Erdoğan AKP Kocaeli adaylarını açıkladı

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, partisinin Kocaeli adaylarını tanıtım töreninde konuştu.

Erdoğan AKP Kocaeli adaylarını açıkladı

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, partisinin Kocaeli adaylarını tanıtım töreninde konuştu.

12 Ocak 2019 Cumartesi 16:04
Erdoğan AKP Kocaeli adaylarını açıkladı

AKP'li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, partisinin Kocaeli adaylarını tanıtım töreninde konuştu.

Konuşmasının ardından yerel seçimlerde AKP'nin Kocaeli Belediye Başkan adaylarını tanıttı.

İşte Kocaeli ilçeleri AKP Belediye Başkan adayları:

  • Başiskele: Yasin Özlü
  • Çayırova: Bünyamin Çiftçi
  • Darıca: Muzaffer Bıyık
  • Derince: Zeki Aygün
  • Dilovası: Hamza Şayir
  • Gebze: Zinnur Büyükgöz
  • Gölcük: Ali Yıldırım Sezer
  • İzmit: Azize Sibel Gönül
  • Kandıra: Adnan Turan
  • Karamürsel: İsmail Yıldırım
  • Kartepe: Mustafa Kocaman
  • Körfez: Şener Söğüt
  • Büyükşehir: Tahir Büyükakın
Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 12.01.2019 16:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
The İmam 2019-01-12 16:11:58

Devran değişince Allah affetsin, kandırıldık, milletim hoşgörsün demeyle herşeyden sıyrılacağınızı sanmayın. Çünkü hepiniz oradaydınız.

Avatar
HADE BE !.... 2019-01-12 16:12:13

Akepe demek, sansür demek, basına zincir vurmak demek, sanat ve sanatçıyı hor görmek demek,

Avatar
HADE BE !.... 2019-01-12 16:12:29

Akepe demek saraya % 26 çalışan ve emeklisine % 10 zam demek, iğneden ipliğe gelen zamlar demek, yoksulluk demek, vatandaşa tassaruf, saray israfı demek, din bezirganlığı, cehalet demek, ballı maaşla adam kayırma demek. Yeter artık usandık. İNSAF yahu

Avatar
HADE BE !.... 2019-01-12 16:13:28

Akepe demek İNDİREGÂNDİ demektir.

Avatar
HADE BE !.... 2019-01-12 16:13:53

Akepe demek; beton rantı ve rant uğruna milli degerimiz olan fabrika, isletmeleri saray yandaşlarına satmak ve çalışan işçilerin kapı önüne koymak, Satılan fabrika ve işletmelerin arsalarını satmak veya bina inşaa etmek, Yeşili yok etmek demektir.

Avatar
HADE BE !.... 2019-01-12 16:14:09

Akepe demek; TÜİK Enflasyonu % 20.3 olduğunu açıklamalarına rağmen çalışan ve emeklilerin maaşlarına % 10 zam, saraya % 26 zam yapmak demektir.

Avatar
HADE BE !.... 2019-01-12 16:14:32

Akepe demek, yoksullukla imtihan edilmek, pırlantada % 0 KDV ve ÖTV , temel gıda ve temel ihtiyaç malzemesinde % 15 KDV ve ÖTV ödemek, geçemediğin köprü, otoban veya kullanmadığın havaalanlarına vatandaşın vergisini teminat göstermek, yandaş müteahit veya ihale takipçilerini zengin etmek, kent hastanelerinde hastaları müşteri gibi göstermek ve vatandaşın vergisini teminat göstermek, devletin kazanımları fabrika, liman, şeker fabrikaları, Sümerbank, Etibank ve madenleri gibi değerlerimizi yandaşa veya yabancı sermayeye satmak, bankalarımızı yabancı sermayeye satmak, özelleştirme adı altında satılan fabrika ve işletmelerde iscilerin kapı önüne konulmasına sessiz kalmak, KHK ile işsiz kalan taşeron işçilerine seçim öncesi mavi boncuk dağıtılıp kandırılması, din bezirganlığı yaparak ekonomik krizi,yükselen eflasyon ve işsizlik rakamlarını gizlemek demektir.

Avatar
HADE BE !.... 2019-01-12 16:14:50

Akepe demek ; Yanan yüzlerce fabrika, konkardota ilan eden şirketler, geri dönmeyen krediler, enflasyon canavarı ile boğuşan vatandaş, saraya % 26 çalışan ve emeklisine % 10 zam, tarımı bırakıp il ve ilçelerde köle gibi çalışan çiftçi, siftah yapmadan dükkan kapatan ve vergi, kredi, borçlarını ödeyemeyen esnaf, akaryakitta yapılan büyük zamlar ve cezalar nedeniyle ekmek kazanamayan taksi ve nakliyeci esnafı, KHK larla perişan edilen taşeron işçisi, özelleştirmeler nedeniyle işsiz kalan fabrika işçisi demektir.