CHP’nin türbanlı adayının açıklamasındaki Ahmet Davutoğlu ayrıntısı!

CHP’nin Konya Taşkent ilçesi için belirlediği belediye başkan adayı 19 yaşındaki Hilal Ülkü Türedi oldu.

CHP’nin türbanlı adayının açıklamasındaki Ahmet Davutoğlu ayrıntısı!

CHP’nin Konya Taşkent ilçesi için belirlediği belediye başkan adayı 19 yaşındaki Hilal Ülkü Türedi oldu.

08 Şubat 2019 Cuma 17:58
CHP’nin türbanlı adayının açıklamasındaki Ahmet Davutoğlu ayrıntısı!

CHP’nin Konya Taşkent’ten belediye başkan adayı olarak gösterdiği 19 yaşındaki Hilal Ülkü Türedi, “Daha önce İyi Parti için adaylık başvurusu yapmıştım. İttifak kararı da alınınca CHP’den adaylığım kesinleşti. Taşkent’te eski başbakanımız Ahmet Davutoğlu’nun yakınlarından ve AKP’lilerden de destek alacağıma inanıyorum” dedi.

CHP’nin Konya Taşkent ilçesi için belirlediği belediye başkan adayı 19 yaşındaki Hilal Ülkü Türedi oldu.

Ülkücü bir aileden geldiğini söyleyen Türedi, Sözcü’ye yaptığı açıklamada, “Adaylığımı 2 gün önce öğrendim. Daha önce İYİ Parti için adaylık başvurusu yapmıştım. İttifak kararı da alınınca CHP’den adaylığım kesinleşti. Taşkent’te eski başbakanımız Ahmet Davutoğlu’nun yakınlarından ve AKP’lilerden de destek alacağıma inanıyorum” dedi.

Türedi “Ben Taşkentli kadınlara seslenmek istiyorum. Okullara yatırım yapmak istiyorum. Taşkentli üretim gerçekleştirmek istiyorum ki artık tüketimden kurtulalım. Tekstil atölyelerinin sayısının artirabilirsem işsizliğe de çözüm bulmuş oluruz diye düşünüyorum. İlçemiz ikliminden de faydalanarak burada bir kayak merkezi yapılabilir. Bunu gerçekleştirmek istiyorum” ifadelerini kullandı.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
MUSTAFA.üçgül 2019-02-08 18:55:53

maraşdan.selam.apla.inşAllah.kazanırsın

Avatar
Vatandas 2019-02-08 23:55:03

YETER ARTIK ! Turkiye layik ve sosiyal hukuk devletidir ! KAVUN VE PECELERIN YERI YOK CHP'DE. KILICDAROGLU ISTIFA ETSIN !!!

Avatar
Ülkücü Aydın 2019-02-08 20:20:33

Oy almak icin her türlü numarayı yapiyo kaypak chp.sinir olduğum dolandırıcı bi parti.baktilar atatürk maskesi ekmek yedirmiyo akpnin din maskesine kaydılar.temelin altina yattı aksenerin altina yattı zamaninda hdpnin altina yattı tam bi kaşar oldu chp

Misafir Avatar
ahmet çiçek 2019-02-08 21:11:09 @Ülkücü Aydın

hade ordan akp nin yancıları sizi andımız için çekmser oy veren kim tc kalkınca nereyeydiniz çakma sahte milliteciler artı ateist olan da sensin haddini bil faşist

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ülkücü Aydın 2019-02-08 20:27:39

Bakın biz başörtüye karşı değiliz algısı...YERSEK..halbuki ateist partisi bunu bilmeyeni dürtüyorlar.bi kendin ol kaypak solcu bi kesim.Atatürk vefat ettiğinden beri yapmadıkları omurgasizlik girmedikleri kılık kalmadı.Ataturkun bizzat astığı seyh saiti bile savundular bunlar net Atatürk ve Türk düşmanı

Misafir Avatar
Gerçek Ülkücü 2019-02-08 21:32:08 @Ülkücü Aydın

Asıl sizler daha düne kadar akpye etmedik laf bırakmadınız, değişen hiç birşey olmamasına rağmen tükürdüğünüzü yalayıp Milliyetçiliği ayaklar altına alanlar ile yoldaş oldunuz. Dönün bir bakın istedim aynı yolda yürüdüğünüz partiye..

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
ahmet çiçek 2019-02-08 21:14:04 @Ülkücü Aydın

sende hiçmi utanma arlanma yok hiçmi haysiyet yok utanmaz yüzsüzler sizi kıçını yaladıgınız partimi Atatürkçü hadi söyle bunu fesli pislik kadir i kim ziyaret etti neden tepki vermediniz kenarımın ülkücüleri çakma kabadayıları

Beğenmedim! (1)
Avatar
duygu 2019-02-09 11:01:23

CHP'nin, kafasina bez baglamis yaratiklarla isbirligi gayet normal.. Secim kazanmak gibi bir dertleri hic olmadi, yahudi recebi mesru hale getirmek icin secim denen hokkabazliga katiliyorlar...

Avatar