Devlet Bahçeli'den çok sert açıklamalar

MHP lideri Devlet Bahçeli sosyal medya hesabından çarpıcı açıklamalarda bulundu.

Devlet Bahçeli'den çok sert açıklamalar

MHP lideri Devlet Bahçeli sosyal medya hesabından çarpıcı açıklamalarda bulundu.

06 Mayıs 2017 Cumartesi 19:42
2419 Okunma
Devlet Bahçeli'den çok sert açıklamalar

MHP lideri Devlet Bahçeli, 2019 seçimleriyle ilgili 'kim aday olacak' tartışmalarına ilişkin de sert ifadeler kullandı. MHP lideri, "Hayırcılar toplanıyormuş, 2019’a yatırım yapıyorlarmış, şu aday olsun bu öne çıksın diyorlarmış. Asıl millet ne söylüyor buna bakılsın." açıklamasını yaptı. İsmi adaylık için geçen 11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'ü işaret eden Bahçeli, 'Eski defterleri karıştırıp yeni hikâye yazmak, miadı dolmuş yüzlere umut bağlamak başlanılan yere geri dönmektir ki, bunun adı iflastır" paylaşımında bulundu.

Bahçeli’nin yaptığı açıklamalar şu şekilde:

“Büyük düşünürümüz Yusuf Has Hacib iki türlü insanın konuşmayacağını söyler:Biri bilgisiz, diğeri dilsiz.Ne tuhaf ağzı olan herkes konuşuyor! Y.H. Hacib yine diyor ki: “Kara başın düşmanı kızıl dildir. Nice baş yedi ve yemektedir.” Söz vardır vezirliğe,söz vardır rezilliğe götürür. Eğer haklıysak, savunduklarımızın doğru olduğunu görüyor ve inanıyorsak susmak cinayet, durmak cehalet, vazgeçmek akli cinnettir. İtibar için ihlale tamam diyenler,makam için inkâra kucak açanlar,dünyevi çıkarlar uğruna iltimas ve ihanete çanak tutanlar iflah olmazlar.

“ATARLAR TUTARLAR BOL KESEDEN SALLARLAR”

Konuştukları zaman mangalda kül bırakmayanlar vardır.Atarlar tutarlar,bol keseden sallarlar.Sıra icraata gelince de anında araziye uyarlar. Bu tipleri her alanda görürsünüz,her seviye ve mevkide varlıklarına şahit olursunuz.Çalımlarıyla dünyaya meydan okurlar,aslında yokturlar. Bakarsanız büyük bir dava adamı pozu verirler. Gerçekte koca bir hiçtirler. İşlettikleri dedikodu şantiyesi, kaynattıkları fitne kazanıdır. Moral yıkarlar, ara bozarlar, sahte kurtarıcılıkla tertemiz duyguları kirletirler. Çünkü kendi vicdanları kararmış, ruhları kapanmıştır.

“ŞER GÜRÜLTÜYE PAPUÇ BIRAKMAZ”

Bir kimsenin olaylara, güçlüklere ve sorunlara karşı koymasını sağlayan moraldir. Biz buna maneviyat diyoruz.Bundan mahrum olanlar engeldir. Türk siyaseti bu yaralı yüzlerden, yamalı kimliklilerden çok çekmiş, milletimiz bunların cereme ve cefasından çok bunalmıştır. Kalpleri kafalarıyla ters düşen, fikirleri filleriyle bağdaşmayan çarpık, çürük ve çelişki yumaklarının bedeli ağırdır. Bir davaya baş koymuş er kişi ardına bakmaz, şer gürültüye pabuç bırakmaz. İnanıyorsa ayaktadır, azimliyse istikbale sahip çıkacaktır. Boş lafın peşine düşen, asılsız söylentileri tırmandırıp veya bunları üretip servise çıkaran, yaymakla uğraşan doğru iş yapmıyordur.

Derler ki, bir toplumun başarma iradesi, o topluluktaki en moralsiz kişinin heyecanıyla sınırlıdır. Bu sınır aşılmazsa bozgun kaçınılmazdır. Moral ve motivasyon kaybının dibine çökenler sanal umut ve hedeflerle toparlanayım derken, dikkat etsinler de, tamamen silinip gitmesinler!

“DEREYİ GÖRMEDEN PAÇAYI SIVAYANLAR…”

Hayırcılar toplanıyormuş, 2019'a yatırım yapıyorlarmış, şu aday olsun bu öne çıksın diyorlarmış. Asıl millet ne söylüyor buna bakılsın. Dereyi görmeden paçayı sıvayanlar, gördükleri derenin derinliği karşısında ya boğulacak ya da sıvadıkları paçayla ortada kalacaklardır. Etme bulma dünyası! Çürük iple kuyuya inenler, bunu maharet gibi sunanlar nihayetinde düdük olur onun bunun ağzında öterler. Bizimle uğraşıyorlardı! Üzerimizde hesap yapıp oyun oynuyorlardı. Ne oldu? “Etme kulum bulursun, inileme ölürsün.”

“MİADI DOLMUŞ YÜZLERE UMUT BAĞLAMAK İFLASTIR”

Acıkan yanağından, susayan dudağından belli olurmuş. Ya siyasi şuursuzluk içinde olanlar neresinden anlaşılır? Neyinden olacak, dilinden! Yaprak döken ağaç ağlamaz! Bilir ki, baharla beraber yeniden yeşerecektir. Fakat 16 Nisan'da tel tel dökülenler bir daha yükselemeyecektir. Beyhude yere uğraşmak abestir. Koymayla kuyu suyu dolmazmış, kuyunun biraz da kendinde su olacakmış. Bunlarda olan, olacak bir şey yok! Eski defterleri karıştırıp yeni hikâye yazmak, miadı dolmuş yüzlere umut bağlamak başlanılan yere geri dönmektir ki, bunun adı iflastır.

Türk milleti geleceğe umutla odaklanacak, bekasına şuurla, birliğine ve beraberliğine yeminle sadık kalacaktır. Gerisi sinek vızıltısıdır. Milliyetçi Ülkücü Hareket dünden daha güçlü, dünden daha diri ve mücadeleci olarak milletine ve devletine hizmet edecektir. Biz varız, Türklüğün yaşaması, Türk milletinin payidarlığı için üzerimize ne düşüyorsa yapacağız. Karamsarlık hakaret, ümit haysiyettir. Yusuf Has Hacib der ki; “Yürüyen kişi yolda yapmaz evini. Göçen kişi evde koymaz malını.” Sanıyorum anlayan anlamıştır meramımı.


Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
MHP Lideri Devlet Bahçeli
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hakan aksoy 2017-05-06 20:51:13

Edep ey edep.yüzsüz utanmadan başkalarına akıl veriyor sanki kendisi çok yeni bir yüz

Avatar
erdo 2017-05-06 20:51:37

chp nin başında korkak birisi varken kediler aslan kesiliyor. ulan kaç aydan beri kıl konuşamıyor şu adama cevap veremiyor kanser oldum yeter kıl git artık git yahu

Avatar
erdo 2017-05-06 21:05:57

bohcalı zehir zembelek konuşmuş. bu gün 06.05.2017 hatırlatırım.( korkak insanlar başarilı olamazlar) sayın kıl... OĞLU

Avatar
MALCOLM-XX 2017-05-06 22:12:36

2-
eklinde niçin demesindi ki AKP üst yönetimi de pekala ?!...

Cb. Erdoğan Saray'da dilek ve temennileri dinler ve sonra da döner ve der ki,
“Siz onu bunu bırakın da, referandumdan çıkan sonuca iyi bakın. Seçim olsaydı, güvenoyu alacak bir kabine bile kuramayacak haldesiniz !''

Bu ne demektir saygıdeğer okurlar bilir misiniz ?
Referandumda alınan bu şikeli sonucun, gerçek sonuç olmadığına, yani sn.Kılıçdaroğlu'nun tabiriyle, aslında Cb. Erdoğan'ın kendisinin dahi, bu referandumun sonucunun, gerçek seçim sonuçlarıyla kazanılmış bir seçim sonucu olmadığının açıklıkla beyan edilmiş bir yansımasıdır esasında . Referandumda alınmış olan bir % 47-49 gibi gerçek ‘evet’ oranlı seçim sonucuyla, söyler misiniz nasıl kurulsun (tabii ki kurulamaz) ve onay almış olsun ki bu müstakbel AKP hükumeti sahi ? Haksız mıdır bu konuda sn. Erdoğan ? Tamam AKP bu seçimi bir şekilde, çoğunluktaki %51 küsurluk hayırcı halk kesimlerinin haklı serzeniş içerikli itirazlarına rağmen AKP üst yönetim

Avatar
MALCOLM-XX 2017-05-06 22:13:31

3-
i, emrivakiyle atını aldı ve Üsküdar'ı geçti gibi görünüyor ve bu işin ‘lolo’su gitti ama, daha bu işin 'lele'si yani Ankara'sı ve daha sonrasında ise, orta terde durup durmakta olan, oldukça ezilmiş, hırpalanmış, rencide edilmiş bu millet iradesi ve vicdanının, bu hileli seçim sonucu dayatmasının intikamını, bir sonraki seçimde almak üzere sıra beklemekte olduğu somut gerçeği var orta yerde, daha takdir ederseniz ; Peki AKP’in o çok önemsiyor görünüp de sürekli diline pelesenk ettiği o çok güçlü olan Milli İrade, evet o her badireyi büyük bir ustalıkla aşmayı başarabilen bu AKP tarafından, sahi nasıl ve hangi bilinmeyen maharetlerle aşılabilecektir ki bu Milli İrade engeli ?!...
Son bağlamda görünen odur ki, Cb. Erdoğan’ın geriye kalan tek şansı, egoları dolayısıyle geçmişte kendisine karşı bir türlü birleşememiş ve de bundan sonra da asla birleşemeyeceklermiş gibi görünmekte olan mevcut dağınık muhalefetin olası müstakbel kaotik durumlarına yeyip içip de duacı olmalıdır AKP

Avatar
MALCOLM-XX 2017-05-06 22:11:18

1-
*** AKP VE YURTTA/DÜNYADA/KOMŞUDA BARIŞ :
Anlaşılan o ki AKP ve onun çok sayın liderinin, bir zamanlar 'şerefsizlik'le suçlaması sonrasında en nihayetinde bir araya gelmiş oldukları görülmekte olan sn. MHP lideri Bahçeli'nin de, 'Gerçek Milli İrade'ye karşı sonsuz saygıları değil, tersine AKP’nin kendi sosyal mühendislik dehalarıyla, çabalarıyla oluşturmuş oldukları ve tamamen kendi menfaatlerine dizaynlı olan % 47-49'luk o 'Yandaş Milli İrade'ye karşı çok çok büyük sevgileri vardır aslında yalnızca. Zaten demokrasiyi de bu yüzden, menfaat icabı binilen ve yeri geldiğinde de haliyle inilmesi gereken bir tramvay olarak tanımlamamış mıydılar ? Bir şair bile, geçmişte yazmış olduğu bir şiirinde, ''Ben güzele güzel demem,benim olmadıktan sonra '' dedikten sonra, çok bencil, bireyci ve çıkarcı oldukları ispatlı olan AKP üst yönetimi de neden, ''Ben Demokrasi ve Milli İrade'ye, Demokrasi ve Milli İrade asla demem, benim partisel çıkarlarıma hizmet eder olmadıktan sonra ! '' ş

Avatar
MALCOLM-XX 2017-05-06 22:16:16

4-
üst yönetimi şüphesiz .
-----------------------------------------------------------
Bir türlü Millet’i birleştiremeyen Amerikancı ve Nato’cu Ana muhalefet CHP’de dua etsin ki, AKP, seçim barajını sıfırlayıp da, anti Amerikancı vatansever partilerin meclise girişlerini antidemokratik bir biçimde engelleyerek, Ana muhalefete, farkında ya da olmadan, yardım pozisyonda bulunuyor olmasına duacı olmalıdır Anamuhalefet partisi !…
-----------------------------------------------------------
GELELİM ÇÖZÜME:

AKP üst yönetimi, bu işin ‘lolo’su gitti ama, daha bu işin ‘lele’sinden yani Ankara’sı ve daha sonrasında ise, bu millet iradesi ve vicdanının, bu hileli seçim sonucu dayatmasının intikamını, bir sonraki seçimde almak üzere sıra beklemekte olduğu somut gerçeğinden nasıl kurtulabilir sizce ?

Bu işin bizcesini söyleyelim dilerseniz .
AKP şüphesiz yüce Atatürk'ümüzün ''Yurtta, dünyada ve komşularda öncelikle ve acilen barış'' ilkesi doğrultusunda, ülkemiz ve bölge ortak çıkar ve refah

Avatar
MALCOLM-XX 2017-05-06 22:17:41

5-
ını önceleyerek tüm ülke insanını 1. sınıf gören bir vatandaşlık yaklaşımıyla önce bir kucaklamalı , barışmalı ve bu bağlamda Türkiye'mizin barış ve huzur çimentosu olan Alevi İslam toplumu'na inançsal hakları öncelikle ve geciktirmeksizin verilmelidir. Kamusal görevler, kamuda görev alacak olan tüm vatandaşlara tek yazılı sınavla liyakat esasına göre ayırımsız hizmet sunum hakkı verilmelidir ve toplumun tamamına götürülecek hizmetler de yine ayırımsız ve adaletli bir yaklaşımla, vicdanları daha fazla kanamadan götürülmeli ve bu durum da topluma deklare edilmelidir gecikmeksizin ! AKP, Kürt toplumuyla da barışmalıdır, Terörü acımadan , tavizsiz bitirmelidir ve Güneydoğu'ya da Büyük sanayi yatırımları yapıp, batıdaki Türk nüfusun, doğudaki Kürt kardeşleriyle yoğun bir biçimde kaynaşmaları temin edilmelidir ki bu durumda sürgün suçlamasıyla da karşılaşılmamış olunmalıdır şüphesiz ! Devlet, bendenize göre Kürt kardeşlerimize, yasa dışı-bağımsız bir devlet kurmanın haricinde vermes