Erdoğan, Afrika turuna çıkıyor

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan yeni haftada, iki ülkeyi kapsayan bir Afrika ziyareti gerçekleştirecek.

Erdoğan, Afrika turuna çıkıyor

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan yeni haftada, iki ülkeyi kapsayan bir Afrika ziyareti gerçekleştirecek.

22 Temmuz 2018 Pazar 13:27
Erdoğan, Afrika turuna çıkıyor

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Moritanya Cumhurbaşkanı Muhammed Veled Abdulaziz ile Cumhurbaşkanlığı Sarayı'nda bir araya geldi

Erdoğan'ın 25 Temmuz'da başlayacak ve 4 gün sürecek Afrika ziyaretinin ilk durağı Güney Afrika Cumhuriyeti olacak. Erdoğan, Johannesburg'da gerçekleştirilecek BRICS Devlet ve Hükümet Başkanları Zirvesi'ne katılacak.
Erdoğan 28 Temmuz'da da Zambiya'ya resmi bir ziyaret gerçekleştirecek. Bu, Zambiya'ya Türkiye'den Cumhurbaşkanı düzeyinde gerçekleştirilecek ilk ziyaret olma özelliğini taşıyor.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Zambiya Cumhurbaşkanı Lungu ile ikili ilişkiler ve bölgesel konuları ele alacak.

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
Recep Tayyip ErdoğanAfrika
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-07-22 13:56:20

YA ÜLKENiN EKONOMiSiNi KURTARMAK iCiN YADA SARAYDAKi HAYVANAT BAHCESiNi BÜYÜTMEK iCiN AFRiKAYA GiDiYOR VATANDASIN ÖDEDiYi AKAR YAKITA YAZIK OLACAK

Misafir Avatar
KECi COBANI 2018-07-23 08:32:37 @KECi COBANI

COK HAKLISIN ARTIK ONU YARGLIYACAK BiR HUKUK KALMADI TÜRKiYEDE iKTiDARDAN ANCAK BATIRDIGI EKONOMi YADA ONU ORAYA GETiRENLER 2001 DE BOS KAGITLAR iZALAMISTI RAHiB ELBiSESiNE GELiNCE ZATEN ANA DiLi RUMCA VE SOYU YAHUDiDiR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@KECi COBANI x.......------******~~~~ 2018-07-23 00:58:52 @KECi COBANI

Ya baş coban bu herifin yargi önünde hesap verecegine ümidim kalmadi. Amerikaya ne vaadlerde bulunduysa tekrar baskan secildi. Amerikadaki zarrab davasi dahi askida. Hem herif gerekirse papaz elbisesi giyer merkezin emirlerini yerine getiririm demisti. Ayrica türkiyede hep yiyenlerin soyanlarin yanina kar kaldi.Demirel ,cavit caglar, özallar, ciller , yilmaz simdide tayyipin sülalesi. Ye babam ye ,nasil olsa garson yok faturada yok.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KECi COBANI 2018-07-22 22:46:28 @KECi COBANI

YAPTIGI BÜTÜN YOLSUZLUKLARDAN VE DARBELERDEN SONRA KELEYi KURTARMAK iCiN DiKTETÖRLÜKTEN BASKA BiR SECENEYi YOKTU

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@KECi COBANI x.......------******~~~~ 2018-07-22 21:55:32 @KECi COBANI

Desene sülün osman tayyipi duysa mezarinda ishal olur? Ama herif mali gözünden taniyor. önüne gececek hic bir engel birakmiyor, tabii önce CIA nin ve fetosun büyük yardimlarini gördü.. Fetos ile nöbet degsimine razi olmayan tayyip simdi tek caresinin diktatörlük oldugunu biliyor. Mayfa yönetimi!!!!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KECi COBANI 2018-07-22 19:32:56 @KECi COBANI

VARMIS TABi DiPLOMAYI ALDIGI ÜNiVERSiTE iKi SENE SONRA KURULMUS NE YAPSIN ADAM 1950 DE OKULA GiTMiS AMA 1954 TE DOGMUS BEN ONUN KADAR YALAN SÖYLEYE BiLSEM BAS COBAN OLURDUM

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@KECi COBANI x.......------******~~~~ 2018-07-22 18:58:53 @KECi COBANI

Sanki tayyip üniversite mezunu, bak yüzde 51 sigiri güdüyor. Hem de kendisi ben sizin cobaninizim diyince millet feryat figan hüüllöögg diye tezahurat gösterisinde bulundu! Sende bu millete bir kiyak yap.. Billahi yaranirsin!!!!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KECi COBANI 2018-07-22 15:31:00 @KECi COBANI

HAKLISIN HEMSERiM AMA BASKA MESLEK ÖGRENEMEDiK ERDOGAN BiZiM BURDA DAHA ÜNiVERSiTE KURMADI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@KECi COBANI x.......------******~~~~ 2018-07-22 15:12:23 @KECi COBANI

Her sahis terfi ederken sen hala keci cobanligi yapiyorsun.

Beğenmedim! (0)
Avatar
texas 2018-07-22 13:54:36

tamda kendi gibi diktatöryal yönetimlerle yönetilen ülkelere gidiyor kendisie yakisir

Misafir Avatar
06 2018-07-22 22:00:23 @texas

Bizim mahallede bir emine teyze vardi , kizdigina beddua ederken; gidisin olsunda gelisin olmasin derdi!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hadi 2018-07-22 19:06:45 @texas

Allahım göster kendini sadece bir sivrisinekle ebola virüsünle bu işi bitir amin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cahil 2018-07-22 13:36:39

Güney afrika ya gitmişken ORDAKI FETULLAH HOCANIN silah fabrikasında kapattirir NEDE OLSA dünya lideri

Avatar
HAKAN 2018-07-22 14:32:08

HEIL HITLER.HEIL HITLER,HEIL HITLER.BEN DEMIYORUM VERDIĞI POZ ÖYLE DİYOR.

Avatar
Cahil 2018-07-22 13:39:52

YOK EGER FETULLAH HOCANIN SILAH FABRIKASINI KAPATTIRAMAZSA O FETULLAH HOCANIN FABRIKASINDAN CIKACAK SILAHLAR BURAK VEYA BILALE ZARAR VEREBILIR HATTA KENDINE BILE ZARAR VEREBILIR YANI ONBES TEMMUZUN ROVANSINI YAPABILIRLER UST AKIL ICIN BUBISLERI YAPMAK COK BASI VE KOLAYDIR BIR ANDA ULKE KARISTIRILIR SONUC ALINIR

Avatar
ATEİST: 2018-07-22 14:09:01

Yaz tatiline çıkıyor .Bu adam bir alem benim bildiğim resmi davete bulununca gidilir .Ya tayyip İMAMIN KAYIĞINA bin artık çok masraflısınız 7 DEN 77 ekonomimizin içine ettin LAN ülkemizi batırdın 16 senede . Bıktık SENDEN bıktık usandık kaprisli adam .

Avatar
ATEİST: 2018-07-22 13:59:51

tayyip LAN sakın..gelme .!!

Avatar
ATEİST: 2018-07-22 14:00:25

tayyip LAN sakın..gelme .!!