kadar ballı maaş için virgül kadar eğilme. Sizi gidi takiyeciler sizi.

Avatar
Kara Fatma 2019-01-12 12:49:37

Millet ittifakı gümbür geliyor. Bazılarının uykusu kaçtı ve sağa sola saldırıyor, gölgesi ile kavga ediyor. Yeni gerilimler ve düşmanlar yaratma peşinde.

Avatar
Hacı Yatmaz 2019-01-12 12:50:16

İYİ Parti ve CHP ince eleyip sık dokuması ve partiler arası paslaşması iyi idare ediyorlar. Vatandaşın umutlanmasın sebep oluyor. Seçim için güzel hazırlanıyorlar.

Avatar
İyi mi? 2019-01-12 12:51:32

Turpun büyüğü heybede. Eğer cumhurhükümetine 31 Mart 'ta sarı kart göstermezsen yani halâ ben mutluyum dersen 1 Nisan ı bekle ve gör.

Avatar
aydın 2019-01-12 13:40:12

kılıçtaroglu il başkanlarının önerdigi başkan adayları,bilhassa izmir ve istanbul,sana yakın duran seni desdekleyebilecek adaayları önermiyorlar,uyanık ol kurultay içinde hesap yapıyorlar.bakın istanbul il başkanı hayri inönüyü açılışta adam yerine koymuyor,kurdele kesiminde onu dışlıyor