Demirtaş'tan mahkeme kararı sonrası açıklama

Ankara 19. Ağır Ceza Mahkemesi, AİHM'in kararını görüşerek Selahattin Demirtaş'ın serbest bırakılması talebini reddetti.

Demirtaş'tan mahkeme kararı sonrası açıklama

Ankara 19. Ağır Ceza Mahkemesi, AİHM'in kararını görüşerek Selahattin Demirtaş'ın serbest bırakılması talebini reddetti.

30 Kasım 2018 Cuma 20:22
Demirtaş'tan mahkeme kararı sonrası açıklama

Adalet Bakanlığı'nın, Selahattin Demirtaş'ın serbest bırakılmasıyla ilgili AİHM kararının tercümesini dün Ankara 19. Ağır Ceza Mahkemesi'ne göndermesinin ardından Ankara 19. Ağır Ceza Mahkemesi, AİHM'in kararını görüşerek Selahattin Demirtaş'ın serbest bırakılması talebini reddetti, tutukluluk halinin devamına karar verdi.

Eski HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş resmi sosyal medya hesabı Twiiter üzerinden yaptığı ilk açıklamada, Beni yargıladığını zanneden mahkeme zaten ilk günden beri açıkça, kanun falan tanımam diyordu. Kanunu tanımayana biz mahkeme mi diyeceğiz peki? 12 Aralık’ta, Ankara'daki duruşmada yüzüme nasıl bakacaklar bilmiyorum. Fakat beklesinler, duruşmaya geliyorum. Söyleyeceklerim var..." dedi. 

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
roja velad 2018-11-30 20:27:28

olsun sen bizim gönlümüzün başkanısın diyarbekir bizimdir evelAllah amedi kimseye vermeyiz.

Misafir Avatar
Cehape 2018-11-30 23:52:29 @roja velad

Diktir ulen ibine hepinizi siker siker cogaltırım terör destekcısi pkk siksin sizi

Beğenmedim! (1)
Avatar
Firat 2018-11-30 21:48:03

Tc adaleti recep'in fahisesine dōnüsmüs durumda

Avatar
Deist 2018-11-30 22:03:56

AiHM'nin kararini tanimayan diyen Erdogan icin LAHEY dosyalari aciliyor. Bilin dedim.

Avatar
seni baskan yaptiracaz 2018-11-30 21:00:16

sayin selahatin demirtas sakin seni damizlik olarak tutmasinlar orda supelerimiz var senin gibi akkili yigit bir insani ellerine cekirmisken gelecekte cocuklari akili dogsun diye yaparlar hille ve seriye bitmez bu zalimlerden her sey beklenir

Avatar
GELE ME 2018-11-30 21:15:51

ERDOGAN ZATEN MAHKEME TANIMAZ BIZ BUNU BILIYORSUN BIZ SENIN YANINDAYIZ ISTERSE BÜTÜN HEPIMIZI ICERI ATSINLAR VE ATIYORLARDA BIZ KORKUMUZU KACIRMISIZ KORKMUYORUZ BEN BÖYLE YARGICIN SAVCININ MAHKEMENIN HAKIMIN NEYINI :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::IM

Avatar
aydın 2018-11-30 21:46:38

terörist başına katliam emirlerini verene önderim diyecen gidin onunla görüşün diyecen hergun askerimizi sehit eden pkk ya oda masada olacak diyecen sonrada ben suzsuzum nasıl yuzume bakacaklar diyecen,

Misafir Avatar
ERTY 2018-12-01 10:55:55 @aydın

seloyu savunan ona yalakalık yapan herkezin .....................................................................................................................sikeyım

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
lagim faresi aydin nikli pezevenk 2018-12-01 00:17:48 @aydın

bir ciksaydi emir verseydi senin got.nu si.seydim muradima ererdim

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydın 2018-11-30 21:48:54 @aydın

bunlar azılı ataturk duşmanları,her yerde kemalistler katliamcı diyorlar ,ama nedense chp ile işbirligi yapmak için can atıyor kriptolar,akılarınca halkı kutuplaştırıp akp nin ekmegine yag sürecekler chp yi terör desdekcisi pozisyonuna sokacaklar

Beğenmedim! (1)
Avatar
cemaleddin 2018-11-30 23:53:27

İş ciddiye gelince bunlar ana-babalarını da tanımazlar. İmzaladıkları belgeleri tanımıyorlar Kim güvenecek size? Dünyanın gözü önünde siyasi rakibinin dediklerini yapmadığı için AKp tarafından sözde tutuklandı..Bütün Dünya insanlığının vicdanı Demrtaşdan yana.O çoktan beraat etti.Asıl mahkum olanlar oldu Tarihe..şimdide altına imza attıkları imzayı tanımıyorlar..

Avatar