Ekrem İmamoğlu'ndan Erdoğan'a anket yanıtı

CHP'nin İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Ekrem İmamoğlu, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın "Anketlere güvenim kalmadı" sözlerinin hatırlatılması üzerine, "Sayın Cumhurbaşkanı'nın güvenini sarsan, memnun etmeyen sonucu bilmiyorum. Biz, bize ulaşan anket sonuçlarına hem güven duyuyoruz hem de mutlu oluyoruz" yanıtını verdi.

Ekrem İmamoğlu'ndan Erdoğan'a anket yanıtı

CHP'nin İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Ekrem İmamoğlu, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın "Anketlere güvenim kalmadı" sözlerinin hatırlatılması üzerine, "Sayın Cumhurbaşkanı'nın güvenini sarsan, memnun etmeyen sonucu bilmiyorum. Biz, bize ulaşan anket sonuçlarına hem güven duyuyoruz hem de mutlu oluyoruz" yanıtını verdi.

26 Şubat 2019 Salı 15:03
Ekrem İmamoğlu'ndan Erdoğan'a anket yanıtı

CHP'nin İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Ekrem İmamoğlu, seçim çalışmalarına Üsküdar'da devam etti. İmamoğlu ilk önce Beşiktaş İskelesi'ne gelerek Üsküdar'a geçmek için tekneye bindi. Teknenin kaptan köşküne çıkan İmamoğlu, burada basın mensuplarının sorularını yanıtladı. Deniz ulaşımının şehir içindeki payın, yüzde 2'lerden yüzde 10'lara çıkaracaklarını söyledi.

Tekne yolculuğunun ardından Üsküdar'a ulaşan İmamoğlu, burada kemençe ile karşılandı. Üsküdar Meydanı'nda yurttaşlarla buluşan İmamoğlu, fotoğraf çektirdi. Meydandaki bir büfeye giden İmamoğlu'na, bir esnaf sosisli sandviç ikram etmek istedi. Büfeci, "Amerikan salatası ister misiniz" diye sorunca, İmamoğlu "Ne işim var Amerikanla." diyerek espri yaptı.

'ANKET SONUÇLARI YÜZÜMDE'

Esnafın ve yurttaşların yoğun ilgisiyle karşılaşan İmamoğlu, daha sonra meydandaki çay bahçesinde oturdu. İmamoğlu burada soruları yanıtladı. İmamoğlu, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın "Anketlere güvenim kalmadı" sözlerinin hatırlatılması üzerine, "Sayın Cumhurbaşkanı'nın güvenini sarsan, memnun etmeyen sonucu bilmiyorum. Biz, bize ulaşan anket sonuçlarına hem güven duyuyoruz hem de mutlu oluyoruz" yanıtını verdi. Anket sonucu vermeyeceğini belirten İmamoğlu, "Duyduğumuz güvenden ve memnuniyetten yurttaşlarımız anket sonuçlarını tahmin ediyordur. Yurttaş, yeni bir başlangıç istiyor. Yüzüme baktıkça anket sonuçlarını görecektir" yanıtını verdi.

Son Güncelleme: 26.02.2019 16:53
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
imamğolu sen kazanacaksın 2019-02-26 15:17:41

sen faaliyetlerini anlat bu adamın seviyesine düşma her gittiği yerde akkahpeler kıskançlığından çatlıyor konuşacak lafları yok papagan gibi ezberlemişler.pkk,kürdistan ,dış güçler,lan dış güçlerde pkkda ,fetöde sizsiniz neden bahsediyorsunuz godoşlar.akkp başkanı böyle konuşmakla milliyetçi duyguları kabartacağını zannediyor o eskidendi kardeş kürt türk laz hepimiz kardeşiz sana ne oluyorda ortalığı kutuplaştırıyorsun diplomasız vasıfsız üstü gravatlı altı çarıklı elinde kuran dilinde yalan geçti o artık. işte hali bu sen faaliyetlerini anlat bırak onlara sataşmayı daha çok kudururlar hitneler 30 milyon euroyu unutmadı bu halk.

Misafir Avatar
chp aynası 2019-02-27 09:29:28 @imamğolu sen kazanacaksın

CHP’nin çöpü 90’lı yıllara götürdü
CHP’li belediyelerin yönettiği hemen her yerde 1990’ları aratmayan çöp dolu manzaralar yaşanıyor. Bunun son örneği İstanbul’un göbeği Şişli oldu. Caddelerdeki çöp dağları vatandaşları isyan ettirdi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sızma_ 2019-02-27 09:19:06 @imamğolu sen kazanacaksın

AKP yi bu halk neden seviyor? çooooooook sebepleri var.birinci sebebi VATNSEVEER OLMASI. İKİNCİSİ BU HALKI EŞKİYA İLE TEHDİT EDEN EŞKİYALARI ŞEHİRLERDEN ÇIKARMASI, ÜÇÜNCÜSÜ HALKIMIZIN ALIM GÜCÜNÜN EKONOMİK OLARAK ARTMASI. DÖRDÜNCÜSÜ İÇ VE DIŞ İHANET ŞEBEKELERİNİN OYUNARINI BOZMASI. BEŞ ALTI YEDİ.....BİNLERCE SAYILA BİLİR. chp de bir tane iyi bişe yok. chp ye oy vermek için bir tek sebep yok.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ak parti ne yaptı? bakalımmı? 2019-02-26 22:19:57 @imamğolu sen kazanacaksın

AK PARTİ İtanbulda susuzluğu giderdi, elektirksiliği giderdi.. çöp dağlarından kurtardı, hava kirliliğini çözdü, metro, metrobüs, hızli tren tuneller le İstanbulun tarfiğini rahatlattı. eski bozuk kirli paslı toplu taşıma araçlarından lüks araçlara geçti. çürük okulları ve kamu binalarını yeniledi. AK parti okullarda sınıfta 70 - 80 kişiden 25-30 kişilik sınıflık kapasiteye çekti. okullarda 10 dersin yedisi sekizi boş geçerdi öğretmen yoktu bu gün boş ders yok. eğri otur düz konuş demiş atalarımız. ama sizin atalarını size şunu öğretmiş " devletin malı deniz yemiyen domuz" si öyle bizanslıların çocukları olduğunuzdan PİNOKYO olmanızı fazla yadırgamıyoruz. Gizle

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ak parti n eyaptı bakalımmı? 2019-02-26 18:03:42 @imamğolu sen kazanacaksın

chp liler AK PARTİ nin vaadlerinde yapılmayanları veya kötü yapılanları söğlermisiniz peki?
yok söyleyecek bir şeyin yok . ancak KK nız gibi sizde Pinokyoluk yapıp yalanları sıralarsınız. siyin vicdan körelmiş karekter yok olmuş gerçekleri asla söylemezsiniz. AK PARTİ İtanbulda susuzluğu giderdi, elektirksiliği giderdi.. çöp dağlarından kurtardı, hava kirliliğini çözdü, metro, metrobüs, hızli tren tuneller le İstanbulun tarfiğini rahatlattı. eski bozuk kirli paslı toplu taşıma araçlarından lüks araçlara geçti. çürük okulları ve kamu binalarını yeniledi. AK parti okullarda sınıfta 70 - 80 kişiden 25-30 kişilik sınıflık kapasiteye çekti. okullarda 10 dersin yedisi sekizi boş geçerdi öğretmen yoktu bu gün boş ders yok. eğri otur düz konuş demiş atalarımız. ama sizin atalarını size şunu öğretmiş " devletin malı deniz yemiyen domuz" si öyle bizanslıların çocukları olduğunuzdan PİNOKYO olmanızı fazla yadırgamıyoruz.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Avsaroglu. 2019-02-26 15:51:22

AKP ve MHP.TÜRK.DÜSMANI.PARTILER

Avatar
Ülkücü Aydın 2019-02-26 21:56:21

Avşar kızı..!..erjek plsan böyle algılara sığınmazsın tam tersi Türk düşmanlarının uşaklarını yani sizi fens yapças gene seçimlerde ağlar durursun artık.tssak geçmeme çok az kaldı kız dur sennnn:-)fena yapcam seni

Avatar
Avsaroglu. 2019-02-26 15:48:44

Yürün.yigitlerim.erdogan.idam.edelim.cocuklarini.denize.atalim...

Avatar
Avsaroglu. 2019-02-26 15:49:56

Erdoganin.cocklarinida.denize.atalim.kökü.kurusun

Misafir Avatar
@Avsaroglu. x----senin asil kökün zaten kurumuş. 2019-02-26 18:05:44 @Avsaroglu.

t: @Avsaroglu. x-----------------Bu ülkenin vatansever her ferdi Erdoğanın neslidir . Allahın izni ile bu nesil kiyamete kadar yaşayacak. ama sizin soysuz nesliniz devam etse bile ihanet ve şeytana hizmetçi olarak devam edecek ama Cehennemide dolduracaksınız.

Beğenmedim! (3)
Avatar
cevher doğanay 2019-02-27 10:22:44

insanları tehdit etmekle ekonomi düzelmez -çözüm üretim- istihdam MUTLULUK.
SEN BEN KAVGASI DÖNEMİ BİTTİ.KİM DAHA ÇOK İŞSİZLİĞE ÇARE BULUR TARTIŞILMALI.

Avatar
aydın 2019-02-27 11:54:36

ula kendine gel melih gögçek 4 sefer nasıl kazanmış bak,bak ki göreceksin hdp yi kulan mış,bloklaştırmış kazan mış,o cana kaftancıoglu gitmesse,sen hdp ye pkk yı red et mesen sen terörist partisin demesen akp nin çamurunu silemesin