banner58
Flaş Haber
Kapat

'Devlet Bahçeli, Alparslan Türkeş'in kemiklerini sızlattı'

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli partisinin grup toplantısında AKP'ye destek konuşması MHP'de kalan son onurlu ülkücüleri de isyan ettirdi.

'Devlet Bahçeli, Alparslan Türkeş'in kemiklerini sızlattı'

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli partisinin grup toplantısında AKP'ye destek konuşması MHP'de kalan son onurlu ülkücüleri de isyan ettirdi.

15 Kasım 2017 Çarşamba 08:43
6411 Okunma
'Devlet Bahçeli, Alparslan Türkeş'in kemiklerini sızlattı'

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'nin partisinin grup toplantısında "15 Temmuz’dan bu yana tutarlı duruşumuz, tartışmasız muhafaza edilecektir. Bu durum karşısında partimiz 7 Ağustos Yenikapı ruhu ve 16 Nisan halkoylaması şuurunun gereği olarak, Adalet ve Kalkınma Partisi’yle cumhurbaşkanlığı hükümet sistemini 2019’da tesis etmek maksadıyla sonuna kadar ve birlikte yan yana mücadelesini sürdürecektir. Türkiye’nin demokratikleşme içinde bir yönetim yapısına kavuşabilmesi için üstlendiğimiz sorumluluk aynen devam ettirilecektir." açıklaması Ülkücü tabanda sert karşılık buldu.

ÜLKÜCÜLERDEN BAHÇELİ'YE TEPKİ YAĞDI

Devlet Bahçeli'nin açıklamalarına MHP'de kalan son onurlu ülkücüler isyan etti. Bahçeli'nin eski sözlerini hatırlatan ülkücüler Bahçeli'ye çok sert sözlerle yüklendiler. Bahçeli'nin merhum Alparslan Türkeş'in kemiklerini sızlattığı iddia edilirken Bahçeli'ye Erdoğan için '7 sülalesinden hesap sormayan namerttir' diyordun hatırlatması yapıldı.

TEPKİLER YANDAŞ GAZETECİNİN DE DİKKATİNDEN KAÇMADI

Ülkücülerin sosyal medydaki tepkileri yandaş gazeteci Ersoy Dede'yi de rahatsız etti. Dede "Bahçeli; '2019'da Erdoğan etrafında birleşiyoruz' dedi.. Bunu bir zahmet kendi kitlesine de söylerse, twitter'da zıpçıktılık yapmasınlar" ifadelerini kullandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 15.11.2017 09:37
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Oğuz 2017-11-15 09:22:11

Lanet olsun sana.

Misafir Avatar
helal yoldan mı birincilik ? 2017-11-15 20:53:52 @Oğuz

hile yoluyla ve milleti korkutarak hakimleri tehdit ederek birincilik ...haram yoldan
parkuru bırakıp dağ aşımı yapan birinci gibi..
akp.hile ile hep birinci olmuş..milleti tehdit etmiştir..çoğunluğuda bu yolla almıştır..
ysk. hakimleride milletin hakkını yemiştir..mühürsüz zarfı geçerli saymıştır.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ülkem 2017-11-15 18:10:28 @Oğuz

16 yıl bir ülkeyi yöneten ve her seçimde birinci olan parti halkının takdirini kazanmıştır. bu millet hiç bir partiye bu kadar güvenmemiştir. hiç bir parti bu kadar iktidarda kalmamıştır. sömrürülmeyi onuruna gururuna yedirmeyen türk halkı AKP ye sahip çıkmıştır. ülkesini sömürüden kurtaran AKP milletin partisidir ve bu millet AKP yine kazandıracak. faiz lobisi, çıkar , rüşvet çevreleri çatlıyor.

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
Güvenme dostuna saman doldurur postuna..(mhp.akp.) 2017-11-15 12:08:25 @Oğuz

Demekki salı günleri evvelden milleti tahrik etmek için boş tahrikler yapıyormuş MHP.li kişi..
herşey ortada..ip atmalar..bağırmalar,,benzer sözler hep masalmış.
bu kişiye ve bağlandığı partiye (MHP.akp.) ye nasıl güvenip oy vereceksin ..VATANDAŞ..
Kendine ve millete yazık edersin..5 senede seni MHP ve akp. birleşmesi rezil perişan eder.bu günü dahi ararsın..
iyi parti ve chp,ye oy ver..akıllı olan bu yola gider..

Beğenmedim! (0)
Avatar
O zaman 2017-11-15 08:50:00

Namert olmuş oluyor......Demek ki neymiş NAMERT yani mert olmayan .

Misafir Avatar
BİRLİK İÇİN akp.ye değil.İYİ PARTİye oy verelim 2017-11-15 12:04:05 @O zaman

akp,ye oy vermekle birlik olmaz.
iyi partiye oy verelim..tarafsızdır..iyi parti..
birlik isteniliyorsa İYİ PARTİ en iyisidir..
gerisi boştur..akp,ye millet oy vermez..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ülkem 2017-11-15 12:01:20 @O zaman

ülkemiz askeri, sosyal, maddi, manaevi, ekonomik olarak baskı altındadır. halkımız birlik olmalıdır. ajan partilere, atanmış ajan parti başkanlarına , teröristleri savunan partilere, ohal ın kalkmasını terörün tırmanmasını isteyen partilere oy vermeyeceğiz.

Beğenmedim! (15)
Avatar
Antalyalı Attalos 2017-11-15 10:53:31

Yenikapı ruhu girince Bahçeliye,AKP nin hırsızlık ruhunu resetledi,nane ruhuna çevirdi galiba.Bunaklığına verin be yaavv.

Misafir Avatar
akp.tehlikeli kuruluştur. 2017-11-15 12:31:49 @Antalyalı Attalos

Belkide akp. büyü yaptırttı..olmaz demeyin..!? hocaları çok var....
hahahhaa

Beğenmedim! (1)
Avatar
Siyaset yalan söyleme sanatı olmamalı. 2017-11-15 09:21:25

Hey Allahım ne günlere kaldık.Ben şimdi nasıl güveneyim oy vereyim.Lütfen bana söyleyin.Bu açıklama İyi partiye resmen oy taşıma amacı gütmüyor mu?İyi partinin oyları artacak böyle giderse.

Misafir Avatar
uyan millet akp ve mhp.yi sandığa göm. 2017-11-15 12:17:06 @Siyaset yalan söyleme sanatı olmamalı.

sabırlı adındaki kişi..asla akp.ye ailellerimiz ve yakınlarımız ve sevdiklerimiz oy vermeyecek..ne akp.ye ne yanındaki çakma lastikçiye oy vermeyiz.
bunu böyle bil..buradan millete ferman yazma...
inşAllah millet size asla keyfinize tahammül etmeyecektir..sabırları bitmiştir.
keyfiniz yerinde olsun diye millet size kölelik yapmayacaktır..
UYAN MİLLET..akp. MHP.yi sandığın dibine göm..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
iyi partiye oy verecek millet. 2017-11-15 12:01:48 @Siyaset yalan söyleme sanatı olmamalı.

inşAllah iyi parti %70 olur.
yalancılara oy verilmez..
meral hanım yalan söylemiyor..En azından şimdilik..
milletin çoğu İYİ PARTİ ye oy verecek..göreceksiniz.
çünkü millet çok aldatıldı..perişan edildi..aç konuldu..
diğerleride LORD LAR GİBİ PAŞALAR GİBİ..KRALLAR GİBİ yaşadı..
yani oyu millet versin onlar keyf zevk içinde yaşasın millette perişan olsun diyemi akp.ye MHP.ye ve diğerlerine oy verelim ..asla oy vermez millet.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
sabırlı 2017-11-15 11:59:45 @Siyaset yalan söyleme sanatı olmamalı.

Kıskananlar eğer vatanseverseniz hiç kıskanmayın üzülmeyinde bu ülke akp ve mhp gibi iki parti var oldukça evel Allah kiyamete kadar Türkiye Cumhuriyeti olarak yaşayacaktır. amaa ihanetçi ve fitneci hemde ajanlasınız sizin boyunuz postunuz devrilsinki zaten zelil olmuşsunuz düşmanlarla , yalancılarla, iftiracılarla iş birliği içindesiniz. bu vatanın ekmeyi suyu ihanetçilerin, fitnecilerin yalandan iftira edenlerin burnundan gelecek. dünyanın sömürü ülkeleri ülkemiz üzerinde oynadığı oyunu hala göremiyen varsa gözünü dört açsın.. birlik zamanı şimdi AKP ve mhp çatısı altında toplanmalıyız.

Beğenmedim! (14)
Avatar
Akın Türk 2017-11-15 10:50:52

Kendi Kitlesi diye bir şey kalmadı bıçak kemiğe dayandı, kendini kurtarma çabasında olan yalnız bir adam. ha birde Semih Yalçın bey....

Avatar
hükümet bağlı 2017-11-15 08:55:50

hatayda orman dairesinde alpaslan isimli bir mühendis varmış 2 b kapsamında köylülerden rüşvet alıp iş bitirmiş ortalıktada dindar geçiniyormuş köylüler pazarda konuşurken kulak misafiri oldum cebine 3-5 kuruş koyun o halleder diyiyorlardı.işte pazar gazetesi istihbaratı en güzel buralardan alırsın.

Misafir Avatar
NEYLEYİM SARAYI.... 2017-11-15 12:25:32 @hükümet bağlı

doğruysa...adlı kişiye yanlış olarak BEGENDİM notu verdim..Allahım beni AF et..aslı şudur..BEĞENMEDİM..
akp.yi hiç mi hiç beğenmeyeceğiz..akp..tehlikeli ve hileli parti olarak dünya tarihine geçmiştir..biz onun amelesi ve hizmetçisi değiliz.
MAZLUM VATANDAŞIN CEBİNDİN LÜZÜMSÜZ YERE 100 LERCE CAMİİ YAPTITTI CEMAAT YOK..
aynı şarkı sözü gibi..NEYLEYİM SARAYI NEYLEYİM KÖŞKÜ İÇİNDE SALINIP YAR OLMADIKÇA..günahtır millet aç..inadına camil yapılıyor..kilise yapıyor.havra yapılıyor..MİLLETİN PARASI ile..haram olsun haklarımız.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp.li ise o mühendise bişey olmaz. 2017-11-15 12:21:34 @hükümet bağlı

göz yumdukları nolacak..?
hikaye anlatma..akp.li...akp..kendi menfaatı varsa göz yumar.
Eski bakanlara ve veklllere iş adamlarına ve müteahhitlere nasılda göz yumduğunu gazeteler yazıyor.
bizden ise felsefesini en iyi akp,yürütüyor..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
doğruysa 2017-11-15 09:16:24 @hükümet bağlı

memur kim olursa olsun haksızlık, yolsuzluk yaparsa şikayet edin cezasını bulsun. akp veya başka partili olsun kim olursa zaten akp buna asla göz yummaz rüşvet alanın cezasını verir. ama eski hükümetlerde devlet dairelerinde rüşvet açık açık istenirdi, rüşvetin miktarı bile pazarlık yapılırdı. o günler gitsin gelmesin. akp bu ülkenin can simidi. sigortası, kalesidir sahip çıkalım .

Beğenmedim! (16)
Avatar
Bahceli kendisini 2017-11-15 12:48:02

Sifirladi

Avatar
Tekin Baran 2017-11-15 12:02:40

ULAN BEYNI GOTUNDE EGE BIKTIM ARTIK SANA KUFRETMEKTEN. SIKTIR OL BURAYA YORUM YAZMA BEYINSIZ ASAGILIK SEREFSIZ YARATIK.

Misafir Avatar
vatandaşlar.. 2017-11-15 12:35:13 @Tekin Baran

Tekin bey çok güzel söylemişsiniz..anlamazlar..
BİR KAZ ALDIK PAZARDAN....BAKILMIYOR NAZARDAN..KOYDUK KARA KAZANA KAYNATIRIZ KAYNATIRIZ KAYNAMAZ..misali gibi.
selamlar kardeş..Allah eksikliğinizi vermesin..gönlünüzdeki dilekler hayırla inşAllah kabul etsin..MEVLAM..amin..

Beğenmedim! (0)