banner87

Destici ittifakın oy oranını açıkladı

Büyük Birlik Partisi (BBP) Genel Başkanı Mustafa Destici, AK Parti, MHP ve BBP'nin yapacağı seçim ittifakı blokunun alacağı oyla ilgili konuştu.

Destici ittifakın oy oranını açıkladı

Büyük Birlik Partisi (BBP) Genel Başkanı Mustafa Destici, AK Parti, MHP ve BBP'nin yapacağı seçim ittifakı blokunun alacağı oyla ilgili konuştu.

22 Şubat 2018 Perşembe 21:47
Destici ittifakın oy oranını açıkladı

BBP Genel Başkanı Destici, "Benim tahminim; AK Parti, MHP ve BBP seçim ittifakı önümüzdeki seçimlerde çok rahatlıkla yüzde 55 ila yüzde 60 arasındaki bir oyla seçimden galip çıkacak ve Türkiye tamamıyla yeni sistemle yönetilmeye başlanacak" dedi.

Destici, Hatay’da yaptığı açıklamada, AKP, MHP ve BBP'nin ortaya koyduğu irade beyanının çok önemli olduğunu belirterek, şunları söyledi:

"Hangi şekilde olursa olsun bu ittifak inşallah sağlanacaktır. Yeni sistem bu ittifakın başarısına bağlıdır. Başarılı olacaktır. Benim tahminim; AK Parti, MHP ve BBP seçim ittifakı önümüzdeki seçimlerde çok rahatlıkla yüzde 55 ila yüzde 60 arasındaki bir oyla seçimden galip çıkacak ve Türkiye tamamıyla yeni sistemle yönetilmeye başlanacak. Hem yönetimde istikrar sağlanacak hem de Mecliste temsilde adalet daha güçlü bir şekilde yerine gelecek. Müthiş bir memnuniyet var. Verdiğimiz kararın ne kadar doğru olduğunu görüyoruz.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.02.2018 01:31
Anahtar Kelimeler:
BBPDesticiIttifakAKPMhp
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Zübük 2018-02-22 22:05:06

Bu herif tayyipin önüne neden yatiyor ? Tek derdi meclisde koltuk kapmak. Diger tarafdan sayet akp baskani tayyip, 0,001 oy oarni olan bu herifle de secim ittifakina giriyor ise tayyipin durumu cok vahim!

Misafir Avatar
desticiye bu kadar yorum cok olmus 2018-03-01 07:34:51 @Zübük

hihihi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Testici bey oldumu şimdi? 2018-02-23 08:56:59 @Zübük

İyi pari yüzde 60, chp yüzde 60, hdp yüzde 60 oy alacak yandaş araştırma şirketleri anketinde öyle diyor. halkı kandırmaya çalışıyorlar. yanı üç terör sevicilerin oy oranı yüzde 180 nasıl oluyor? biz sizemi inanalım yoksa bu teröristlerin hamilerinemi? ee matematik bilenler inanacağı yeri bilir. tabiki AKP , MHPVE sayın Testici. vede BBP . milli ve yerli. seviyoruz sizi milli ve yerli olanlar.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
3ü bir arada...5 para etmezler. 2018-02-23 00:05:30 @Zübük

3.ünede 1 oy vermeyiz..3 ü bir arada ancak 5 para etmezler..
iyi partiye oy veriyoruz..boşuna hayal kurmayın.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Mehmet 2018-02-22 21:58:53

Yahu evde kalmis kizlar gibi nereye yamanacagini sasirdi bu adam.Valla seni senden baska takan yok dostum

Misafir Avatar
001 2018-02-23 01:00:25 @Mehmet

bu adam şerefsizin önde gideni yalaka hayvanlar sizi yamnıyorlar akp ye

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
MİLLET DELİMİ SİZE OY VERSİN..kafayı yemiş bunlar 2018-02-23 00:03:25 @Mehmet

hahahaha..valla aynen öyle...
yav sana kim oy verecek verseydi şimdiye kadar verir ve şimdide mecliste vekilin olurdu..bin tane oyumuz olsa hiç binize oy vermeyiz..zaten çevresel oy haklarımız 10.bini geçiyor..niye sana oy verelim..akp.ne mhp.ne oy verelim.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Hesabimzayif 2018-02-22 23:00:26

benim matematigim cok zayif anlayan beri gelsin. akp nin oy orani 42 mhp nin 8 civarinda bu herifin oy orani 0,001 simdi 38+5+0,001=43,001 ediyor bu herif yüzde 60 i nasil hesapladi?

Misafir Avatar
Düzeltme 2018-02-22 23:04:00 @Hesabimzayif

akp nin oy oranini ilk cümlede 42 olarak mhp nin 8 olarak yanlis yazdim düzeltmeyi unuttum. Kusuruma bakmayin, yoksa size karsi saygisizlik yapmis olurum.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Derince 2018-02-22 23:02:37

Hopp piş ağzıma düş oh ne güzel. Ver desteği yakala koltuğu ne güzel iş inşAllah baraj atında görürsün kendini .

Misafir Avatar
sfse 2018-02-23 01:01:22 @Derince

bu adam o.ç teki zamanında reise veriyordu ayarı şimdi yamanmaya çalışıyor

Beğenmedim! (3)
Avatar
yüzde otuz 2018-02-22 23:25:52

yüzde otuzu bulun da öpüp öpüp başınıza koyun.

Avatar
aydın 2018-02-22 23:04:29

chp yi tezgaha getirip hdp ile itifaka sokabilirseniz %70 geçersiniz

Misafir Avatar
Ossmann 2018-02-22 23:56:06 @aydın

cok dogru zaten akp, chp yi tuzaga düsürmeye calisiyor. Sizde ittifak kurun diyenleri bugün okudum. Yazdign gibi chp hdp ile ittifak olursa akp ye oy kaymasina sebep olabilir.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Tahsin 2018-02-22 23:11:56

İnşAllah koltuk sevdalılarını bir kadın devirecek

Misafir Avatar
Zübük 2018-02-23 01:34:10 @Tahsin

simdilik mhp den ayrilan küskünler partisi görünümü var. sayet orta sagdan önemli siyasetcileri bünyesine aliarak orta saga hitab ederse kazanma sansini artirir.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
001 2018-02-23 01:02:18 @Tahsin

oda iyi parti olacak benim oyum iyi partiye

Beğenmedim! (3)
Avatar
köylü 2018-02-22 23:10:36

benim umdum şeriatçı kürtler onlar joker görevi yapıyorlar bakalım şeriatçıların ırakta suriyede kürtlere yaptıklarını düşmanlığı kaydetmişlermi yoksa korkudan şeriatçılara oy vereceklermi eğer şeriatçılar kaybederse iç savaş çıkarırlar alevilerle demokrat kütleri katlederler inşAllah hdp nin oyları yüzde15 e çıkar kürtleri gözlüyoruz

Misafir Avatar
güneydoğulu...muho.dan....akp.oy bekleme.. 2018-02-23 00:09:01 @köylü

tahmini...kürtler akp.ye oy vermezler..selahattin dahi dese boşuna..haa veren olabilir..olur demiyoruz..olabilir..ancak özellikle iyi partiye ve chp.ye oy verirler.
millet zaten akpden bıkmıştır..evlerini yık..binalarını yık..sonra oy iste..boş yaz.

Beğenmedim! (2)