banner87

Demirtaş'ın cezası onandı

Selahattin Demirtaş'ın cezası onandı

Demirtaş'ın cezası onandı

Selahattin Demirtaş'ın cezası onandı

04 Aralık 2018 Salı 17:27
Demirtaş'ın cezası onandı

HDP'nin eski eşbaşkanı Selahattin Demirtaş'ın cezası onandı.

HDP’nin önceki dönem eşbaşkanı Selahattin Demirtaş’ın cezası onandı.Bu durumda AİHM’in tahliye yönünde verdiği karar uygulanamayacak.

İstanbul 26. Ağır Ceza Mahkemesi'nce Halkların Demokratik Partisi (HDP) eski Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş 'silahlı terör örgütü propagandası yapmak' suçundan 4 yıl 8 ay, HDP eski Ankara Vekili Sırrı Süreyya Önder ise 3 yıl 6 ay hapis cezasına çarptırılmıştı. Cezalara sanık avukatları itiraz etmişti.

[Haber görseli]

CEZALAR ONANDI

İki isme verilen ceza ile ilgili yeni bir gelişme yaşandı. İstanbul Bölge Adliye Mahkemesi İkinci Ceza Dairesi Demirtaş ve Önder hakkında verilen cezaları onadı. Böylece cezalar kesinleşti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 04.12.2018 17:37
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Deist 2018-12-04 18:42:27

AiHM'nin kararina bizi baglamaz diyen Tayyip, Egede batan Suriyeliler icin ve Türkiyede kafa kesen ISiD'li teröristlere Suriyede silah gönderip kafa kestikleri icin. Laheyde hesap vermeye hazir ol.

Misafir Avatar
@Deist x**dlı yorumcuya 2018-12-04 19:05:37 @Deist

Eşkiyaların telef olması sana çoook batmış deist . öyle bi batmışki kıçından girmiş ağzından çıkmış. artık ilel ebet dengeyi bulamazsın sapık hemde yırtık sapık olarak geberip gideceksin.

Beğenmedim! (6)
Avatar
kaç 2018-12-04 18:59:00

kişi bıçaklamış kaç kişiyi öldürmüuş kaç cocuğa tecavüz etmiş hangi bankaları soymuş valla adalet yok demesinler cezası az bile iyiki idam verrmemişler paralarıda sıfırlamışmı gemiciğidemi yok ukan demirtaş hiç kafan çalışmıyormuş

Avatar
siktir et pezevengi 2018-12-04 18:26:24

Simdi herkes nara atmakta vay iyi oldu vay serefsiz diye ,aslina bakarsaniz su adam bile ulkeyi yöneten su ibne yiginindan daha dik duruyor heleki Bahceli serefsizine 100 cekiyor Babasi belli olmayabilir ama en azindan ideolojisi ve cizgisi belli .

Misafir Avatar
Cp 2018-12-04 20:05:17 @siktir et pezevengi

Tc adaleti despot hirsiz katil recep'in özel FAHISESIDIR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
doğru söze ne denir. 2018-12-04 18:33:37 @siktir et pezevengi

ne bu ya dört yıl bilmem kaç ay???? herif yüzlerce insanın knaına girmiş, devleti yıkmaya çalışmış aldığı cezaya bakarmısınız???
Müebbt, ağırlaştırılmış müebbet. idam getirilincede idam. şehidlerin yakınlarının vicdanı rahatlsın birazda olsun.

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
anıt: @siktir et pezevengi x----e cevap 2018-12-04 18:31:54 @siktir et pezevengi

anıt: @siktir et pezevengi x---e pezevenkten idareci olur dersn, pezevenklere sempati duyarsan e sende pezevnkten hiç aşağı kalmıyorsun. it it e yiğit yiğide benzer .

Beğenmedim! (5)
Avatar
Firat 2018-12-04 20:31:15

Nasilda namusuz bir toplum profili ortaya çikmis,tecavuz edilip,diri diri gomulen askerleri gormezden gelin selo için Sevinc naralari atin turk milleti çurumustur

Avatar
Tekin Baran 2018-12-04 18:21:20

BIR GUNUMUNE ADALET SIZLEREDE LAZIM OLSCAK.

Misafir Avatar
apo sancakbeyi 2018-12-05 09:04:33 @Tekin Baran

bir çuval kömüre avradını satan ibneler suçun karşılığı yargıdır ve adil yargılamaktır. camiler kışlamız minareler süngümüz de fetöcü teröristlerle teröristlik yap,kullan ali cengiz oyunuyla başa geç sonrada ceza almadan Allah affetsinde suçsuz insanları 2023 hedefini amaçlamak için içeri aldır.ama2023te sen ve fetö yanyana yargılanacaksınız beraat edersen rahmetli erbekan hoca gibi biz beraat ettik deyip tokmakçına bakarsın .

Beğenmedim! (0)
Avatar
D 2018-12-04 22:38:43

Zerre kadar sevmem. fakat meçliste olan bir insana verilecek ceza doğrumudur bilemem . Düne kadar cok iyilerdi şimdi ne oldu. Bunlarıda unutmamak lazım içeri tıkamayla olmuyor yargı her kese lazımdır efendiler. Bir ülkenin büyümesi Demokrasısıyle gelişır ve büyür

Avatar
ZAZA 2018-12-05 10:06:45

Zazalar siksin seni ermeni pic kurus seni.
Biz Zazalara kürt diyenin anasini avradini,bacsini sülelesini 77 ceddini sikeriz böyle mason ermeni yahudi rum picleri sizi

Avatar
alperen 2018-12-04 18:25:22

beter ol.. kafanı taşlara vur ıbını... pkk denen piçler sanada vursun ailenı kızını katletsın ... kan işe ... kafanı taşlara vurarak geber.. bu topraklarda sana yaşamak bile haram.. rabbim seni savunan zihniyetsizlerinde bedenıne bütün pislikleri versin... katil selo ..cibiliyetsiz serseriii... sana o kadar laf söylenecek varkı pis heriff.... kan kus lanet herif

Misafir Avatar
it dolu alperen 2018-12-04 23:25:27 @alperen

pkk sikse senin anini kizini avradini siker onun kini sikmez yakindir sizi sikmesi bu gidisle istenen baris dosluk kardeslik hepsi olmustur bitti ya biri oteki bitmesi lazim

Beğenmedim! (0)