banner87
Flaş Haber
Kapat

Cumhur İttifakından sonra... Oy pusulası böyle olacak

AK Parti ve MHP'nin uzlaşmasıyla hazırlanan ittifak teklifinin ardından oy pusulasının nasıl görüneceği belli oldu. Teklifin detaylarının belli olmasının ardından oy pusulası örneği de ortaya çıktı.

Cumhur İttifakından sonra... Oy pusulası böyle olacak

AK Parti ve MHP'nin uzlaşmasıyla hazırlanan ittifak teklifinin ardından oy pusulasının nasıl görüneceği belli oldu. Teklifin detaylarının belli olmasının ardından oy pusulası örneği de ortaya çıktı.

22 Şubat 2018 Perşembe 13:24
Cumhur İttifakından sonra... Oy pusulası böyle olacak

AK Parti ve MHP'nin, siyasi partilerin seçim ittifakına ilişkin düzenlemesi dün TBMM'ye sunuldu. Teklifin maddelerinin açıklanmasının ardından oy pusulasının nasıl görüneceği merak ediliyordu. Habertürk'ten Çetiner Çetin'in haberine göre oy pusulasının taslak örneği belli oldu. Buna göre pusulada ittifak oluşturacak partiler yan yana ve ittifakın isminin altında görünüyor.

Son dakika Oy pusulası böyle olacak

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 22.02.2018 13:44
Anahtar Kelimeler:
CumhurIttifak
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yörük haydar 2018-02-22 13:39:01

cumhur ittifakına oy vermeyeceğim için kafam karışmadı ama akp ye ve mhpye oy vereceklerin kafası karışır geçersiz oy çok çıkar onun için sandık başlarına muhalefetin kuvvetli sözü geçen açık gözlü ve kurs verilmiş kişilerden seçilmesi lazım.

Misafir Avatar
@yörük haydar x****e cevap 2018-02-22 18:33:24 @yörük haydar

Ruhsuz adlı yorumcu asıl gafis sefil kıçı aklına hükmeden sensin. Bahçeli devlet adamıdır değilmi?
teröristleri ve terörist dostların sevmiyor diye zoruna gidiyor tahammül edemiyorsun uz değilmi? siz terörist olarak geberip gideceksiniz. bahçeli ve destekçileri yaşasada kazanıyor şehid olsada kazanıyor. sen kendi paçanı kurtar bre zavallı akılsız .

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kardeşlerim iyi düşünelim. 2018-02-22 18:30:51 @yörük haydar

Huzur için akp, güven için akp, adalet için akp, kalkınmaya devam için akp, istikrar için akp. maneviyat için akp, cumhuriyetimizin korunması için akp.. akp siz bir Türkiye karanlığa sürüklenmek istenmektedir. bir oyum var AKP ye vereceğim..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ruhsuz bahceli. 2018-02-22 13:57:34 @yörük haydar

Bahceli neden böyle ruhsuz bön bön bakiyor, kimbu adami mhp nin basina bela etti. bilen varmi ?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-02-22 13:52:35 @yörük haydar

YSK sarayin müsdahdemi durumunda . Secim sonuclarini ilan eden YSK. Sen sandiklara sahip cik hic bir sey farketmez. Herifler referandum da keyfi davrandilar hesap soran oldumu ?

Beğenmedim! (1)
Avatar
HER ZAMANKI GIBI 2018-02-22 14:09:40

butun duzenlemeler kendilerine yarayacak sekilde amma TERS TEPECEK, TEERS.

Avatar
yemedi yemedi hodri meydan teke tek gelin 2018-02-22 16:58:48

ne oldu tek basina secime girmek yemedi degilmi gideceksiniz ikinizde defolup gideceksiniz..

Misafir Avatar
@yemedi yemedi hodri meydan teke tek gelin 2018-02-22 18:35:11 @yemedi yemedi hodri meydan teke tek gelin

ÇÜŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ EŞŞŞEK ÇÜŞŞŞŞŞŞŞŞŞ. hadini çok aştın. benim terbyem bunuları söylemeye musait değilama sen çok istedin bu yüzden sana çüşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş eşşşek diyorum. belki durur durulursun.

Beğenmedim! (0)
Avatar
merak ediyorum 2018-02-22 16:10:50

Oy pusulasında yer tahsisi için parti temsilcileri ile ysk sıralama için çekiliş yapardı şimdi koalisyon tek parti gibi mi çekilişe katılacak haydi İYİ gunler

Avatar