banner87

CHP’de İmza hareketinin ilk günkü rakamı

CHP'de muhalifler olağanüstü kurultay için imza toplamaya başladı. İşte gün sonunda toplanan noter tasdikli imza sayısı...

CHP’de İmza hareketinin ilk günkü rakamı

CHP'de muhalifler olağanüstü kurultay için imza toplamaya başladı. İşte gün sonunda toplanan noter tasdikli imza sayısı...

16 Temmuz 2018 Pazartesi 22:09
CHP’de İmza hareketinin ilk günkü rakamı

Özgür TUĞRUL / YURT

CHP‘de imzaların toplanması için gereken 15 günlük sürenin ilk gününde 353 rakamına ulaşan muhalifler, bin 266 delegeden 634 imzaya alabilmek için geri kalan 14 gün içerisinde 281 imza toplamak zorunda.

NOTER TASDİKLİ İMZA HAREKETİNİN 14 GÜNÜ DAHA VAR

24 Haziran Cumhurbaşkanlığı ve Milletvekilliği Genel Seçimleri’nde partisinden 8 puan fazla oy alan CHP Cumhurbaşkanı Muharrem İnce’nin Genel Başkanlığı koltuğuna oturması için parti içi muhalefet tarafından başlatılan noter tasdikli imza toplama hareketi, seçimli Olağanüstü Kurultay toplanması için gerekli imza oranına ulaşmak için çalışıyor.

YETERLİ İMZA SAYISINA ULAŞILIRSA...

Muhaliflerin bugünün ardından geri kalan 14 gün içerisinde 281 imzayı toplaması durumunda CHP Genel Merkez yöneticilerinin 45 gün içerisinde Kurultayı toplama zorunluluğu bulunuyor. 

Parti üst yönetimi ve genel merkez yöneticileri muhaliflerin yeterli imzayı toplayamayacağını savunurken, muhalifler bu sayıya ulaşacaklarını hatta geçebileceklerini belirtiyor.

CHP Parti Meclisi Üyesi (PM), eski Ankara Milletvekili Necati Yılmaz, ilk gün delegelerden noter tasdikli imza rakamının 353’e ulaştığını söyledi. Yılmaz, imzaların kısa sürede  tamamlanacağını ifade etti. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 17.07.2018 03:32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ATATÜRKÇÜ ABİ 2018-07-16 23:24:20

Bu Chp den bi cacık olmaz Rahmetli Bülent Ecevit niye Chp yi Bırakıpta Dsp yi kurdu bir düşünün

Misafir Avatar
:-((( 2018-07-17 09:44:03 @ATATÜRKÇÜ ABİ

GÜLMEYE GÜLMEYE KILIÇDAROĞLU. AĞLAYA AĞLAYA DEF OLUP GİDECEKSİN.. seni İHANET virüsü. bu ülkeye verdiğin zararın vebalı seni yakıp kül edecek.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
CHP yönetirse... 2018-07-17 08:41:36 @ATATÜRKÇÜ ABİ

CHP'de kriz bitmiyor! Şişli'de rant kavgası---------------- YA TÜRKİYE YÖNETİMİ BUNLARDA OLSA?
Şişlide 500 milyon dolarlık belediye mülkünü kendi yönettiği İstanbul Şişli Vakfı'na 1 TLye devreden Mustafa Sarıgüle yargı şoku. Şişli'nin mevcut CHP'li Belediye Başkanı Hayri İnönünün şikâyetiyle tüm devir işlemleri durduruldu.-------------Bu chp yönetiminden kime ne iş verseniz soyar soğana çevirir batırır..

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
chpli 2018-07-17 08:40:05 @ATATÜRKÇÜ ABİ

Ulan CHP battı, bitti, dikdatör nerde kimmiş herkes görsün. KLILIÇDAĞOLU BİR ZALİM İSLAH OLMAYAN BİR DİKDATÖRDÜR. bunu hala göremeyen varsa aklına şaşarım. tamam M İNCEDE CHP ye genel başkanlık yapacak bilgi ve becerisi yok ama chp işgal edilmiş buda böyle biline.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Haydar 2018-07-16 22:50:15

Size artık oy yok bir alevi dedesi olarak.Biktik sizden , yediniz birbirinizi ATATÜRKÜN HATRI icin oy veriyoruz.Sizler sumarik cocuklar gibi birbirinizle öğreniyorsunuz.iktidar olmak icin degil.YETER ARTIK sizin kavganız.Aklinizi başınıza toplayın bir olun.Size oy verdik diye şımarmayın.ADAM OLUN ADAM ATATÜRK OLUN Günlük paylacı olmayin

Avatar
Mehmet 2018-07-16 22:19:29

Sayın Kılıçdaroğlu, bu kadar seçim kaybettin, artık siz ve Deniz Baykal bir dinlenin. Siz dinlenirseniz Chp içinde 3 part çıkacak. Beyaz Türkler partisi, Aleviler partisi ve Sosyal demokrat partisi. Sonradan bunlar bir daha birleşecek.

Avatar
Trabzonlu Hayati dayı 2018-07-16 22:19:57

Haydi delege kır Zincirlerini.
Kılıçtaroğlu sefilinden artık hayır gelmez

Misafir Avatar
@Trabzonlu Hayati dayı x---------cevap 2018-07-17 08:44:48 @Trabzonlu Hayati dayı

ıt: @Trabzonlu Hayati dayı x------------- ne oldi İnce nin taciz etmesinimi istiyosun?
CHP genel başkanı olmasına gerek yok git yanına bi kıvır bi sırıt seni taciz eder. düne kadar kılıçdaroğlunun kıçını öpüyordun. şimdi incenin kıçı değilde .. çok salaksınız be. siz koyun sürüsü gibisiniz. gazeteler açık oturumlar sizi nereye yönlendirse oraya gidiyorsunuz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
kaç imza 2018-07-16 22:20:26

900 imza 655 imza 100 imza 250 imza 350 imza hangisi doğru tek gerçeği ogrenmemizin yolu noter tasdikli kim imza verdiyse basınla paylaşıldı öğrenelim

Misafir Avatar
t: @kaç imza x----chp üyesi 2018-07-17 08:47:00 @kaç imza

t: @kaç imza x---ulan lavuk kaç imza adlı yorumcu. hani ADALET HANİ İFADE ÖZGÜRLÜĞÜ? sanane kaç imza kim kime verdiyse. seni desteklediğin adamlar ABD liye İsrailliye domalıyor . utanmazlar. ulan batsın bu chp de bizde kurtulalım beee.

Beğenmedim! (1)
Avatar
LÜTFEN Kılıçtaroğlu 2018-07-16 23:08:09

Bizde Saygı gösterdik eleştirenlere karşı koyduk direndik ama yetdi artık.olmuyor Sayın Kılıçtaroğlu olmuyor.bırakın artık.LÜTFEN.

Misafir Avatar
@LÜTFEN Kılıçtaroğlu x---BAK bak 2018-07-17 08:56:03 @LÜTFEN Kılıçtaroğlu

: @LÜTFEN Kılıçtaroğlu x************N e oldu len, düne kadar altıma yat desem yatıyordunuz.. şimdi altınıza yatacak birinimi arıyorsunuz gavatlar.? sizi gidi yeyiciler sizi. ulan sizin burnunuzdan dökmemmi, ulan sizide incenzide bakın mahkemelerde sürüm sürüm süründüreceğim. elimde banka dekontları var. nerelere para çıkardıklarınızı biliyorum, kimlerin adına gayri menkul aldıklarınızı biliyorum. sizi süründüreceğim. PİNOKYO KEMAL.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Mehmet 2018-07-16 22:18:40

Sayın Kılıçdaroğlu, bu kadar seçim kaybettin, artık siz ve Deniz Baykal bir dinlenin. Siz dinlenirseniz Chp içinde 3 part çıkacak. Beyaz Türkler partisi, Aleviler partisi ve Sosyal demokrat partisi. Sonradan bunlar bir daha birleşecek.

Avatar
Artık Şarkı söylemek istiyoruz 2018-07-16 22:22:20

Değerli delegeler gün bugündür şanlı CHP ve Millet sizden irade istiyor

Misafir Avatar
ıt: @Artık Şarkı söylemek istiyoruz x----- 2018-07-17 11:19:57 @Artık Şarkı söylemek istiyoruz

@Artık Şarkı söylemek istiyoruz x************** ne çalışmak , koşmak chp yi şişirmekten yoruldunuzmu*
artık yemek istiyorsunuz.

Beğenmedim! (0)