Destici'den 'baraj' ve 'ittifak' açıklaması!

Büyük Birlik Partisi (BBP) Genel Başkan Mustafa Destici, Cumhurbaşkanı Erdoğan'la görüşmesinin ardından yaptığı açıklamada, "Bizim arzumuz hem baraj sıfırlansın, hem de seçim ittifakları yasal hale getirilsin" dedi.

Destici'den 'baraj' ve 'ittifak' açıklaması!

Büyük Birlik Partisi (BBP) Genel Başkan Mustafa Destici, Cumhurbaşkanı Erdoğan'la görüşmesinin ardından yaptığı açıklamada, "Bizim arzumuz hem baraj sıfırlansın, hem de seçim ittifakları yasal hale getirilsin" dedi.

04 Aralık 2017 Pazartesi 19:22
Destici'den 'baraj' ve 'ittifak' açıklaması!

BBP Genel Başkanı Mustafa Destici, Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Tayyip Erdoğan ile görüşmesinin ardından açıklamalarda bulundu. BBP olarak barajın kaldırılmasının önerileri arasında olduğunu söyleyen Destici'nin açıklamaları şöyle:

"Uyum yasaları ile ilgili önerilerimizi sayın Cumhurbaşkanımızla paylaştık, görüşmemizin sonuna doğru sayın Başbakan da görüşmeye dahil oldu. BBP olarak barajın kaldırılması önerilerimiz arasında. Temsilde adaleti nasıl geliştirebiliriz, bunun gayreti içindeyiz. Bizim arzumuz hem baraj sıfırlansın, hem de seçim ittifakları yasal hale getirilsin. Milletvekili sayısı 600'e çıktı, biz bunun 500'ünün "daraltılmış bölge" olarak seçilmesini, diğer 100'ünün de "Türkiye vekili" olarak seçilmesini öneriyoruz.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 04.12.2017 23:34
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
aynen 2017-12-04 19:27:42

"Kim servetini artırmayı planlamışsa, kim rüşvet almışsa, kim haksız kazanç peşinde olmuşsa onlardan da hesap sorulmalıdır”

Avatar
cidden neden rusvet alanlar yargilanmiyor 2017-12-04 19:46:25

amerika zerrab i yargiliyorda ulkemizde rusvet alanlar neden yargilanmiyor veya zarrab neden zamaminda ulkemizde yargilanmadi

Misafir Avatar
ülkem 2017-12-05 08:17:38 @cidden neden rusvet alanlar yargilanmiyor

Amarika dünyayı nasıl sömürüyor sanıyorsunuz arkadaşlar? işte ya aanlarını belli yerlere yerleştiriyor yada suçsuz insanları suçlayıp ülkelere, kurumlara, kişilere suç yükleyip onları sömürüyor. siz hala anlamadınızmı? Türkiye öyle değil Türkiye bir hukuk devletidir. suçu olmadan kimseyi yargılamaz. abd sözde demkorasi ülkesidir ama özde değil. bunu hala anlamadınızmı? Türkiyeye kurulan bir tuzaktır zarrab davası. siz ne sanıyorsunuz bakın zarrab suçlu sanık durumundan tanık durumuna geçirildi. siz hala anlamadınızmı arkadaşlar? BİZİM GÖREVİMİZ HER ŞART ALTINDA ÜLKEMİZE VE HÜKÜMETİMİZE SAHİP ÇIKMAKTIR.

Beğenmedim! (6)
Avatar
adalet istiyoruz 2017-12-04 19:45:02

"Kim servetini artırmayı planlamışsa, kim rüşvet almışsa, kim haksız kazanç peşinde olmuşsa onlardan da hesap sorulmalıdır”

Avatar
fotoya bak 2017-12-04 20:40:21

testimidir legenmidir su yolunda erdoganin kolunda kirilacaksiniz daldan dala atliyan fassitler

Misafir Avatar
merdan 2017-12-05 01:24:49 @fotoya bak

yakında buda tayyipin yanına geçer bahçeli gibi

Beğenmedim! (0)
Avatar
Muhteşem ikili birde Bahceli 2017-12-04 22:10:03

Türkiyem bu ikilinin hatda birde Bahceli iblisinin eline kaldıysa vay Türkiyem haline

Misafir Avatar
antallya 2017-12-05 08:22:39 @Muhteşem ikili birde Bahceli

yok birde sizin kaset imalatı abd ajanımız kılıçdaroğlunu alsalardı aralarına öylemi? ya gidin manyak manyak konuşmayın.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Tufan s 2017-12-04 21:09:51

Daraltılmış bölge gelmesin bence iktidar partisine yarar amaç bu muhalefeti tamamen bitirit

Avatar
INAN 2017-12-04 21:46:27

IBINENIN BIRI GIDIYOR DIGERI GELIYOR FASIT KÖPEKLER BU ÜLKEYI TESLIM ALDINIZ YAZIIKLAR OLSUN BU HALK MAL GIBI TESLIM OLDU REFAH ICINDE YASAMAK VARKEN SIMDI DIKTADÖR IBLISIN PISLIGINI YIYIN ONA OY VEREN YAVSAKLARA BU ÜLKE YAHUDININ KISKACINA DÜSMÜSDÜR

Misafir Avatar
İTnan a cevap*** seçmen 2017-12-05 08:20:58 @INAN

çüşşşşşşş İTnan çüüşşşşşşşşş. yavaş ol eşşşek yavaşşş. çüşşşşş haddini aşıyorsun eşşşek çüşşşşşşşşşşşşşşş. eşşekliğini bilmiyorsun eşşeklik ediyorsun ama bu topluma, bu güzel insanlara, bu dürüst ve haklı vede çalışkan yönetimede çamur atmana eşşekliğinede göz yumamam vatandaş olarak . bu yüzden ÇÜŞŞŞŞŞŞ EŞŞEK İTnan çüşşşşşşşşş.

Beğenmedim! (2)
Avatar
kurtuluş 2017-12-05 01:24:04

yakında bu destici denen adamda bahçeli gibi akp nin şeyinin kılı olur gibime geldi