banner87

CHP’nin sözlerine Binali Yıldırım’dan çok sert tepki

Başbakan Binali Yıldırım, CHP’li Özgür Özel’in “Binali Yıldırım 15 temmuz gecesini Ilgaz Tüneli’nde geçirdi” şeklindeki sözlerine cevap verdi.

CHP’nin sözlerine Binali Yıldırım’dan çok sert tepki

Başbakan Binali Yıldırım, CHP’li Özgür Özel’in “Binali Yıldırım 15 temmuz gecesini Ilgaz Tüneli’nde geçirdi” şeklindeki sözlerine cevap verdi.

23 Nisan 2018 Pazartesi 15:05

Binali Yıldırım şunları söyledi:

Burada ana muhalefet partisinin hatibi şahsımı hedef alarak darbe gecesi benim tanklar eşliğinde evimden çıkarıldığımı emniyetli bir yere götürüldüğümü ifade etmiştir.

O gecenin gerçeği şudur: O gece tanklar senin genel başkanına yol verirken bu ülkenin başbakanı uçaklara “alçakları vurun” demiştir.

Bu mücadeleyi yapmıştır.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.04.2018 16:21
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kanal faresi Aydın 2018-04-23 15:25:40

Bunlar Tüneli Kanalı çok severler.

Misafir Avatar
Fikrettin 2018-04-23 16:15:48 @Kanal faresi Aydın

"ülkenin başbakanı uçaklara alçakları vurun” demiştir. Sen pilotlar ile irtibati nasil kurdun ve emrin üzerine kac adet ucak vuruldu? Karanliga kursun atma buna derler. Basbakansin verdigin emri ispatlama yükümlülügün var hadi bakalim.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hahaha 2018-04-23 16:01:59 @Kanal faresi Aydın

hahaha

Beğenmedim! (0)
Avatar
vatandaş 2018-04-23 15:42:49

Aydin gerçekten kanal faresisin. Saray soytarısı kemik yalayıcı Aydin sana yine bilal'e anlatır gibi anlatmak istemiyorum çünkü senin tek sorunun düşünme organın başka organla değişmiş. Senin tıbbi tedaviye ihtiyacın var. Çamur at izi kalsın algı operasyonlarını artık boş senin gibi

Avatar
15 temmuz biliniyorsa neden engellenemedi ?? 2018-04-23 16:06:35

perincek haber vermis ya
Perinçek"Darbeyi önceden biliyorduk,Haber verdik ????
https://www.youtube.com/watch?v=dPwCRl_k6AM

Avatar
CHP & IYI Parti kazanir 2018-04-23 16:03:48

baskanlik sistemi icin gonullu basbakanligi birakacak binali bey konusmus vayy be

Avatar
A 2018-04-23 16:27:42

Binali-Inali Başbakan ali- Boşbakan ali Gelali - Gitali artık bir zahmet hiç konuşma Ali. ..

Avatar
Ata 2018-04-23 16:06:35

Vala balkondaydım Atatürk bayrağımı astım...cay demlerim oturdum ıctım...tünel münel gerek yok yanı...gelişeydi bu cay ikram ederdım...neyse Ahmet sıkma canını derdım...

Avatar
Aydin 2018-04-23 15:09:41

Bu soytariliga son verin .bir hdp ye yaklaş o da pkk a terör örgütü degil desin .sonra askerimize oda pkk ile mücadele etsin.sonra mafya devleti kurucusu akşener e .bunu nasıl mideniz kaldırıyor.bu duzenbazlik

Misafir Avatar
Aydin hep ayni terani 2018-04-23 16:31:10 @Aydin

iktidar parti AKP hdp ile sikayet dilekcelerini AKP ye ilet cicim

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Aydin x.......... c. 2018-04-23 16:12:27 @Aydin

Bütün insanlari anneleri dogurmuyor bazilarini siciyorlar!

Beğenmedim! (0)
Avatar
cirkef 2018-04-23 18:59:37

cirkefler yalancilar yancilar yankesiciler hilleci hurdacular adlarina tirol deniyormus söylediklerine kendileri bile inanmayan bu mahluklar milletle alay gecercesine algioperasyonu yaptigini sana yalaci ahmaklar milli irade den kurtulamaycak siniz .