Cumhurbaşkanı Başdanışmanı: Çekyat mı bu? Çekya diye bir şey yok, onun sahibi Almanya

Yiğit Bulut, Çekya'nın terörist elebaşı Salih Müslim'i serbest bırakmasına tepki gösterirken "Çekya diye bir şey yok, onun sahibi Almanya" ifadesini kullandı.

Cumhurbaşkanı Başdanışmanı: Çekyat mı bu? Çekya diye bir şey yok, onun sahibi Almanya

Yiğit Bulut, Çekya'nın terörist elebaşı Salih Müslim'i serbest bırakmasına tepki gösterirken "Çekya diye bir şey yok, onun sahibi Almanya" ifadesini kullandı.

02 Mart 2018 Cuma 14:03
Cumhurbaşkanı Başdanışmanı: Çekyat mı bu? Çekya diye bir şey yok, onun sahibi Almanya

Terörist elebaşı Salih Müslim, geçen hafta pazar günü Prag'da gözaltına alındı. 2 günlük gözaltı süresi sonrası mahkemeye çıkartılan Müslim, serbest bırakıldı. 
Müslim'in serbest bırakılmasını TRT Haber'de değerlendiren Cumhurbaşkanı Başdanışmanı Bulut, kararı önceden tahmin ettiğini söylerken şu ifadeleri kullandı: "Avrupa Birliği içerisinde Çekya mı 'çekyat' mı, 'çekyoş' muydu, onun bir sürü farklı adı vardı. Bu ülkenin kendi kararını alması mümkün değil. Bunun sahibi Almanya. Uzatmaya gerek yok.

'ÇEKYAT MI BU?'

Orada bir adam gibi adamlar vardır, onlar Slovaklardır. Onlar da Slovakya oldu. Bratislava çok güzeldir… Bir de adam olmayan yerler var, onlar da Çekya oldu. Sahibi Almanya diyorum, daha öteye gitmeye gerek yok. Basında Çekya diyorlar… 'Çekyat' mı bu? Çekya diye bir şey yok, onun sahibi Almanya."

Müslim'in serbest bırakılması Türkiye'nin sert tepkisine neden olmuştu. En son olarak Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Çekya'nın 'teröre destek veren ülke olduğunu' söylemişti.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Okur 2018-03-02 14:07:48

Senin sahibin kim? Sen sahipsizmisin?

Avatar
Akın Türk 2018-03-02 15:41:26

Bu adamın Dünya Liderine danışman olması çok üzücü,çok..........

Misafir Avatar
koruma adayi jölelim 2018-03-02 18:57:11 @Akın Türk

Hic de degil tencere yuvarlanmis kapagini bulmus . Birbirilerine cok yakisiyorlar hemde jölelinin tabancasi var 300 de mermisi. akp baskani tayyipi cok iyi koruyacakmis yaaaa.

Beğenmedim! (0)
Avatar
jöleli sana bir bilmece. 2018-03-02 14:12:51

akp baskani tayyipi delige süpürmeyip kullanalar kim ?

Avatar
Joleli demek istemis ki, artik biz 2018-03-02 15:14:08

ozgul agirligimizi yitirdigimiz icin, Almanya bize sol eliyle Cekyat goserip sag eliyle terlik vurdu

Avatar
türkoglu 2018-03-02 16:40:16

adi yigit kendi it olan satilmis kalem ceke ne almanyaya ne fransiza ne kiziyon bu adami daha düne kadar ayaklarina kirmizi halilar serip saraylarda agirlamadinizmi,elinizi tutanmi vardi bugün kahraman evlatlarimin sehit oldugu o topraklara bunlari köfteler dönerler yedirerek alkislar arasinda oraya sizler degilde almanyami gönderdi alcak herif

Avatar
jöleli 2018-03-02 14:58:31

Jöleyi yine fazla kaçırmış esprisi bayağı kötü Bir de bu kişi milli değerlerimizi yöneten grubun içinde vay halimize İYİ gunlere

Avatar
hasta ruhlar 2018-03-02 15:40:32

bu ulkenin yuzde doksani insanlari ikiye ayiriyor turkler ve diyer milletler kendine bu kadar asik diyer halklari bu kadar assagilayan baska bir milletde yok isin garibi turk diye bir tip de yok artik cok sıkıldim türk de türklükde ya anlayin artik tum dunya milletleri uc asagi bes yukari hepsi ayni sermaye kolesi usak halk topluluklari degisen bisek yok yahibi coca cola nin kutusunu almanada turkede ingilizede kurdede ayni boyda gö....ne sokuyo yabi aslinda tüm dünya halklari essek sermaye efendi bunu anlamamaniz icin hepinizi birbirinize kirdiriyolar helal olsun dunyanin efendi sermaye lerine helal olsun yahudilere gerisi tum halklar tuketen inek okuz sigir geri zekali ............birbirinizi yiyin bu dunyada tek akillilar var o da yahudi sermeyesi gerisi salak essek suruleri hepsi

Misafir Avatar
yanık efe 2018-03-02 17:28:32 @hasta ruhlar

tükürdüğünü yalayan dönme esas çekyat sensin .

Beğenmedim! (0)
Avatar
Sapo 2018-03-02 17:30:33

Danışmanlar hep bunlardan mi seçiliyor ya?. Bestepe'ye ayrı bir ruh hastanesi g