Diyanet'ten çok tartışılacak bir proje daha

Diyanet şimdi de aile ilişkilerine danışmanlık yapacak!

Diyanet'ten çok tartışılacak bir proje daha

Diyanet şimdi de aile ilişkilerine danışmanlık yapacak!

14 Şubat 2019 Perşembe 12:04
Diyanet'ten çok tartışılacak bir proje daha

Manevi rehberlik adı altında öğrenci yurtlarına ve hastanelere giren Diyanet, şimdi de ailelere el attı. “Ailede yıkıma yol açabilecek sorunlarla ilgili İslami değerlerden beslenen destek çalışmaları yürütmek” için vaizlere ve Kuran öğreticilere “Aile Bilinci Eğitimleri” verilecek

Öğrenci yurtlarında ve hastanelerde başlatılan “Manevi Rehberlik” uygulamasıyla öğrencilere ve hastalara danışmanlık hizmeti veren Diyanet İşleri Başkanlığı, şimdi de aileye el attı. Birgün gazetesinden Mustafa Mert Bildircin'in haberine göre ülke genelindeki Kuran kursu öğreticilerine ve vaizlere, “Temel Aile Bilinci Eğitimleri” adı altında eğitimler veren Diyanet, iletişim konusunda farkındalık yaratmak için ailelere rehberlik hizmeti verileceğini duyurdu.

AİLEYİ AYAKTA TUTMAK!

Amacı, “Aileyi ayakta tutmak, korumak, güçlendirmek, gençler arasında aileyle ilgili sorumlulukların üstlenilmesinin teşvik edilmesi” şeklinde açıklanan projeye katılan Kuran kursu öğreticilerine katılım belgesi verileceği bildirildi.

İl vaizleri ve kadın Kuran kursu öğreticilerine verilecek eğitimler, “Ailem ve Ben, Ailemde Bir Çocuk Var, Ailemde Bir Genç Var, Ailemde Bir Yaşlı Var, Akrabalarım Var, Ailemin İletişim Dili, Ailede İffet ve Mahremiyet” ile “Teknolojiyi Bilinçli Kullanıyorum” başlıkları altında sıralandı.

İSLAMİ DEĞERLERLE BESLENEN

İlk olarak Aydın ve Giresun müftülüklerinin Aile Dini Rehberlik Büroları’nda başlatılan eğitimlerin yakın zamanda tüm illerde uygulanacağı belirtildi. Müftülüklerin belirlediği “uzmanlar” tarafından verilecek ve iki hafta sürecek eğitimlere katılan din görevlilerinin ailenin korunması için edindikleri bilgileri toplumla paylaşacağı ifade edildi. Proje çerçevesinde, aileleri tehdit eden ve yıkıma yol açabilecek sorunlarla ilgili, “İslami değerlerden beslenen” manevi destek çalışmaları yürütüleceği aktarıldı.

DİNİ BİLGİLER EKSENİNDE

Proje, İl Müftüsü Muhittin Oral’ın ağzından Giresun Müftülüğü’nün resmi internet sitesinde şu ifadelerle anlatıldı:

“Ailenin kurulması ve devamlılığının sağlanması konularında topluma dini ve ahlaki bilgiler ekseninde rehberlik vazifesini gerçekleştirmek için çalışma başlatacağız. Kur’an ve Sünnet eksenli sahih dini bilgi çerçevesinde ailenin kurulması, korunması ve güçlendirilmesi konularında 2019 yılı içerisinde il vaizlerimiz tarafından, il ve ilçelerde görev yapan kadın Kur’an kursu öğreticilerine yönelik, ‘Temel Aile Bilinci Eğitimleri’ düzenleyeceğiz.”

Son Güncelleme: 14.02.2019 12:09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mürteza Sudabatmaz 2019-02-14 12:14:55

Bu hizmetten faydalanmak isteyenlere uyarı. Vaiz erkek ise ,eşinizi ve çocuklarınızu sakın yalnız bırakmayın.

Misafir Avatar
Huzur islamda----- yanit 2019-02-16 23:34:24 @Mürteza Sudabatmaz

【完整版】蔡總統為何敢集團軍滅韓? 吳子嘉:韓國瑜沒人幫

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
dikkat DİKKATT yanit 2019-02-16 23:25:35 @Mürteza Sudabatmaz

okudum . Korku ve mükafat ile insanlari baski altina almakdan baska bir sey degil!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chp zihniyeti bokzuk 2019-02-15 08:53:43 @Mürteza Sudabatmaz

Marmaray açılıncada alay etmişlerdi. tren üç beş saniye sadece 3 veya 5 saniye geçikince alkışlı protosto yapıyorlardı. dört dakikada gelen tren 3 beş saniye gecikmeye alay ediyorlardı tren gelince süt dökmüş kediye dönüyorlardı. ama pes etmiyordular ellerndeki pet şişelerle istasyona su döküp basına sızdırıyorlardı yandaş gazetelerde başlık geçiyordu ".MARMARAY SU SIZDIRIYOR, ELLERİNDE PATLADI" GİBİ KÜSTAH YAYINLAR YAPTILAR AMA SONUNDA KUZU KUZU KAÜLLENDİLER HEMDEEE MARMARAYI TEPE TEPE KULLANIYORLAR. ŞİMDİ TANZİM LERE TAKMIŞLAR. BUNLARI FENA YAAA

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
dikkat DİKKATT 2019-02-15 08:51:49 @Mürteza Sudabatmaz

yorum yapan, inanan inanmayan herkes lütfennn KUR AN I Kerimin VAKİA suresinin mealini türkçe anlamını okusun. çok şey kazanacaksınız.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
wooooooowwwww---yanit 2019-02-14 20:37:20 @Mürteza Sudabatmaz

Godos, biz neden Allah dan korkalim ? Kerhaneden ickiden kumardan alinan paralardan maas alan diyanet Allah dan korksun.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
huzur İslamda 2019-02-14 17:07:52 @Mürteza Sudabatmaz

HUZUR İSLAMDA.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Daret Dik 2019-02-14 16:33:15 @Mürteza Sudabatmaz

yani diyanettekileri alo diyanet hatından haydar dümen abimizi aradığımız gibi sorunları anlatabileceğiz çok güzel.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
wooooooowwwww 2019-02-14 13:51:32 @Mürteza Sudabatmaz

Diyanet denince alerjisi kalkanlar, diyanet denince kuduz olanlar hemmmen ortaya çıkmış. ALLAH tan korkun be. azıcık aklınızı başınıza alın.

Beğenmedim! (11)
Avatar
Dogru Söyler 2019-02-14 12:32:47

O kurum Diyanet degil bir CINayet kurumudur ve FETÖ ye HIZMET etmektedir, Baskani bir FETÖ cüdür

Avatar
Metin 2019-02-14 15:04:57

ALLAH BIZI DIYANETTEN KORUSUN.DOGRU YOLDAN AYIRMASIN.

Misafir Avatar
altaylı 2019-02-14 16:25:21 @Metin

yarbana eğlence rumuzu sen zaten ateist bir rumsun benim inancım diyanetin veya başkabirinin tekelinde düşünülemez hem sesagısız bir cahilsin senin sevyene inemem zır cahil

Beğenmedim! (0)
Avatar
Muhalif 2019-02-14 12:30:22

Diyanet denen emevi kurumunun her uygulamasini ciddiye alip haber vererek onlarin reklamini yapip durmayin. Kimse ilgilenmezse her dusundukleri elkerinde kalir. Amac imamlari hayatin her alaninda soz sahibi yapmak. Kimse muhatap almaz, mesele biter.

Avatar
Hamza Bayraktar 2019-02-14 16:00:18

GÜZEL DİNİMİZİ RAHAT BIRAKİN SIZDEN HIÇ BIR ŞEY OLMAZ HAZIR MAAŞ ALİP YATARSINIZ

Avatar
Gereksiz 2019-02-14 12:55:27

Bütçeden büyük pay alan Dinayet Işleri Başkanlığı nee iş yapar, yobazlar arkaya kendilerine göre fetva veriyor, bilindik vakıflar çocuk tecavüzü ve istismar yapıyor. Sen bunları görmezden gel sonra aile birliğinden dem vur. Yazıktır günahtır Şunu da bilin ki her iki cihanda da hesabı sorulacak

Avatar
Yar bana bir eglenceeeee! 2019-02-14 14:32:31

Diyanet herseye el atmaya kalkarsa kadinlariniza ve kizlarinizada el atar valla. Herseyi anlatiyorlarda birde Muhammed'in hovardaliklarini ve önüne kim geldi ise ve kim hangi güzel kadini gördü ise hemen onunla birlikte olmaya calistigini bir anlatsalar ya. Neymis Hz. Muhammed ahlaki imis. Hadi canim sende. Adam ahlaksizin teki ve ückagitcini ileri gideni imis. Beyler ve Bayanlar, biraz aerastirin ve ögrenin derim.

Misafir Avatar
Yar bana bir eglenceeeee! x 2019-02-16 23:37:55 @Yar bana bir eglenceeeee!

Bravo cok dogru! Evlatliginin karisina bile sarkmis. karilarini degistirdigi icin , kendi karilarini korumak icin ayet dahi var!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bülent 2019-02-14 15:48:57

Bütün dinlerin altında yatan gerçek, putperestliktir. Hepsinin taptığı bir materyal mevcut. Örnek mi, Hıristiyanlar çarmıha gerilmiş İsa'nın iskeletine ve yani HAÇ'a tapınırlar. Müslümanlar Mekkeye doğru durup namazlarini kılarlar ve Haç esnasında Hz. Muhammed'in mezarının çevresinde dönerler ve yardim isterler. Bu yetmezmiş gibi hayali uyduruk şeytan taşlarlar. Zaten Muhammed öldüğünde cesedi 17 gün kalır, nerede gömüldüğü bile meçhuldür. Budistler ise, Budha'yı kendileri yapar ve karşısına geçip tapınırlar. Yani bütün dinler uydurma bir hayaldir. Bütün dinler bir sömürü düzenidir. Aklı ve mantığı olan biraz düşünür ve gerçekleri araştırmaya çalışır. Kur'an'ın % 20 si Muhammedin seks hayatını anlatır ve % 60'ı ise tekrardır. 21. yüzyılda aklını kullan ve düşün ey insanoğlu.

Misafir Avatar
Hz. Peygamber'in 2019-02-14 18:43:47 @Bülent

mezari Medine de Mescidi Neb-i de dir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kabe de 2019-02-14 18:35:50 @Bülent

etrafinda döndükleri sey bir göktasidir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HZ. Peygember 2019-02-14 18:34:40 @Bülent

in mezari Kabe de degil, Medine de El Ahzer Camisindedir

Beğenmedim! (0)