Devlet Bahçeli: Kafamı kurcalayan bir durum var

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, kafasını karıştıran bir konu olduğunu belirterek, 100 bin imza ile cumhurbaşkanlığı adaylığına ilişkin, "100 bin kişinin içinde eğer FETÖ desteği, PKK desteği ile bir aday yapılacaksa o zaman FETÖ'nün seçmen ve siyasi ayağının hangi aday üzerinde yoğunlaştığı görülebilir" dedi.

Devlet Bahçeli: Kafamı kurcalayan bir durum var

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, kafasını karıştıran bir konu olduğunu belirterek, 100 bin imza ile cumhurbaşkanlığı adaylığına ilişkin, "100 bin kişinin içinde eğer FETÖ desteği, PKK desteği ile bir aday yapılacaksa o zaman FETÖ'nün seçmen ve siyasi ayağının hangi aday üzerinde yoğunlaştığı görülebilir" dedi.

03 Mayıs 2018 Perşembe 10:26
Devlet Bahçeli: Kafamı kurcalayan bir durum var

Bahçeli şu açıklamaları yaptı:

"Kafamı karıştıran bir konu var. 15 Temmuz darbesinin siyasi ayağı hep tartışıldı. Siyasi ayak üzerinde kesin bir sonuç üzerinden bahsedilemez hale geldi. Nasıl olacak bilemiyorum. Demek ki FETO darbe hareketinde bir siyasi ayak var. Siyasi ayağın olduğu yerde siyasi seçmen olur.

Şimdi dikkatinizi çekmek istediğim konu şu; ana muhalefet partisinden 15 vekilin geçtiği partinin başkanı, ısrarla 100 bin imzayla aday olacağım diyor.

FETO darbe hareketinden 15 gün sonra OHAL kabul edildi ve uygulamaya kondu. Çok sayıda silahlı kuvvet mensubu, öğretim kadrolarında uzaklaştırma, görevden alma oldu. Bunların aileleri, çevreleri var. Adalet Bakanı ile İçişleri Bakanı, FETÖ'nün seçmen üzerindeki etkisini takip etmiş midir? FETÖ'nün 100 bin imza ile aday olacak isimler üzerinde odaklanacağı merak konusu olmuştur. Bunlar, hangi adayın etrafında toplanabilir? Bunlar benim kafamı kurcalıyor.

'ADAY TARAMASI'

Bu 100 bin kişinin içerisinde eğer FETÖ, PKK desteğiyle veya buna benzer imkanlarla bir aday taraması yapılacaksa o zaman FETÖ'nün seçmendeki siyasi ayağının hangi aday etrafında toplandığı hakkında bir kanaat oluşabilir. Burası önemlidir. Ne kadar ByLock'çu var, ne kadar görevden alınmış olan var, ne kadar uzaklaştırılmış olan var, bunların ne kadar yakını var? Bunların hepsi hangi aday etrafında düğümlenip 100 bini tamamlayacaksa o zaman Türkiye açısından önemli bir sonuç elde edilmiş olabilir."

Bahçeli, "Bu önemli bir düşüncedir. Yani FETÖ ile mücadele ediliyorsa, FETÖ de hala kendi ısrarını devam ettiriyorsa her konu değerlendirilmelidir. FETÖ 'benim en kötü şartlarda hala 100 bin taraftarım var der ise ne olur. Bunu tartışılsın diye ortaya koyuyorum" diye konuştu.

Bahçeli, "istihbarı bir bilgi var mı" sorusu üzerine "Hayır benim düşüncemdir" dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 03.05.2018 10:55
Anahtar Kelimeler:
Devlet BahçeliIttifakAKP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Firat 2018-05-03 10:45:15

sende kafa oldugunumu saniyorsun,bence yaniliyorsun.

Misafir Avatar
eyyy devlet bahceli EŞEK ADASI KİMİN ? 2018-05-03 12:44:29 @Firat

EŞEK ADASI KİMİN ? KOMŞUYLA SIFIR SORUNUN BİTİŞİ
https://www.youtube.com/watch?v=WrI8fLs4yIY

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vayyyy 2018-05-03 12:33:29 @Firat

AKP'NİN GELİŞİNDE BAHÇELİ'NİN SORUMLULUGU
https://www.youtube.com/watch?v=YujM1gqVr88

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Namık Kemal Zeybek - AKP'yi Amerikalılar Kurdu. 2018-05-03 12:29:49 @Firat

https://www.youtube.com/watch?v=XP1UA8MC4Dg

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp bay bay 2018-05-03 12:23:09 @Firat

Engin Altay: Tayyip Erdoğan gidiyor, Erdoğan'ı da CHP'ye oy veren 12 milyon göndermeyecek...
https://www.youtube.com/watch?v=8fimYUmTWgU

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
muhursuz oy kullanmak 2018-05-03 12:15:40 @Firat

hukuksuzdur muhure gerek yoksa millet secime nicin gitsinki

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ŞOK ŞOK ŞOK!!! SEÇİMLER İPTAL Mİ OLUYOR? 2018-05-03 12:14:49 @Firat

https://www.youtube.com/watch?v=I3YUiDpVCUI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Tarihe bakin 2018-05-03 12:01:16 @Firat

Bu Bahceli ile kim ittifak kurdu ise kazanamamistir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kafaya bak..ülkücüleri satan kafaya bak.!! 2018-05-03 11:57:35 @Firat

kafan yerinde olsa yıllarca size oy veren ülkücüleri akp.ye satmazdınız..
yine ne içtinse ?
kafaya bak..akp.ye yama edilen 40 yıllık partiyi kapatan kafa..
%1 e düşüren kafadan hayır gelmez..
inşaAllah sonunuz gelmiştir..akp. ile birlikte..
herkes sana beddua ediyor..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
iyi parti ve chp.ye oylar. 2018-05-03 11:48:16 @Firat

çatlasınızda patlasanızda iyi partiye oy vereceğiz.eskiden mhp.ye oy verdik..haram olsun..zehir olsun..akp.de ilk oy vermiştik..haram olsun..bir daha asla
ÇILDIRACAKLAR.nerdeyse..oy yok..ihtiyar bunak..oyyok.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Bakti isler kotuye gidiyor 2018-05-03 11:36:01 @Firat

gunu iftira atarak kurtarmak istiyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
adam olsaydın 2018-05-03 11:10:27

sen fetönun siyasi ayağını akp de arardın satılmış adam bahceli

Avatar
cevher doğan 2018-05-03 10:50:47

kim FETÖ cularla kimlerin iş birliği yaptığını iyi biliyorsun demiştin ki hiç mi siyasi ayağı yok yemezler korktuğundan diyorsun milleti hepten aptal yerine koydunuz kafada saman ver herhalde.

Avatar
Antalyalı Attalos 2018-05-03 11:32:16

Gargamel ardındaki kazığı görmüyorda elin gözünde çöp arıyor.Bre adam siyasi ayak olsa olsa fetö ile aynı çanağa şaapan,onun gibi dinci AKP li hödüklerin içindedir,oraya baksana.

Misafir Avatar
Ossmann 2018-05-03 11:36:45 @Antalyalı Attalos

arkasındaki kazık başini döndürmüş birşey göremiyor. Bunu anladik da yanindaki salaklar ne işe yariyor, o da bir gercek.

Beğenmedim! (0)
Avatar
hasstir 2018-05-03 10:56:31

fetöden madur olanların 2 milyon oyunu düşünüyorsun sen bunak ayakta zor duruyorsun inşaAllah cenabı rabbim canını 23 haziranda alır.

Avatar
murat 2018-05-03 11:10:22

sen aklina danisiyorsan bilki seni yaniltir,sebep su iktidara yurumek isteyen bir partiyi sen goturup akp gibi hak hukuk bilmez,hirsiz yolsuz ne ararsan var,iste boyle bir partiye yamanan birinin aklina millet olarak guvenemeyiz,ha feto deyince once kendini sorgula,zira fetonun siyasi ayagi akp nin bizzat kendisi, iyide o zaman sen fetoyu sorguluyorsan akp gibi feto hayrani olan fetoyu palazlandirip her kuruma sokan asil fetocularin yaninda senin ne bok isin var diye sorarlar adama,bosuna konusuyorsun sana kimse itibarini sifirladigin icin toplumda karsiligin kalmamis,sandiktada siyadi mefta olacagin belli.

Avatar
Demokrasi 2018-05-03 11:22:41

Sende kafa kaldımı İktıdara yürüyecek bir partıyı tarihe gömmek üzerersin yAllah

Avatar