CHP ve İYİ Parti aklını başına toplamalı

Sözcü Gazetesi yazarı Rahmi Turan, CHP ve İYİ Parti arasında devam eden yerel seçimde ittifak görüşmelerini yazarak uyarıda bulundu.

CHP ve İYİ Parti aklını başına toplamalı

Sözcü Gazetesi yazarı Rahmi Turan, CHP ve İYİ Parti arasında devam eden yerel seçimde ittifak görüşmelerini yazarak uyarıda bulundu.

02 Aralık 2018 Pazar 11:46
CHP ve İYİ Parti aklını başına toplamalı

Sözcü Gazetesi yazarı Rahmi Turan, CHP ve İYİ Parti arasında devam eden yerel seçimde ittifak görüşmelerini yazarak uyarıda bulundu.

Rahmi Turan'ın "Kuyunun dibi!" başlıklı köşe yazısı şöyle:

"CHP ile İYİ Parti'nin yerel seçimlerde işbirliği yapması mümkün olacak mı?
İYİ Parti'nin işi yokuşa sürdüğü haberleri geliyor.

Gerçek şu ki, CHP ve İYİ Parti ortak bir noktada birleşmediği takdirde, ikisi de batacak! Bunu görmeyecek kadar basiretleri bağlandı mı?

Rahmetli Turgut Özal'ın güvendiği siyasetçilerden olan eski Anavatan Partisi Malatya Milletvekili Süleyman Sarıtaş'tan şöyle elektronik bir mektup aldım:
“Rahmi Bey, bir kuyuya aynı iple inmeye başladığınız zaman (ki bunu Sayın Kılıçdaroğlu ve Sayın Meral Akşener deklare ettiler) artık ipi kesemezsiniz.

İpi kimin kestiğinin bir önemi de olmaz. Her ikiniz de kuyunun dibini boylarsınız. CHP de, İYİ Parti de aklını başına toplamalı, yüksek perdeden uçmamalıdır.
Eğer CHP, İYİ Parti'yi dikkate almazsa ip kopar ve CHP de İYİ Parti ile birlikte kuyunun dibini boylar!

Milletin beklentisi bu ittifakın yapılmasıdır.
Bunu hatırlatırsanız, parti yöneticilerini uyarmak bakımından çok yararlı olur diye düşünüyorum”diyor.

Evet, ben de hatırlatıyorum işte… Umarım faydası olur!"

Son Güncelleme: 02.12.2018 20:07
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
akp.gidicidir..kuyuda kim kalacak göreceğiz. 2018-12-02 12:02:43

bu seçimde akp..büyük yara alacak
hükümeti işe yaramaz hale gelecek.
şişirilmiş değerini kaybedecek.
suriyelilerde akp.yi kurtaramayacak.
milletin % 70 üzerinde akp.den ve zamlarından ve hilelerinden ve ysk.sinden ve A.Ajansından ve vekillerinden ve taraftarlarından nefret ediyor..
millet artık eskisi gibi değil..zamları yedikçe akp.ye verip veriştiriyor.
akp.ye oy vermekle bana ne faydası oldu ,? diyor..
chp.ve iyi partiye oy vereceğiz..diyor aileler.
akp.lilerin yalanlarınada lanet ediyor..

Avatar
Nurali Boz 2018-12-02 14:40:48

Iyi parti iyide kurt secmenini yoksaymasi hangi kanala hizmet eder chp iyi partiyi meclise tasidi iyi parti benim uzay mekigim var sevdasina kapilmis gorunuyor bu ikisinede yaramaz CHP kendi adaylarini gostermelidir kaybedersede kendi adayi ile olsun yani baskasinin ki ile gerdege gidilmez bunu anlamalidir

Avatar
saban 2018-12-02 18:11:12

Bunlardan bir maydonozlu kofte bile olmaz varmi orta yerde bir sey yok hala konusuyorla neyi konusuyorlar 4 hafta oldu ben bu iki partiden umudimi kestim oyumuda kimseye vermiecegim iki partinin eline gecmis en guzel bir firsat var eger bunlar bu firsati degerlendiremiyorsa benim soyleyecek sozum yok

Avatar
saban 2018-12-02 11:59:28

Bu iki partiden Kofteye Mayonoz bile olamazalar iki partinin kafasi arap saci gibi karisik her iki ayri ayri calip ayri ayri oynuyorlar

Misafir Avatar
iyi ve chp.ye oylar..Genç kızlar..Türkiye. 2018-12-02 12:12:04 @saban

saban..sen yalamaya devam et..akp.nin kuyruğunu..
belki bişey verirler sana....maydanozlu köpfte....hehehehihiihihiiihihhoooooohahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
millet uyan..artık..gerçeği gör.. 2018-12-02 12:08:01 @saban

akp.den köfte maydanoz olurmu ? şimdiye kadar olmadığını akp.ye oy verenlerde gördü..5 milyon suriyelileri milletin başına bela etti...
Beşar Esat bizzat ağzı ile söyledi..bütün pislikleri..eroimanları,,çarkı bozukları,,lanetlenmişleri ve hırsızları ve benzerlerini ÜLKEMDEN KOVDUM..dedi
akp.de bunlara sahip çıktı..milletin 40 katrilyon lira parasını bu sütü bozuk suriyelilere verdi..haram ediyor millet..
avp.da diyorki..sizde kalsın size sadakalar arada bir veririz..aman bize bulaştırmayın bu suriye pisliklerini..diyor..yalan mı?
akp.den hiç birşey olmaz..örtülü ödeneklerde milletin parasını akp.liler nereye ve kime harcadıklarıda belli değil..millet haram ediyor..8 katrilyon lira 1 yılda..harcanmış.
Allah hesap soracaktır..kimin köfte ve maydanoz olduğu ortaya elbet çıkacaktır.
akp.li belediyelere asla oy vermeyecek ...vebal almayacak...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yalan dünya 2018-12-02 13:30:54

VAllahi anlamıyorum, köprü yıkıldı yıkılacak bunlar önce kim geçecek derdinde...geçin gidin el ele kola birlıkten kuvvet doğar....

Avatar
alp 2018-12-02 15:31:37

cok dogru yazi.yeni parti neyine gpveniyor acabs sifir oyla.CHP kurdardi nakörlük yapmayun

Avatar
hakan 2018-12-02 15:33:52

Türkller CHP de birlesin.gerisi yalan rum ve ermeni dönme partilerde uzak durun ..sahte müslpmanlarda

Avatar
Deist 2018-12-02 15:47:37

Bunlarin ittifakindanda ve gördügümüz buna benzer resimlerdende artik tiksinti geldi. Devamli ittifak haberleri ve devamli gereksiz görüsmeler, bu nedir yahu? Bayan ve Beyefendi, somut adimlar atin. Ismet Orhan'in Kilicdarogluna acik mektubumdur yazisini hatirlatirim.