Cumhur ittifakı ile Millet ittifakının oyları baş baş çıktı... İşte son anket

24 Haziran seçim sonuçları ile ilgili son tahminler geldi. Remres Kamuoyu Araştırma ve Danışmanlık şirketi "Erken Seçime Doğru" başlıklı Mayıs ayı anketine göre bu pazar seçim olsa Cumhur ittifakı ile Millet ittifakının oyları hemen hemen eşit çıkıyor. HDP yüzde 12 oy alarak barajı geçiyor.

Cumhur ittifakı ile Millet ittifakının oyları baş baş çıktı... İşte son anket

24 Haziran seçim sonuçları ile ilgili son tahminler geldi. Remres Kamuoyu Araştırma ve Danışmanlık şirketi "Erken Seçime Doğru" başlıklı Mayıs ayı anketine göre bu pazar seçim olsa Cumhur ittifakı ile Millet ittifakının oyları hemen hemen eşit çıkıyor. HDP yüzde 12 oy alarak barajı geçiyor.

15 Mayıs 2018 Salı 12:43
Cumhur ittifakı ile Millet ittifakının oyları baş baş çıktı... İşte son anket

Remres Kamuoyu Araştırma ve Danışmanlık şirketinin Anketine göre; MHP'nin kan kaybetmeye devam ettiği gözlemleniyor. Özellikle Bahçeli’nin bağımsız cumhurbaşkanı adayı olacak kişiler için söylediği cümleler, MHP’nin İYİ Parti’ye karşı oy kaybetmesine sebep olmuş görünüyor.

Remres Kamuoyu Araştırma ve Danışmanlık şirketi "Erken Seçime Doğru" başlıklı Mayıs ayı anketini açıkladı.

6-9 Mayıs tarihleri arasında 28 ilde 3653 kişi ile telefonla ve yüzyüze yapılan anket sonuçlarına göre AKP'nin art arda açıklanan ekonomik paketler oy oranları evvelki seçim kampanyaları kadar etkili değil.

CHP'de Muharrem İnce isminin açıklanması ile durum “durağan”dan “pozitif”e doğru evrilmiş durumda. Muharrem İnce ismi sadece cumhurbaşkanlığı seçimi için değil, milletvekili genel seçimi için de partsine bir rüzgar katmış görünüyor. Özellikle küskün seçmenlerini geri kazanmaya başlamış durumda. İYİ Parti'nin oy oranının azar azar da olsa sürekli artırma trendi devam ediyor. 

HDP'de kemik oylarını koruma konusunda en kararlı seçmen grubuna sahip görünüyor. Selahattin Demirtaş’ın yeniden gündemde yer alması, HDP’nin de “kararsızlar pastası”ndan payını almasını sağlamış gibi duruyor.

Saadet Partisi, Temel Karamollaoğlu’nun cumhurbaşkanlığı adaylığı için gereken 100.000 imzayı beklenenden daha kısa sürede toplayabilmiş olması, seçmenlerinde bir özgüven yaratmış durumda.

BU PAZAR SEÇİM OLSA SONUÇLAR NE OLUR?

Ankete göre bu pazar seçim olsa kararsızlar dağıtılmadan önce partilerin oy oranları şöyle görülüyor:

Cumhur İttifakı: %37.8
Millet İttifakı: %37.6
HDP: %9.7
Diğer: %0.4
Kararsızlar: %7.2
Oy vermem: %7.3

Kararsızlar dağıtıldıktan sonra ise tablo şöyle oluyor:

Cumhur ittifakı: %43.9
Millet İttifakı: %43.5
HDP: %12.2
Diğer: %0.4 

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-15 12:48:36

MUHARREM INCE

Avatar
millet aptalmi 16 sene hep ayni hikaye 2018-05-15 12:47:47

artik kimse kanmaz

Misafir Avatar
Türkiye Türklerindir 2018-05-15 18:49:33 @millet aptalmi 16 sene hep ayni hikaye

Israile, Amerikaya salvolar basladi, penguenler foseptik kanallarina doldu.
Ingiliz Türk halkine algi operasyonu yapiyor. Aloooooo KIBRISTA neler oluyor?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ak gençlik haydi kuduse gidin 2018-05-15 14:00:55 @millet aptalmi 16 sene hep ayni hikaye

nerdesiniz ak gençlik bir dakika sonra
hep agd mi destek verecek bu olaylara sahtekar ak gençlik nerde paralı askerliği bekleyen sağlamken çürük raporu alan ak gençlik nerde çıkın ortaya şerefiniz varsa gidersiniz filistine nasıl kurtuuluş savaşında hintli müslümanlar bize yardım etti sizde edin.artık alevinin ,kürdün atatürk ve türkiye milliyetçi,lerinin sırtından geçinemeyeceksiniz .haydi gidin biz gitmiyoruz görelim ak gençliğinizi.e İnna Lillahi ve İnna İleyhi Raci'un” Türkçe Meali: Şüphesiz Biz Allah'tan Geldik ve Şüphesiz Dönüşümüz O'nadır

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
chp barajın altında. 2018-05-15 13:49:04 @millet aptalmi 16 sene hep ayni hikaye

ben anlamam. kim ne derse desin ben bir vatandaş olarak cüşüncem şu chp mecliste olduğu müddetçe bu millete huzur olmaz bu halk huzurlu olamaz. chp hep ABD AJANLARI İLE DOLMUŞ. Türkiye alyhine çlışan bir ekip. chp baraj altında kalır kalmalı bnim görüşüm bu.

Beğenmedim! (18)
Misafir Avatar
PİŞŞŞT 2018-05-15 13:46:24 @millet aptalmi 16 sene hep ayni hikaye

len yandaş numaracı yoklamacı. olurmu len sen ihanet ittifakını yanı kendileri diyorya millet ittifakı onları yüzde altmış yetmiş göstersen len. cahil len bu işi bilmiyor. numaracı. insan görev makam mevki sahibi mal mülk makam sahibi olsada onuru ar ı namusu şerefi elden bırakmaması lazım. bunlarda omurga yok. kıb-vır kıvır tahminler yapıyor milleti kandırmak yönlendirmek için. Türkiye MİLLİ birlik diyecek YÜZDE 70 EVET DEVAM deiyecek .İNŞALLAH

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Bu daha baslangic 2018-05-15 13:24:37 @millet aptalmi 16 sene hep ayni hikaye

Cumhur ittifaki 24 Hazirana kadar mum gibi eriyecek

Beğenmedim! (1)
Avatar
Millet İttifakı 2018-05-15 12:48:04

KAZANACAK

Avatar
52 2018-05-15 12:52:28

bence sayın tayip bey kaçak sarayı hemen ufak ufak boşaltmaya başlasın zira ünüversitelerden zeki öğrenci kardeşlerimiz yerleşekler evet tayip ve akp den sonra o kaçak saray eğytim yuvası olucak biran önce boşaltın orası milletimizindir

Avatar
Asırlardır hür yaşadım hür yaşarım 2018-05-15 13:16:04

Tek adam rejimiyle hangi çılgın bana zincir vuracakmış şaşarım.

Avatar
cahil 2018-05-15 12:52:00

MILLETIN YASAM SINDARTLARINI YOK EDERSEN AGZINLA KUS TUTSAN NAFILE BU MILLET ESIR EDILEMEZ ONUN ICINDIRKI VAZ GECIN BU TEK ADAM MACARASINDAN SUAN TÜRKIYEDE DIKTA REJIMI VAR KIM YOK DERSE ALNINI KARISLARIM OHAL NEDIR SIKI YÖNETIM SEKLIDIR BASKIDIR BIRAN ÖNCE MILLETIN AKLINI BASINA ALMASINI DILERIM

Avatar
Vatandaş 2018-05-15 13:19:45

Cumhur ittifakını gene şişirmişler.Gerçek %41 'in altında.

Misafir Avatar
algi operasyonu bize islemez 2018-05-15 13:21:57 @Vatandaş

yimizler

Beğenmedim! (0)
Avatar
secmenler 2018-05-15 13:20:34

zarflarin muhurlenmis olmasina dikkat etsin