'DSP meselesinde madalyonun arka yüzünde AKP var'

CHP İstanbul İl Başkanı Canan Kaftancıoğlu, CHP'den aday gösterilmeyen bazı kişilerin DSP'ye geçmesiyle ilgili olarak “DSP meselesinde madalyonun arka yüzünde AKP olduğunu görüyoruz. Şişli örneğinde olduğu gibi, hedef CHP'ye kaybettirme. Çünkü DSP'nin hedef kitlesi CHP'nin seçmeni. Bu kadar net" dedi.

'DSP meselesinde madalyonun arka yüzünde AKP var'

CHP İstanbul İl Başkanı Canan Kaftancıoğlu, CHP'den aday gösterilmeyen bazı kişilerin DSP'ye geçmesiyle ilgili olarak “DSP meselesinde madalyonun arka yüzünde AKP olduğunu görüyoruz. Şişli örneğinde olduğu gibi, hedef CHP'ye kaybettirme. Çünkü DSP'nin hedef kitlesi CHP'nin seçmeni. Bu kadar net" dedi.

27 Şubat 2019 Çarşamba 08:09
'DSP meselesinde madalyonun arka yüzünde AKP var'

CHP İstanbul İl Başkanı Canan Kaftancoğlu, Sözcü yazarı Deniz Zeyrek'in sorularını yanıtladı.

Yerel seçime giden süreçte partisinde yaşanan aday belirleme tartışmalarına değinen Kaftancıoğlu, “CHP'de farklı görüşler arasında hep belirli uzlaşılar ve konsensüs oluşturmaya çalışırız. Bu süreçte ben de dahil olmak üzere hepimizin istedikleri oldu ya da olmadı. Parti içi süreçler bizi bir ara yavaşlatsa da artık aştık, yolumuza devam ediyoruz" dedi.

Kaftancıoğlu, devamında başta eski Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül olmak üzere CHP'den aday gösterilmeyince DSP'ye geçen isimlere dair konuştu.

“DSP meselesinde madalyonun arka yüzünde AKP olduğunu görüyoruz" ifadesini kullanan Kaftancıoğlu, "Şişli örneğinde olduğu gibi, hedef CHP'yi kaybettirme. Çünkü DSP'nin hedef kitlesi CHP'nin seçmeni. Bu kadar net. Şunu söyleyeyim: Bu DSP operasyonları karşılık bulmayacak" görüşünü dile getirdi.

Zeyrek'in bazı soruları ve Kaftancıoğlu'nun yanıtları şöyle:

- Parti içi tartışmaların, kırgınların, küskünlerin seçmenin sandığa gitmemesine neden olabileceği konuşuluyor.
Seçmen parti içinde yaşananlarla fazla uğraşmıyor. Seçmenin yaklaşımı daha genel. Ancak bütün seçmenlerin sandığa gitmesi için ekstra çalışmamız lazım, çalışıyoruz.

- Siz istifa ettiğinizi ima edip sonra vazgeçmiştiniz? Bu konu hala gündemde mi?
Ben geride bıraktım. İl başkanı olurken belirli ilkeleri, değerleri ortaya koymuştum. Her bölgede bir kadın aday olmaması gibi bazı durumlar bu ilke ve değerlerimle çelişti. Ancak artık bunları konuşmak yerine mücadelemizi sürdürüyoruz.

- Kemal Bey de geride bıraktı mı?

Sayın Genel Başkan ile görüşüyoruz. Hiçbir problem yok. Hepimiz seçime konsantre olduk. Sahada siz de göreceksiniz.

- İstanbul'da kampanya nasıl gidiyor?

Zafere yakın olduğumuzu görüyoruz. Cumhurbaşkanı'nın anketlere güvenmediğine dair açıklamalarının arkasında yatan gerçek de bu.

- Ekrem İmamoğlu'nun performansını nasıl görüyorsunuz?

AKP'nin çok güçlü olduğu yerlerde Ekrem Bey'e olan ilgiyi herkes görmeli. Kendisini "İstanbul'un istediği profil"e uygun olduğu için önermiştik. Görüyoruz ki İstanbul halkı kendi tarif ettiği profile sahip çıkıyor.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ahmet suluovali 2019-02-27 10:59:02

Onu bunu bilmem ama bu Sarigul denen sahis i hic tutmam,her an herhangi partiden aday olur bencil ayrica siyaseti kendi cikarlari icin kullanan birisi.

Misafir Avatar
ULUSALCI PARTİ 2019-02-27 22:16:51 @ahmet suluovali

https://ulusalcipartisitesi.wordpress.com/

Beğenmedim! (0)
Avatar
dsp li 2019-02-27 08:40:45

Canan kaftancıoğlu akp devletin partisi, hükümeti. ve başarılı. onların yanında söz söylememiz , onların yanında durmamız milletimizcede gayet olgun ve hoşgörü ile karşılanıyor. sizin kimin yanında durduğunuza ne demeli?
PKK hdp il nerdeyse koyun koyuna yatıyor hep bir ağızdan Türkiye düşmanlığı yapıyorsunuz. bumu doğru?
git işine be.

Misafir Avatar
Sader Dase 2019-02-27 18:10:50 @dsp li

lan sen desepeliysen bende akpartiliyim deyyus.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ülkücü aydın 2019-02-27 11:24:19 @dsp li

yaratılmak istenen sağ cephe düşmanlığı erdoğan balçığıyla sıvanıyor.halbuki milli duruşa düşmanlar.chp ile aynı segment parti olan ipsizlerde aldıkları gazla akp-mhp düşamanı olarka gazlanıp piyasaya atılıyolar.iç savaş izleri

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
ülkücü aydın 2019-02-27 10:47:39 @dsp li

dsp ile mhp her zaman yol arkadaşı olabilmiş partidir demokratik ve insancıl açıklamarın için teşekkürler kardeşim

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
GEZİ VE CHP VE ABD 2019-02-27 10:34:56 @dsp li

BİRE BİR AYNI YÖNTEM

İddianamede Otpor- Canvas'ın uygulamaya koyduğu eylemlerle Gezi kalkışmasında yaşanan eylemlerin benzerlikleri tek tek sıralandı. Canvas'ın internet sitesinde yer alan 'Meaning and Concept-Otpor' isimli makalede yer alan bilgilere göre, 2000'li yıllarda 'Zorluğu göğüsle' sloganıyla yola çıkan eylemcilere yönelik Sırbistan'da 60'dan fazla kasabada rock konseri verildi. Bunun bir benzeri Gezi kalkışmasında da Kadıköy'de 'Gazdan Adam' Festivali gibi ülkenin dört bir yanında düzenlenen etkinlikler oldu.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
canan 2019-02-27 10:26:31 @dsp li

Canan hanım CHP nin başına geçmeli.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
can_an senin arkanda? 2019-02-27 09:36:10 @dsp li

senin arkanda pkk var naıl oluyor?chp de kümelendiniz.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
sızma_ 2019-02-27 09:18:02 @dsp li

AKP yi bu halk neden seviyor? çooooooook sebepleri var.birinci sebebi VATNSEVEER OLMASI. İKİNCİSİ BU HALKI EŞKİYA İLE TEHDİT EDEN EŞKİYALARI ŞEHİRLERDEN ÇIKARMASI, ÜÇÜNCÜSÜ HALKIMIZIN ALIM GÜCÜNÜN EKONOMİK OLARAK ARTMASI. DÖRDÜNCÜSÜ İÇ VE DIŞ İHANET ŞEBEKELERİNİN OYUNARINI BOZMASI. BEŞ ALTI YEDİ.....BİNLERCE SAYILA BİLİR. chp de bir tane iyi bişe yok. chp ye oy vermek için bir tek sebep yok.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
Hadi ordan Aktrol 2019-02-27 09:03:51 @dsp li

DSPliymiş ama AKP DEVLETİN PARTİSİYMİŞ AMA ÇOK BAŞARILIYMIŞ, biz de sizin gibi kerizdik ve yedik. Sen DSP'li değilsin gerzek bir AKTROLSUN, Eğer AKP'yi çok başarılı buluyorsan ne işin var DSPde gerzek

Beğenmedim! (2)
Avatar
kale 2019-02-27 08:46:36

coy akkahpelerin damına yayvan gitsin .biz dikileceğimiz kadar dikildik oyumuz kendi partimiz hdpye gönlümüzdeki kürdistanı kimse silemez berfin lerin yağdığı rojdaların açtığı derelerin akıp kuzuların melediği topraklar türkiyedir fakat biz gönlümüzün olduğu yerde yaşarız. en azından fetöcü olup Allah affetsin deyip ortalıkta gezmiyoruz.

Misafir Avatar
ülkücü aydın 2019-02-27 14:49:18 @kale

kürdistan sadece gönlünüzde olabilir zaten realde skeriz..!..sizin gibi itlerle barışmayada niyetimiz yok inadına bahçeli-erdoğan bam bam bam devammm

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
dsp 2019-02-27 09:14:12 @kale

chp nin ihanetini çökertecek. vatansever DSP de toplanıyor. chp ye oy veren vatanseverler bu sefer dsp ye oy verecektir.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
doğruya doğru 2019-02-27 09:11:36 @kale

dsp akp söz birliği yapmak polise taş atmaktan bin kat daha şereflidir. polise taş atan hainin şerei yoktur.

Beğenmedim! (3)
Avatar
sığırda birinciyiz 2019-02-27 10:02:16

çomar sayfasına dönmüş burası, gözünü yuman beynini kullanmadan sallamak bedava

Avatar
Ilce 2019-02-27 10:54:34

CHP karar almali, aday gosterilmedi diye baska partiye gidenleri "tekrar partiye uye olamaz" diye karar almali. Boyle CHP ye vekil ve belediye baskanligi kaybettirenleri partiye alip bas taci etmemeli. cok ornek var Sn Yilmaz Ozdil kimlerin oldugunu yazmisti.

Avatar
Ülkücü Aydın 2019-02-27 09:07:04

Bu dhkc artığı ne diyo ya.dspden bile yusuflamaya başladılar. Bakın bunlar tarihlerinde hdp'den bile bu kadar rahatsız olmamışlardır valla ben dspyi cocuklugumdan beri severim her turlu arkasindayim.sen git 1/4 dimuz ye bi kendine gel

Avatar
Ücretli Trol Aydın 2019-02-27 16:45:21

Ey trol aydın ne yüzsüz adamsın hiç utanma da yok sende sen insan olamazsın.

Avatar
Gunther 2019-02-27 11:01:42

suclu olarak AKP yi bulacaginiza kendinize ve partinize bakin. Kimler hain, kimlet cikarci, kimler halkin parasini caliyor. Maltepe, Atasehir, adaylari temize ciktimi, halkin gonlunde kirli ama tekrar aday yapildi.