CHP’de imzasını geri çeken isimler konuştu

CHP’de kurultay tartışması sürerken, imzasını çeken 31 kurultay delegesinden bazıları açıklamalarda bulundu...

CHP’de imzasını geri çeken isimler konuştu

CHP’de kurultay tartışması sürerken, imzasını çeken 31 kurultay delegesinden bazıları açıklamalarda bulundu...

09 Ağustos 2018 Perşembe 09:15
CHP’de imzasını geri çeken isimler konuştu

CHP'de Kurultay için Genel Merkeze muhalifler noter onaylı 618 imza sunmuştu. Bu kişilerden 31’i imzasını geri çekti, beşinin istifa etmiş olduğu, dördünün mükerrer nitelikte bulunduğu, dördünün ise fotokopi evrak olduğu belirtilmişti. Beş imza ise gündem maddesi eklenmediği için yok hükmünde sayılırken, 569 imzayla Genel Merkez kurultay yapılmayacağını bildirmişti.

CHP’de kurultay tartışması sürerken, imzasını çeken 31 kurultay delegesinden bazıları Akşam'dan Ercan Öztürk'e açıklamalarda bulundu.

"İŞTEN ATMAKLA TEHDİT ETTİLER"

Hüseyin Çiçek (Sivas): ‘Değişim olsun’ diyerek imzamı verdim. İlk önce telefonlar gelmeye başladı. Daha sonra bu telefonların söylemleri tehdide dönüştü. Bizim İstanbul’daki CHP’li belediyelerde bir sürü çalışan yakınımız var. Onları işten atmakla tehdit ettiler. Sonra onlar zarar görmesin diyerek imzamı çektim.

"HALK TV’DE İNCE'Yİ İZLEDİM, SONRA VAZGEÇTİM "

Maruf KızılağaçBen partide değişim değil sadece kurultay olsun, Kemal Bey güven alsın istiyordum. Halk TV’de Muharrem İnce’yi izledim. Bir Genel Başkan adayının “Gidin delegelere baskı yapın” çıkışı zoruma gitti. Ertesi gün imzamı geri çektim. Baskı olmadı. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 09.08.2018 11:51
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Fikrettin 2018-08-09 12:37:54

ibnenin korkusuna bak istanbul belediyesine akrabalarini yerlestirmis, atarlarmis.. Hepiniz ayni boksunuz alayiniz cikar pesindesiniz, serefsizler !
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Tek kurtulus halkin devrimi Denizleri unutmayin !!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar
aydın 2018-08-09 10:22:20

derin guçler chp nin başına tacizci küfürcü,adam aşagılayan birini getirip chp nin huzurunu halk gözünde itibarını çökertecekti,hergün havuz medyası tacizi manşat yapacaktı seçimde beyaz tv ve havuz medy köşe yazrları hergun işlemedimi,chp e uçurumun kenarından döndü,ince taciz yapmadım diyorsa aklansın,o yayın yapanlarıda önce mahkemeye versin

Misafir Avatar
w 2018-08-09 19:42:56 @aydın

Aydın denen o.ç ben sana kaç kez ikaz ettim o ananı bacını sikerim diye ama artık sikmeye karar verdim sende buynuzlarını takarsın artık . sen burda o.ç lugu yapmaya devam ett amın çocugu

Beğenmedim! (1)
Avatar
Bel kemigi 2018-08-09 11:40:24

olmayan CHP liler icin "Başarısızlığı başka partilerin oy kaybıyla kıyaslamak geçici bahaneler bulup hiç birşey olmamış gibi sabitliğe devam etmek zaman kaybı ve basiretsizliktir"

Avatar
taco 2018-08-09 09:54:52

demek ulke falan hic önemli degil siktir edin batsin ulke mah olsun önemli olan biz, biz paramiza bakalim buiz isimize bakalim 10 oyum vardi birtekide size haram olsun size oy moy yok artik

Avatar
Deniz 2018-08-09 10:44:02

Bunu bilin geri çeken delegeler yok olacaksınız. Partı den sizi silecekler bu sizlerin son seçimi Kemal gidici 100.% 20 altına düşünce elindeki belediyelerin yarısı gidince anlarsının. Ben iyi partiye verdim şimdi AKP oy verecegim ben ayleme dedim bu chp oy verirseniz bir daha konuşmayalım, Ya ben ya chp . Yaşasın tam bağımsız chp yaşasın kasatsiz gelmeyen başkan.

Avatar
Kemal bey gitsin 2018-08-09 16:13:46

Kemal bey gitsin Chp baraj altı kalır.alevilerde salakmiyiz chp listelerinde alevi düşmanlarını gördükleri her gun kufur ediyorlar boyle milletvekilli belediye baskanin gordukleri zaman oy vermezler.KEMAL KİLİCDAROGLUNU ÇOK SEVİYORLAR DALAMAN SALAMANCA SİZDEN ÇIKAR BİZDEN YİĞİT LER CİKAR PİR SULTANLAR ÇIKAR

Avatar
Adam 2018-08-09 17:18:59

Delege olmuşsunuz ama adam olamamissiniz.

Avatar
Kemal beyi kimse yikamaz 2018-08-09 12:25:37

25 MİLYON ALEVİLER VAR ARKASI SAGLAM ARKASINDA HAK ERENLERİN HACİ BEKTASİN ABDAL MUSANİN EHLİBEYİT İN HZ ALİNİN DUASİ HZ HİZİRİN DUASİ DÜZGÜN BABANIN DUASİ MUNZUR BABANIN DUASİ VAR ALLAHİN DUASİ VAR.HAK ERENLERİ DAİMA KEMAL KİLİCDAROGLUNUN KORUYCU SU SİZ KENDİNİZİ DÜŞÜNÜN

Misafir Avatar
Özgür 2018-08-09 12:48:36 @Kemal beyi kimse yikamaz

tamam kimse yikamaz da siz bu kafayla ülkeyi yikacaksiniz! Derdiniz Kemal bey olmus TC elden gitti hala Kemal beymis... Senin hüllloooggg diyenlerden farkin ne ? Allah askina bi yaz...

Beğenmedim! (1)