'En az üç çocuk' diyen Erdoğan: Daha fazlasını öneriyorum

AKP'li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan Yaşlılık Şura'sında konuştu. Erdoğan, "en az 3 çocuk" söylemini tekrarlayarak, "Mümkünse daha fazlasını öneriyorum" dedi.

'En az üç çocuk' diyen Erdoğan: Daha fazlasını öneriyorum

AKP'li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan Yaşlılık Şura'sında konuştu. Erdoğan, "en az 3 çocuk" söylemini tekrarlayarak, "Mümkünse daha fazlasını öneriyorum" dedi.

20 Şubat 2019 Çarşamba 13:53
'En az üç çocuk' diyen Erdoğan: Daha fazlasını öneriyorum

Yaşlılık Şura'sında konuşan Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, "Katıldığım tüm nikâh törenlerinde bu yüzden en az üç çocuk, mümkünse daha fazlasını öneriyorum. Mecburuz çünkü bu dinamik genç nüfus yapısını dengede tutalım" diye konuştu.

Erdoğan'ın konuşmasından satır başları şöyle:

-Bulunduğumuz yaşlara kadar gelmiş olmamız Rabbimizin bizler bir lutfudur. Pek çok ölüme tanıklık ettik. Yanımda oturan amca 100'ü aşmış, hatta daha fazla olan nice büyüklerimizi biliyoruz. Üzülmek yerine bu dönemimizi en güzel şekilde değerlendirmenin gayreti içinde olmalıyız. Dünya nüfusu hızla yaşlanıyor. Bazı ülkelerde 90'ı zorlamaktadır. Bu durum çözüm bekleyen pek çok sorunu da beraberinde getiriyor. Özellikle gelişmiş ülkeler hızla yaşlanan nüfusları sebebiyle endişe içerisindedir. Afrika ve Güney Amerika ortalamanın çok üzerinde yükselen nüfuslarıyla dünyanın geleceğine talipler. Ülkemizde 65 yaş ve üzeri nüfus oranı yüzde 8.8'e kadar ulaşmıştır. 7 milyon yaşlı nüfusa ulaştığımız anlamına geliyor. Bu nedenle katıldığım tüm nikâh törenlerinde bu yüzden en az üç çocuk, mümkünde daha fazlasını öneriyorum. Mecburuz çünkü bu dinamik genç nüfus yapısını dengede tutalım.

'BEN ANAMIN AYAĞININ ALTINI ÖPERDİM'

-Biz yaşlılarını koca diyerek en yüksek makama oturtan, ak sakallı diyerek bilgeliği onlarla simgeleyen bir kültüre sahibiz. Cennet anaların ayağı altındadır hadisi şerifi herhalde bilmeyen yoktur. Ben anamın ayağının altını öperdim. Anam ayağını çekerdi, anacım bana cennet kokusunu çok mu görüyorsun derdim. Onlar olmasa biz yoktur. Anamın duası, babamın gölgesi yeter diyor bir okuduğum yazıda.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Semih 2019-02-20 14:56:14

Sanirim hayat pahaliligindan bir cok kisinin haberi yok.cocuk bezi mamasi ilaclarini 2000 liraylami karsilayacak insanlar. Herkes gecim derdinde, dogalgaz, elektrik, mazot okadar pahaliki ac insanlarin sevismeyi dusuncek hallerimi varki 3 cocuk yapsin.herkes once ekmek derdinde.

Avatar
iyide hocam 2019-02-20 14:24:26

kuşu kalrmak için vitamin lazım vitamin için para lazım okutmak için para lazım denyolar size uşakmı imalat edeceğiz namus bekçinizmi olacağız erkekleriniz beklesin sizin namusunuzu.

Misafir Avatar
NURİ ALÇO 2019-02-20 17:35:41 @iyide hocam

Reis ayıptır söylemesi, SEN KARILARI BUL, ÇOCUK İŞİ KOLAY, ELİMİZDEN GELENİ YAPARIZ! :)

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
salkimsacak 2019-02-20 15:05:08 @iyide hocam

siz dogurun diyor dogurduklariniz bal arisi isciler olsun ben ve emine ve tuhumlarima durmadan calisip yetistirin diyor yarin benim torun torba yerime gececek onlarin cocuklari gelecek herseyi sattik elde avucta bisey kalmadi diyor ,onlara kim nereden ne verecek genc dinamik bir isci sinifi lazim köle gibi calisacak benim Yandaslarimi rahat ettirecek diyor anla iste birader cok bisey istemiyor ,sorsana deyyuza kizi neden dörttane yapmiyor diye bak bakalim ne diyecek

Beğenmedim! (0)
Avatar
SENİN VELETLER ÇİFLEŞSİN ENİKLESİN VE ENİKLETSİN HER 9 AYDA BİR 2019-02-20 14:59:23

Sen 4 yapmışsın da ne olmuş hırsız ,sahtekar 3 kağıtcı ,katil ,para için evlenmişler .Büyük veledin trafik can alıyor cezalanmıyor ,öbür veletin sabahlara kadar SIFIRLAYA SIFIRLAYA MİLYON DOLAR AVROLARI ÇALIYOR HIRSIZLIK yapıyor kızlar desen İŞ İNSANLARININ PARALARI İÇİN EVLENİYOR .al sana 4 çocuğun utanç sosyal yaşam tarzı .Yan nesil istşyorsan sen viyagara al sen üremeye ,eminede eniklemeye devam edin Çocuk yapmak için paran işin sıhatin olacak istikbalini gareti edecek .Dolayısı ile senin veletler ENİKLESİN VE ENİKLETSİN söyle veletlerine sabah akşam yataktan çıkmayın her 9 ayda bir ÇİFLEŞİN KAYIŞIN LAĞIM FARELERİ GİBİ ENİKLEYİN DE

Avatar
Dogru Söyler 2019-02-20 16:12:37

Ne o, koyun sayisinda azalma mi var

Avatar
ali durgun 2019-02-20 15:35:20

Sarayi satip cocuk yapanlarami dagitacan,ciftcinin,esnafin anasini belledin millet ucuyoruz diye guzel yutturuyorsun,ulkeyi bitirdin,utanmadan cocuk oneriyorsun,Turkiyeyi ithalat cennetine cevirdin.

Avatar
bak hele 2019-02-20 15:47:41

o halde senin kizlar ve oglanlar neden fazla cocuk yapmiyorlar? Yoksa damatlarin ve ogullarin meretlerimi kalkmiyor? Haaaaaa haaaaa haaaaa!

Avatar
SAÇMALAMA SERSERİ DEYYUS 2019-02-20 16:31:53

Erdo senin akıl ve bilinç düzeyini bilal veletin SIFIRLAMIŞ yarı insan yarı fuzili mahlük olarak hayatının geri kalan kısmını fitne kudurculuk yaparak sürdürmeye çalışan sahtekar üşütüğün tekisin .Ne zannediyorsun çok çok çocuk yaptırıp yeni nesiller çoğalana kadar yaşıyacağınımı tayyioci nesiller yetiştirilene kadar sen İMAMIN KAYIĞINA ÇOKTAAAN BİNECEKSİN .Şu suratına hiç aynada baktınmı ahın gitmiş vayhın bile kalmamış suratın buruşmuş ,kokuşmuş çürümüş maymunun götüne dönmüş git işine be üşütük mahlük saçmala ,saçmala .Herkez senin gibi SIFIRLAYIP 17 senede MİLYARDER olmadı çocuk doğurmak için ,bakmak için ,okutup adam etmek meslek sahibi yapmak için yedirip içirmek için maddi manevi parayı nereden bulacağız dolayısı ile git işine be adam saçmalama . Önce iş imkanları hazırla tarlaları ekip biçmek içün topraklarımız yok oldu her yeri betonlaştırdın mevki ,makamın menfaatlerin için yalaka yaltakcı şerefsiz bizim ANALARIMIZI BELLEYEN mütahitleri iş adamlarını milyar dolarlık İHALELER VERDİ boşunamı sanada RÜŞVET VERDİLER YOLUNU BULDUN biz Türk ulusunu düşündünmü kendinden ve soyundan sopundan başka şimdide utanmadan arnalmadan suratın kızarmadan bizTürk ulusu ile dalga geçşyor alay ediyorsun bunak herşf hırsız yeter artık siktir ol git 17 senedir sıfırladığın yetmedimi.? Namussuz

Avatar