banner87

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan 'Cumhur İttifakı' için kritik mesaj

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, AK Parti Giresun İl Kongresi’nde konuştu. Erdoğan, "2019’da inşallah Cumhur İttifakı'nı gelmiş geçmiş en yüksek oy oranlarıyla tanıştıracağız. MHP’li kardeşlerimizle el ele vererek dayanışma içinde 2019 seçimlerinde sandıkları patlatacağız" dedi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan 'Cumhur İttifakı' için kritik mesaj

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, AK Parti Giresun İl Kongresi’nde konuştu. Erdoğan, "2019’da inşallah Cumhur İttifakı'nı gelmiş geçmiş en yüksek oy oranlarıyla tanıştıracağız. MHP’li kardeşlerimizle el ele vererek dayanışma içinde 2019 seçimlerinde sandıkları patlatacağız" dedi.

25 Mart 2018 Pazar 13:20
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan 'Cumhur İttifakı' için kritik mesaj

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Giresun’da AKP Giresun il kongresinde konuşuyor.

İşte Erdoğan’ın konuşmasından önemli satırbaşları;

Sizlere söylemiştik, Uzun ince bir yoldayız. Durmak yok yola devam dedik. Biz bu hak yolda son nefesimize kadar yürüyeceğiz. Bize bu yakışır. Ak kadrolar, dağ taş demediler, ne yapılması gerekiyorsa yaptılar. Milletimize hizmete devam edeceğiz. Çünkü biz bu yola baş koyduk. Bunlar için varız.

Afrin harekatı ile yeniden bir diriliş harekatı içine girdik.

Anadolu’yu Karadeniz’e bağlayacağız. Tüm Karadeniz’i kalkındıracağız. Daha neler olacak neler. İnsanlarımızı ayırt etmeyeceğiz. Herkese eşit yaklaşacağız. Ülkemizi böldürmeyeceğiz. PKK’sı falan bizi bölmeye çalıştı. Ama biz onları açtıkları çukurlara gömdük. Suriye’ye kaçtılar kovaladık. Fırat Kalkanı’nda kovaladık. Afrin’de de kovaladık gördünüz. Teröristlerin inlerine gireceğiz dedik. Girdik mi? Girdik. Onları oraya gömdük mü? Gömdük. 3 bin 700’ü aşkın terörist etkisiz hale getirildi. Bu millete ihanet edeni affetmeyiz.

Yok paralel devletmiş bilmem ne… Hepsini bozguna uğrattık. Amerika’ya, Pensilvanya’ya kaçtılar. Ama onları Amerika’ya kadar kovalayacağız. Çünkü onlar bu milleti bölmeye, yok etmeye çalıştı. Ama başaramadılar.

16 Nisan halk oylamasın yüzde 62 oy oranı ile Cumhurbaşkanlığı hükümet sistemine ezici bir destek veren Giresunlu kardeşlerime şükranlarımı sunuyorum. Giresun 16 Nisan’da kendisine yakışanı yaptı. Türkiye ortalamasından 10 puan fazla orana sahip olan Türkiye’nin geleceği için büyük bir işe imza attı.”

'EN YÜKSEK OY ORANLARIYLA TANIŞTIRACAĞIZ'

Birileri bizim 2019 seçimlerinin startını şimdiden vermiş olmamızı spekülasyonlarına alet ediyor. Biz parti olarak her an seçim olacakmış gibi hareket eden bir siyasi hareketiz. Bu alışılmış bir siyasi parti değil, bu bir dava.

2019’da inşallah Cumhur İttifakı'nı gelmiş geçmiş en yüksek oy oranlarıyla tanıştıracağız. MHP’li kardeşlerimizle el ele vererek dayanışma içinde 2019 seçimlerinde sandıkları patlatacağız, ümmetin milletin birliğini beraberliğini zirveye taşıyacağız.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 25.03.2018 14:56
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
dadaş 2018-03-25 14:56:03

yine mühürsüz oy hırsızlığı yapmazsan elinde patlayacak valla halktan uzak güç sarhoşu kibir budalası

Misafir Avatar
100Euro ile 100Türk lirası arasındaki ????? 2018-04-01 11:04:24 @dadaş

https://www.youtube.com/watch?v=E1ZlqZFz3KE

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
100 euro --100 türk lirasi arasındaki ???????? 2018-04-01 11:02:11 @dadaş

https://www.youtube.com/watch?v=l-9eyFCJ2As

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
asgeri ucret karsilastirmasi 2018-04-01 10:59:49 @dadaş

ALMANYADA KİRA ,ELEKTİRİK, SU...(ASGERİ ÜCRETLE GEÇİNİLİRMİ)
https://www.youtube.com/watch?v=WGe0BNb45cY

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Almanya - Türkiye et fiyatları karşılaştırması 2018-04-01 10:57:32 @dadaş

bu videoyu izlerken euroyu tl ye cevirmeden olaya bakin almanyada yasayan birisi 50 euro ile alim gucu nedir turkiyede yasiyan bir insanin 50 tl ile alim gucu nedir ona bakmali
https://www.youtube.com/watch?v=04lmLWMzvJQ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
1603 tl nin degeri neki ?? 2018-04-01 10:51:29 @dadaş

asgeri ucret 1603 tl olmus olabilir de 1603 tl nin degeri kalmadi
cogu seyi ithal ediyoruz et ve saman gibi bu su demek euronun dolarin artisi zam zam demek alim gucun azaliyor demek tl eriyor demek benzin fiyati artiyor demek
dolar bazinda kopru gecis fiyatlari pahalaniyor demek
zam zam demek asgeri ucretli ise gitmek icin ulasim icin para harciyor yol masrafi artiyor demek yemeye icmeye para kalmiyo be
kira en ucuz 1000 tl arti elektrik arti su arti para kazanmak icin yol masrafi arti gida arti kiyafet arti saglik arti cocugunun okul masrafi da 1603 tl ile bunlar karsilanamaz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp nin basarisi---e cevap a cevap 2018-04-01 10:36:24 @dadaş

komiksin cidden veya vicdansiz
2002 senesinde kira fiyatlari etin kilosu benzin fiyatlari neydi ornegin yarim depo benzin 20 tl civarindaydi tup aygaz 15 tl idi etin kilosu 3 ile 5 tl civarindaydi
2018 senesinde asgeri ucret 1603 tl olmusmusda e kira fiyatlari noldu ?? etin kilosu kac tl oldu ?? gida fiyatlari noldu ??elektrik su fiyatlarina noldu ?? insanlarin alim gucu azaldi be oyle dolar bazinda asgeri ucret karsilastirmasiyla goz boyama taktigini yemezler insanlarin alim gucune bakilir bugun en ucuz kira 1000 tl elektrik su geriye ne kaliyor bu millet ne yiyecek ne icecek ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp nin basarisi---e cevap 2018-03-30 18:36:03 @dadaş

2002 yılında dolar 1,41 lira-------------------diyorsun , asgari ücret maaşıda 164 liraidi yani bu günün 117,DOLAR EDİYOR. bir asgari ücret.

2018 yilinda dolar 3,9410 lira-------------------diyorsun doğru , bu gün asgari ücert ne 1603 tl bölü 1 dolar 3941 lira eşittir 406 DOLAR EDİYOR. bir asgari ücret.
ee bişe yazmıyacakmısın? yoksa iftirandan ötürü pişman oldunmu. helal olsun doğruyu görüysen.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
akp nin basarisi----cvp hesap 2018-03-30 11:20:39 @dadaş

2002 yılında bir asgari ücret aylığına 117 dolar alınıyordu bu gün bir asgari ücret aylığına 384 dolar alınıyor. hesap ortada yalan atmayın.İftira büyük KAYA dır İFTİRA ETMEYİN ALTINDA EZİLİRSİNİZ.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
akp nin basarisi 2018-03-30 01:17:52 @dadaş

2002 yılında dolar 1,41 lira
2018 yilinda dolar 3,9410 lira

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ekonomik duruma vatandaşlar tepkili 2018-03-26 02:01:01 @dadaş

https://www.youtube.com/watch?v=Iv_styWhldY

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP DONEMI NE KADAR FAKIRLEDIK 2018-03-26 01:56:47 @dadaş

2002 yılında devletin borcu 242,7 milyar lira
2016 yılında devletin borcu 759,6 milyar lira oldu.
2002 yılında dolar 1,41 lira.
2002 yılında euro 1,42 lira
2017 yilinda euro 4,50
2017 yilinda dolar 3,82
2002 yılında ceyrek altin 24 lira
2017 yilinda ceyrek altin 257,5875
2002 yılında benzin 1,66 lira
2017 yilinda benzin 5,61 TL
2002 yilinda et 5 tl civarindaydi
2017 yilinda et 40 lira civarinda
2002 yilinda ekmek 22 kurus
20017 ekmek 1 lira
2002 yilinda aygaz tup 15 lira
2017 yilinda aygaz tup 100 tl
vatandasin akp oncesi borcu 6,6 milyar lira;
2017 vatandasin borcu 425,8 milyar lira
Hukumet çiftçiye farklı mazot fiyatı uyguladi yatçıya, katçıya farklı mazot fiyat uyguladi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
secsis sisteminin ana serveri 2018-03-26 01:55:24 @dadaş

nerde ??? hangi ulkede ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hak hukuk adalet istiyoruz 2018-03-26 01:54:39 @dadaş

secsis sistemi yasaklanmali seffaf secim istiyoruz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
oylarimiz CHPye 2018-03-26 01:51:52 @dadaş

Kilicdaroglu YAY burcu
Yay burcu entelektüel . Kibar, son derece bilgili sevecen ve ılımlı daima iyi niyetli Kimse için kötü düşünmez İnsanları sınıflara ayırmaz Son derece dürüst açık sözlüdür her zaman cömert güvenilir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Mustafa Kemal Atatürk'ten Mesaj var ! 2018-03-26 01:47:00 @dadaş

oylarinizi CHPye verin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHP & IYI Parti kazanir 2018-03-26 01:38:46 @dadaş

gerisi hikaye

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
euro nerdeyse 5.0 liraya dayandi 2018-03-26 01:38:10 @dadaş

millet borc bataginda millet et yiyemiyor
sandiklarin patlamasi hayal gorunuyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bu ekonomiyle 2018-03-26 01:35:25 @dadaş

millet akp ye zor oy verir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Evet birsey patlayacak 2018-03-25 16:24:00 @dadaş

o da ampul.

Beğenmedim! (0)
Avatar
YA İSTİKLÂL YA ÖLÜM 2018-03-25 14:26:56

Ne var bunda .??Konuşur adam sabah gözünü açar açmaz çıkar sabahtan akşama kadar iplikci karının götü gibi KONUŞUR sadece konuşur başka bir marifeti yok .!Bıla ,bıla ,bıla .Dili tutlasıca bıktık ,usandık buadamın PALAVRALARINDAN ,YALANLARINDAN SAHTEKARLIKLARINDAN TANRI bu adama bi çene vermiş her gün ama TANRININ her günü sadece konuşma ,oyalama ,yalan dolan TÜRK ULUSU ile alay ,uydurur SAHTEKARCI işte bunun marifetleri bu .MEVKİ,MAKAM (( MENFAATLERİ )) için Mevkisi ihtişamı ,gösterişi için bu adam ailesini bile satar Egoist adam .Sözde biz TÜRK ulusunu kadırıyor bu adamı çiddiye almayın zart,deikce yalan ,sahtekarlık zurt dedikce 3 kağıtcılık.Dolandırsın ,çalsın ,satsın İmralı canisi bebek katili imralının beslenmiş lağım faresi foseptik APO ile yine gizli ,gizli dolaplar çeviriyormuş nakın bu sabah bir gazete okudum yine zehirli yılanları TÜRK VATANI HAYİNLERİ adamlarını AFRİN için imralıya yollamış .Apo

Avatar
boş konuşuyorsun 2018-03-25 13:55:48

ikii dönem dedin evde para sakladın rüşvetçi bakanları yargılamadın.tarım politi,kası yaptın yalan söylüyorsun ben milletim sana inanmıyorum .sana güle güle şebinkarahisarlılardan atatürkün tokadını yiyeceksin.versen ne olur ilçe başkanlarına bak hapçı kabak takımı

Avatar
Taka61 2018-03-25 14:54:10

Şu güzelim ülke tarım hayvan ithalatçısı oldu sayenizde köyler boşaldı şehirde iş yok

Misafir Avatar
urugay dan 2018-03-27 23:43:59 @Taka61

et bile almaya kalktilar

Beğenmedim! (0)
Avatar
RRRR 2018-03-25 15:04:06

VAY REIS COSDU YINE AYNI HIKAYELER OYLAR CALINACAK ÖLÜLERE OY KULLANDIRILICAK ÜLKENIN BITISINE BASLANGIC YAPACAK

Avatar