CHP ve İYİ Parti ittifak yapmıyor

CHP ve İYİ Parti yerel seçimde ittifak yapmama kararı aldı.

CHP ve İYİ Parti ittifak yapmıyor

CHP ve İYİ Parti yerel seçimde ittifak yapmama kararı aldı.

12 Aralık 2018 Çarşamba 16:03
CHP ve İYİ Parti ittifak yapmıyor

Sözcü'den Saygı Öztürk'ün haberine göre; CHP ve İYİ Parti yerel seçimde ittifak yapmama kararı aldı.

İYİ Parti Genel Başkan Yardımcısı Koray Aydın ve Genel Sekreter Cihan Paçacı’nın da aralarında bulunduğu heyet, seçim ittifak görüşmeleri için CHP Genel Merkezine gitti. 

Mart 2019'da düzenlenecek yerel seçimleri için masaya oturan Cumhuriyet Halk Partisi ve İYİ Parti anlaşamadı. Partilerin ittifak yapmama kararı aldıkları belirtildi.

Son Güncelleme: 12.12.2018 16:20
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
özgür 2018-12-12 16:10:03

Allah belanızı versin ....

Misafir Avatar
kardeşlerim 2018-12-13 08:46:26 @özgür

Ne meral nede kılıçdaroğlu doğrusölüyor. bunların ikiside tek merkezden yönetiliyor. bunlar düşünün solcu dine karşı, sağcı sözde ülkücü terör sevicileri ile dost. bunlara inanılmaz. belediyelerde söz sahibi olurlarsa üç beş başlı yönetim olurki buda onların hortumu şehirlerimizi yutacak anlamına gelir. aman kardeşler chp, İP ve hdp den uzak uaralım.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akilden akile 2018-12-13 08:43:23 @özgür

yapar yapar, bunlar ittifak yapar. bis koku pis kokuyu çeker. iki pis koku ortalığı duman eder. aman aman chp İP den uzak durun.

Beğenmedim! (0)
Avatar
özgür 2018-12-12 16:10:28

bedelini çok ağır ödeyeceksiniz...

Avatar
abc 2018-12-12 16:13:41

Buda Demektir ki AKP ye ALTIN TEPSİ ikram etmek,Zaten KILIÇDAROĞLUNDAN da beklenebilecek şey Budur,Nasılsa ATANMIŞ adam

Avatar
Deniz 2018-12-12 16:21:04

Hadı iş Allah iş yapmayan belediye başkanları gelmesin ne çektik bu K. K beni bile a. K. P yaptı

Avatar
fatsalı 2018-12-12 16:22:10

iyi parti chp hepsi akp karşısında aciz partiler ne yazıkki gerçek bu

Avatar
Hacı Yatmaz 2018-12-12 17:15:05

En karanlık gece bile sona erer ve güneş tekrar doğar. Umudunu yitirme. Sandığa git ve Mahalli seçimlerde vereceğin oy kaygılarınız için olsun. Saray,avaneleri ve yanaşmalarına gerekli dersi ver.

Avatar
Kara Fatma 2018-12-12 17:15:23

Bacımızın dediği gibi, Tanrı dağı kadar Türk ve Hira dağı müslümanız elhamdülillah. Emperyalistlerin pranga vuramadığı biz Türkleri araplaştırma çalışmayın. Bizleri Allah(cc) ile aldatmayın.

Avatar
Faruk 2018-12-12 21:34:26

Arkadaslar ben dogma büyüme Almanya, böyle politikacilar anca Türk halkin salak yerine koyalar. Bu ikiside secimlerde ESEK nal toplayacak. Benim oy hakim yok secimlede oy kulanmiyorum. Ama Türk halkina ben cok üzülüyorm. Türk politikacilar hep yalanci ve hirsiz ve tabi Erdogan daha büyük hirsiz- Bandit, Betrüger