Devlet Bahçeli: Erdoğan'ın kazanması için gayret göstereceğiz

Devlet Bahçeli seçimle ilgili açıklamalarda bulunuyor...

Devlet Bahçeli: Erdoğan'ın kazanması için gayret göstereceğiz

Devlet Bahçeli seçimle ilgili açıklamalarda bulunuyor...

21 Nisan 2018 Cumartesi 15:15
Devlet Bahçeli: Erdoğan'ın kazanması için gayret göstereceğiz

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, 24 Haziran'da yapılacak erken seçim için Cumhurabaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın kazanması için çalışacaklarını söyledi. Bahçeli, " İyi Parti, başka partiden oy almaz, alırsa bizden alır, biz de rıza gösteriyoruz, kararı YSK versin" dedi.

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, partisinin seçim stratejisine ilişkin sorulara verdiği yanıtta şu ifadeleri kullandı:

"MHP'nin geçmişten bu yana Türkiye'nin bugünkü siyasi sosyal şartları da dikkate almak kaydıyla ister zamanında ister erken bir seçim için her zaman hazırlıklı olduğunu ifade edebiliriz. Seçim stratejimiz iki esasa dayanır. Güçlü ve dengeli Meclis birincisi. İkincisi cumhurbaşkanı seçiminin eşzamanlı gerçekleşmesidir. MHP, cumhurbaşkanı seçiminde kendi partisi mensuplarından aday çıkarmamıştır. Adayımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'dır. MHP'nin seçim stratejisi cumhur ittifakı çerçevesinde kendi siyasi kimliğini koruyarak her ilin seçim çevresinde öngörülen sayılarla aday belirlemek suretiyle TBMM'de güçlü olabilecek bir ağırlıkta çalışmalarını sürdürecektir. Bir yanda Erdoğan'ın kazanması için gayret göstereceğiz. MHP'nin siyasi kimliğini korayan bir kadro ile TBMM'de yer almak için çaba göstereceğiz" 

'İYİ PARTİ SEÇİME GİRSİN'

İyi Parti'nin seçime katılıp katılamayacağı ile ilgili tartışmaların hatırlatılması üzerine Bahçeli, "Burada biraz dikkatli olmak lazımdır. 'Seçim 15 Temmuz'da olacak' sloganı ile siyasallaşma sürecine girenler 15 Temmuz'a gerçekten inanmış olsalardı 15 Temmuz'dan 6 ay önce seçime girme yeterliliğine kavuşmuş olmaları lazımdır. Bunu bilemiyoruz, ilgi alanımız değil. Seçime de girsin. Başka partilerden alamaz, alırsa bizden alır. Biz de rıza gösteririz" diye konuştu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 21.04.2018 15:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ulkemizde ohal varken 2018-04-21 15:24:09

askerlerimiz afrinde savastayken sehit haberleri gelirken devlet bahcelinin derdi erken secim koltuk derdi

Misafir Avatar
akp nin sat sat yea politikasi iflas etti 2018-04-22 03:25:21 @ulkemizde ohal varken

bizlerin dedelerimizin nineleremizin birikimleri satildi satiliyor akp 1 tane fabrika kurdumu yo ?? yapilan kopruler borcla yapildi gecende gecmeyende oduycek dolar artikca kopru gecisleride artacak eti samani ithal eder olduk millet borc bataginda millet et yiyemiyor dolar avro uctu tl asiri derece deger kaybetti milletin alim gucu azaldi akp ye oy moy yok oylarimiz CHPye

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Türkiye 20 Temmuz 2016 tarihinden beri OHAL 2018-04-22 03:17:51 @ulkemizde ohal varken

ile yönetiliyor.” OHAL oldu bu hal OHAL sadece terroru kapsamasi gerikerken varlik fonu khk ile yasalasti dunyanin neresinde khk ile yasalar cikartiliyor ?? dunyanin neresinde ohal varken secime gidiliyor birde iki kisi istedi diye erken secim ??? mit polis ordu zaten akp nin emrinde askerlerimiz afrinde savasirken nerdeyse hergun sehit haberleri gelirken akp mhp secim derdinde koltuk derdinde pess gercekten pess

Beğenmedim! (0)
Avatar
devlet bahceliye bak sen 2018-04-21 15:23:06

baskanlik federasyon demektir buda turkiyeyi bolunmeye goturecektir diyen devlet bahceli baskanlik sistemi gelsin diye cok sabirsizlasti baskin erken secim istiyor TURK MILLETTINI YILLARCA KANDIRMIS https://www.youtube.com/watch?v=CxG13ZLB6rY

Misafir Avatar
bu bahçeli seçimlerde oy veriyoruz deyip partidaş 2018-04-21 18:21:39 @devlet bahceliye bak sen

bu bahçeli seçimlerde oy veriyoruz deyip partidaşları oy vermeye bilir eyyyyyyyy akkkkk parti şimdi mhp size her istediğini yaptıracak çünkü inatlaşırsanı z bak kafamın tasını attırma kozunu kullanabilir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
devlet bahceli 2018-04-21 15:32:18

akp yi destekliyormus yani muhalefet parti degilmis o zaman mhp partisine ne gerek varki ?? mhp partisini kapatsin akp ye gecsin milleti kandirmaya gerek yok

Avatar
zeyde 2018-04-21 17:06:26

demek ki bahçeli başkanlık istiyor. geçmişte konuştuklarını yaladı. milliyetçilik anlayışı bu imiş. meğersem milliyetçi değilmiş ülkücüleri nasıl da kandırmiş.

Misafir Avatar
bahceli herkesi 2018-04-22 02:56:03 @zeyde

kandirmis baskanlik sistemini istiyormus birde eyalet sistemini

Beğenmedim! (0)
Avatar
Devlet Bahçeli'nin U dönüşü | Başkanlık sistemi 2018-04-21 15:25:14

https://www.youtube.com/watch?v=CxG13ZLB6rY

Avatar