Devlet Bahçeli açıkladı... Kaç MHP'li vekil İyi Parti'ye geçecek?

15 CHP milletvekilinin İYİ Parti'ye geçmesinin ardından siyasi kulisleri hareketlendirecek bir haber de MHP'den geldi. Bahçeli'nin, bazı MHP'li vekillerin de İyi Parti'ye geçebileceğini söylediği iddia edildi.

Devlet Bahçeli açıkladı... Kaç MHP'li vekil İyi Parti'ye geçecek?

15 CHP milletvekilinin İYİ Parti'ye geçmesinin ardından siyasi kulisleri hareketlendirecek bir haber de MHP'den geldi. Bahçeli'nin, bazı MHP'li vekillerin de İyi Parti'ye geçebileceğini söylediği iddia edildi.

22 Nisan 2018 Pazar 16:36
Devlet Bahçeli açıkladı... Kaç MHP'li vekil İyi Parti'ye geçecek?

CHP'den 15 milletvekilinin İYİ Parti'ye geçmesinin ardından siyasi kulislerde 5 MHP milletvekilinin de İYİ Parti'ye geçeceği ileri sürülüyor.

Bu milletvekillerinin önceden “Genel Başkan Bahçeli'ye ters düşen vekiller olduğu” belirtilirken, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'nin de 9 Nisan'da partisinin milletvekillerine verdiği yemekte “CHP'den İYİ Parti'ye geçecek milletvekilleri olabilir. İYİ Parti'nin tazyikiyle CHP'den gidenlerle Meclis'te bir grup kurulabilir. MHP'de siyaset yapan milletvekilleri de bu duruma karşı uyanık olsun. Çünkü bizim içimizden de 5 milletvekilinin İP'e (İYİ Parti) gitmesi söz konusu olabilir” dediği ileri sürülüyor.

İYİ PARTİ 25 VEKİLLE GRUP TOPLANTISI YAPARSA ŞAŞIRMAYIN'

Gazeteci Adnan Bulut da twitter hesabından, "İYİ Parti salı günü 25 milletvekiliyle grup toplantısı yaparsa şaşırmayın. MHP’li vekiller Atila Kaya,Zihni Açba,Kadir Koçdemir, Oktay Vural, Oğuz Tor’u takip edin" diye yazdı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 22.04.2018 19:28
Anahtar Kelimeler:
MhpDevlet BahçeliIyi Parti
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
son dakika haberi 2018-04-22 16:52:29

bahçeli nin son dakika haberi ayak oyunları başlamıştır diyor senin ki hangi oyun harmandalımı yoksa twist mi

Misafir Avatar
Kilicdaroglu Cok Yaşa 2018-04-22 21:56:54 @son dakika haberi

Bu, tarihi bir sorumluluk tarihi bir görevdir. kilicdaroglu adam gibi adam haktan hukuktan adaletten vatandastan yana demokrasiden yana kilicdaroglu kendine yakisani yapti iyi partiyi desteklemekle milli iradeye saygili davrandi oylarimiz CHPye

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHP & IYI Parti kazanir 2018-04-22 21:24:18 @son dakika haberi

Metin Feyzioğlu'ndan Erken Seçim Yorumu / Erken Seçim Kararının Sebebi Ne?
https://www.youtube.com/watch?v=dP3B8pttD9E

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
devlet bahceli by by 2018-04-22 20:16:25 @son dakika haberi

AKP bay bay

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
MHP DEN IYI PARTIYE 2018-04-22 19:11:24 @son dakika haberi

GECEN MILLETVEKILLERI BIZLERIN BASTACI OLUR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
meral aksener dediki 2018-04-22 19:10:15 @son dakika haberi

“İYİ Parti’yi seçimlere sokmama teşebbüsü, demokrasiye saldırıdır.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ali 2018-04-22 16:44:41

Meral hnm. chp nin bu hamlesi sonrasında mhp den istifa edip size gelecekler varsa kapınızdan içeri sokmayın lütfen

Avatar
Bayram 2018-04-22 17:28:15

Artık iyi parti seçimlerin favori partisi oldu.Biz bu haksızlıkların zulümlerin biranönce bitmesini istiyoruz.

Avatar
bozo 2018-04-22 19:26:58

gececekler arasinda devlet bohcacida olmasin.bohcasini kapip iyi partiye gecebilir,bunun adi bahcelidir ne yapacagi bilinmez.

Avatar
H.R. 2018-04-22 18:54:59

Dilerim "Balgat" ta tek başına kalırsın da ağlayanın olmaz.

Avatar
Az kaldı 2018-04-22 17:02:26

MHP de kim gerçekten ülkücü ise gelsin. Diğerleri bohcaliyla ve adaletsizlerle kalsın.

Avatar
Vatandaş uyandı 2018-04-22 21:29:47

Yancı kocamış kurt dikkat etsin doktoru ile gezsin bir salı günü mhp grup toplantısı bile yapamayabilir. Neden mi mhp istifalar domino etkisi yapacak. Mhp içi boşalacak. Atalarımız boşuna dememiş " ALMA MAZLUMUN AHINI ÇIKAR AHESTE AHESTE " iktidar eliyle mahkeme kararı ile olağanüstü kongre iptal ettirdim. Şimdi İYİ Parti gümbür gümbür geliyor Güneş vatandaş için doğacak karanlıklar aydınlığa kavuşacak ve karanlıkta iş tutanlar iyot gibi açığa çıkıyor İYİ günlere

Avatar
Harbii 2018-04-22 22:14:14

İktidar her türlü kirli ittifak yaptı ve yapıyor. Hala "megri megri" yi unutmadık. Ne oldu da bu kadar celalleniyorlar. " acı var mı acı?...."

Misafir Avatar
gidiyorlar son 61 gün 2018-04-22 23:12:22 @Harbii

hahahha acıtmışlar

Beğenmedim! (0)