Cumhur İttifakı'nda isyan çıktı!

24 Haziran seçimlerine AKP listelerinden giren Büyük Birlik Partisi'nde isyan var. 'Seçilebilir yerden' sadece Genel Başkan Mustafa Destici'nin yer bulduğunu belirten partililer, bugün durum değerlendirmesi için olağanüstü toplanıyor. "Oyuna, satışa geldik." geldik diyen BBP yönetiminin masasında 'listelerden çekilmek dahil' birçok formül bulunuyor. 

Cumhur İttifakı'nda isyan çıktı!

24 Haziran seçimlerine AKP listelerinden giren Büyük Birlik Partisi'nde isyan var. 'Seçilebilir yerden' sadece Genel Başkan Mustafa Destici'nin yer bulduğunu belirten partililer, bugün durum değerlendirmesi için olağanüstü toplanıyor. "Oyuna, satışa geldik." geldik diyen BBP yönetiminin masasında 'listelerden çekilmek dahil' birçok formül bulunuyor. 

22 Mayıs 2018 Salı 10:51
Cumhur İttifakı'nda isyan çıktı!

Sözcü'den Saygı Öztürk'ün haberine göre; AKP ve MHP’nin oluşturduğu ‘Cumhur İttifakı’na, AKP listelerinden dahil olan BBP’de huzursuzluk hakim. Listede ‘seçilebilir’ yere sadece parti lideri Mustafa Destici’nin konulması partide tepkilere neden oldu. Partililer; Destici dışındaki BBP’li adayların, AKP listelerinde ‘seçilebilir yerden’ gösterilmediği görüşünde.

Parti Başkanlık Divanı bugün olağanüstü toplanıp adaylıklardan çekilmeyi tartışacak. Divan’da; AKP’ye, BBP adaylarının sıralarının değiştirilmesinin teklif edileceği kabul görmemesi halinde de adaylıkların geri çekilmesinin masaya yatırılacağı öğrenildi.

“SATIŞA GELDİK”

Rahatsızlığı doğrulayan bir genel merkez yönetici Sözcü’ye yaptığı açıklamada “Sıralamanın düzeltilmesi talebi çok yüksek, mevcut listeyi kabullenen yok. Tabanda büyük infial var. Yönetime kırgınlık ve kızgınlık hakim. Saaadet Partisi kadar olamadık. Hemen teslim olduk. Bir tek başkan (Destici) kesin seçilecek yerde. Oyuna, satışa geldik.”  diye konuştu.

Aynı yetkili, AKP ile yapılan ittifak görüşmelerinde tek yetkili olarak Mustafa Destici’yi görevlendirdiklerini hatırlatarak “Hata yapmışız” yorumunda bulundu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 22.05.2018 13:28
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Antalyalı Attalos 2018-05-22 10:58:05

Hem ağlayın,hem donunuzu bağlayın şimdi Allahın malları.AKP ye yancılık yaparsanız olacağı buydu.

Misafir Avatar
KECi COBANI 2018-05-22 22:35:51 @Antalyalı Attalos

CUMHUR iTiFAKINDA ALDATMA VARMIS SiMDiYE KADAR HERKESTEN ALDATILAN ERDOGAN SiMDi DESTECiYi ALDATMIS YOBAZIN YOBAZI VARMIS

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ALLAH AŞKINA söyleyin. 2018-05-22 18:15:03 @Antalyalı Attalos

Kılıçdaroğlumu Erdoğanmı BAŞKAN OLSUN? ERDOĞANMI İNCEMİ? ERDOĞANMI MERAL MI? ERDOĞANMI PERİNÇEKMİ?

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
CUMHURBASKANI ADAYLARI--cevapen 2018-05-22 18:11:19 @Antalyalı Attalos

CUMHURBASKANI ADAYLAR----hassittir len manyak.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
oyoun mu dediniz? 2018-05-22 18:10:09 @Antalyalı Attalos

CHP hdp iyi parti bunlarda kavga gürültü olmadığını sanmayın. bunlar tek merkezden
ABD den yönetildiği için. hepsine ayrı mesaj ve emir gelir herkes emirleri uygular. bu yüzden sesleri çıkmıyor. onlara bu yüce Türkiye halkının sesi çıkacak okkalı birerde tokat yeyip yerlerinde oturacaklar. DEVAM Teröre prim yok. DEVAMMMM

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
ceyhan 2018-05-22 18:07:32 @Antalyalı Attalos

Ben olsam, bbp veya başka parti Devletimin milletimin bekası için AKP ye kaıtsız şartsız destek veririm. milletvekili seçilmeyeceğimi bilsem b,ile destek veririm. devlet olmazsa hiç bir şey olmaz. din ini bile yaşayamazsın devlet olmadan, namus, güvence ekonomi, sosyallik yaşama garantisi bile olmaz devletsiz. bu yüzden AKP diyorum. terörislerin destekçilerine oy mu verilir?

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
CUMHURBASKANI ADAYLARI 2018-05-22 15:25:00 @Antalyalı Attalos

UNIVERSITE DIPLOMALARINI MILLETIMIZE SUNSUN AYRICA Transkript de gormek istiyoruz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKPYE OY VERMEK ISRAILE OY VERMEKTIR 2018-05-22 12:22:22 @Antalyalı Attalos

AKPYE OY VERMEK ISRAILE OY VERMEKTIR
https://www.youtube.com/watch?v=OzWkC3tUoVc

Beğenmedim! (0)
Avatar
mhp liler de oyuna geldik diye aglasmasin 2018-05-22 11:03:41

eyy bahceli bey baskanlik federasyon demektir buda Turkiyeyi bolunmeye goturectir diyordunuz ve simdi savunucusu oldunuz ve simdi Millet ittifakini yerden yere vuruyorsunuz nolduda birden bire degistiniz
https://www.youtube.com/watch?v=CxG13ZLB6rY

Avatar
aydın 2018-05-22 11:20:34

akp cumhuriyeti yıkacak ekibi gizli hazırlamıştır

Misafir Avatar
t: @aydın x---cevapen 2018-05-22 18:12:11 @aydın

t: @aydın x---sende bi sittir len manyak.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydın 2018-05-22 12:25:54 @aydın

enis Tütüncü eski chp miletvekili ne güzel söylemiş: Ancak HDPnin en büyük açmazı, PKK terörü ile arasına hala bir mesafe koyamamış olmasıdır. Bu açmazdan kurtulamadığı sürece, Sn. Demirtaşın böyle söylemleri havada kalmaya mahkumdur.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydın 2018-05-22 12:18:05 @aydın

erdogan seçilirse %50 yi besler ve kendine yaklaşanı korur digerlerine binbir zulüm yapar, bir dahada gitmez,hersey muhalefet mecliste kuvetli olsun diye bagırmalı tek adam cinayettir demeli

Beğenmedim! (0)
Avatar
insan oyuna gelirmi ?? 2018-05-22 10:59:09

gunah gunah

Avatar
KECi COBANI 2018-05-22 10:58:28

AMAN TARTISMA FALAN CIKARMAYIN BiZiM HOSUMUZA GiDiYOR AMA SiZiN TEMEL REYiS NE DER ?

Misafir Avatar
ERTY 2018-05-22 15:03:55 @KECi COBANI

ULAN ANGUS SECİM GECESI KACACAK YER ARIYACAKSINIZ ..Ç.. YOK UYA SAHI SIZDE UTANACAK YÜZ BİLE YOKKK..

Beğenmedim! (4)
Avatar
bizler 2018-05-22 12:28:53

artık oyuna kandırılana oy vermiyoruz

Avatar
ilerde bahcelide oyuna geldik diye aglasmasin 2018-05-22 11:00:21

https://www.youtube.com/watch?v=CxG13ZLB6rY

Avatar
Antalyalı Attalos'a cevap 2018-05-22 11:34:00

Donunu bağlayan bahçeli ile destici .