Erdoğan, Akşener'e yardımcılık teklif etti mi?

İyi Parti Genel Sekreteri ve İzmir Milletvekili Aytun Çıray, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın İyi Genel Başkanı Meral Akşener’e yardımcılık teklif ettiği ve onun da bu teklifi kabul ettiği iddialarıyla ilgili açıklama yaptı.

Erdoğan, Akşener'e yardımcılık teklif etti mi?

İyi Parti Genel Sekreteri ve İzmir Milletvekili Aytun Çıray, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın İyi Genel Başkanı Meral Akşener’e yardımcılık teklif ettiği ve onun da bu teklifi kabul ettiği iddialarıyla ilgili açıklama yaptı.

02 Temmuz 2018 Pazartesi 11:48
Erdoğan, Akşener'e yardımcılık teklif etti mi?

Kişisel Twitter hesabından yaptığı paylaşımda Çıray, “Sn Meral Akşener'e başkan yardımcılığı teklifi getirildiği ve onun da kabul ettiğine dair sosyal medyada yer alan paylaşımlar gerçek dışıdır. Kamuoyunun bilgisine” dedi.

Sn Meral Akşener'e başkan yardımcılığı teklifi getirildiği ve onun da kabul ettiğine dair sosyal medyada yer alan paylaşımlar gerçek dışıdır. Kamuoyunun bilgisine...

Haftanın ilk gününde bir kısmı yabancı kaynaklara dayandırılmak üzere, Akşener’e başkan yardımcılığı teklif edildiği yönünde çok sayıda iddia sosyal medyada dile getirilmişti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 02.07.2018 12:13
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
usulsuzluklar ve hileler... 2018-07-02 12:31:23

chp.li Muharrem ince ve iyi partili Meral akşener,,saadet partili Temel karamollaoğlu SEÇİMDE HİLELER olduğunu ve geçersiz olduğunu bu seçimin iptal edilmesi gerektiğini açık ve aleni olarak içeride ve dışarıda sahte oy,lar basıldığını ve çok milktarda YSK. tarafından basılan (540 milyon adet) oy pusulalarının amacından öte hırsızlıkla ve çuvallar dolusu oylar çalındığını ve emniyetin 4 çuval usulsuz olarak oy çalıntılarını yakaladığını ve yakalanamayanlarda haksız ve hileli olarak kişi ve parti adına EVET oyu basıldığını ve seçsis sistemde hatalar olduğunu gerek millet ittifakı ve gerekse MİLLET (millet ittifakına oyverenler) adına SEÇİMİN İPTAL edilmesini ve yerell mahkemeler sonucunda avp..ins..mahk.sine de götürüleceğini AÇIK VE NET OLARAK İTİRAZ ediniz... Bu seçimde ASAL UYGULAMA değil,,usulsuzluk temel akaid (birleştirme) olarak kullanılmıştır.. Aksi halde milletin oylarına sahip çıkmadığınız için vebal ve günah içinde olacaksınız.MİLLETİN HAKKINI KORUMAK MECBURİYETİNDESİNİZ....

Misafir Avatar
Diktator 2018-07-02 17:50:59 @usulsuzluklar ve hileler...

Diktator basta oldukca, secimi kazanmak mumkun degil. polis oy cuvallarini goturuyor, am tarafli polis, devletin degil, diktatorun polisi. butun kurmlar diktatorun emrinde...! Durum boyle iken, yeniden secim olmus ne yazar. oy kullanmak icin harcadigim 5 saatime yazik oldu... :(

Beğenmedim! (0)
Avatar
ipsiz yaşar 2018-07-02 15:04:07

valla soyluyu ,numan kurtulmuşu satın alanlar teklifte götürmüştür doğrudur.

Avatar
vatandas 2018-07-02 15:33:01

Bu teklifi Kabul etmek sayin Akseneri kucultur,arti deger yaratmaz..Hukumet halk yararina is yapacaksa, mecliste olumlu katki verebilirler.Bahceli de ortalikta siyasi mefta olarak dolassin.MHP nin % 10 gecmesi imkansizdi, iyi partinin oylari kanalize edilmis olabilir.

Misafir Avatar
MHP liler 2018-07-02 17:53:47 @vatandas

Donek olan bir parti, ne yapacagi beli olmaz. Bak bahceliye.. ve daha nice onun gibi kisilere.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mafiaa Devlet 2018-07-02 17:52:35

Secimin ne anlami varki, bosa harcayip oy kullandigimizi zannetigimiz bir ulkede.

Misafir Avatar
emalo 2018-07-02 23:45:18 @Mafiaa Devlet

ben bu son seçimden sonra hiç bir siyasetçiye güvenmiyorum hepsi o gece bir pazarlığa oturdu bence akşenerin kokusu ileride çıkar şu an çıkmaz öyle bir şey yok derler muarrem inceyede garip şeyler oldu onuda kimse anlamış değil karamolları ise oda pazarlık sonucu birşeyler yaptı anlaşılan şu acıyı çeken bu suçsuz halk bu saatten sonra bu ülkede yaşarsam sksinler beni

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-07-02 12:27:04

MHP GÖZDEN ÇIKARILMIŞ.BAHÇELI VE VEKILLERİ ÖYLE AFRALI TAFRALI AÇIKLAMALAR YAPAMAYACAK.ARANAN KAN BULUNDU
MHPNIN ALTERNATIFİ IYI PARTİ OLACAK.OLMAZ OLMAZ DEMEYİN.YADA AKAPE MEDYASI BAHÇELI VE MHPYİ CUMHUR ITTIFA
KININ KARAKEDISI OLARAK SUNMAYA DEVAM EDERSE,IYI PARTININ ALTERNATIF OLMASI,DÜŞÜNÜLMESÌ NORMAL.AKSI HALDE
CEHEPEYE VEYA HDPYE TEKLIF GÖTÜREMEZLER.ÇÜNKÜ CEHEPE OLMAZ,KOCAMAN ANAMUHALEFET,FIKIR BAKIMINDANDA AKPNIN
TAM ZITTI OLAN PARTI.HDP OLMAZ,SEÇİMLERDE HDP ÜZERINDEN CEHEPEYE PKK YAKIŞTIRMASI YAPTILAR.BENCE ZORLASALAR
HDPEYLE OLUR.NEDE OLSA OSLO VE HABUR AYN EL ARAB DA BIRLIKTEYDILER.YANI ESKI DOSTLARI.ESKI DOST DÜŞMAN OLMAZ DERLER.

Avatar
Hakan 2018-07-02 16:34:42

Meral Aksener hanimefendi ideallerine hakaret edecekse bu olur.Ve de bu son gorevi olur tarih okur gider. Bop esbaskaligi yardimciliginin ne anlama geldigini bilenler ne anlama gelmedigini de bilirler. Bu davet gercek ise Iyi partiyi bitirme yerel secimleri akp lehine kapatma iyi partinin gundeme fetirdigu secim meydanlarinda yaptigi suclamalari Sayin Meral hanima kapattirma hamleleri oldugu acik.

Avatar
Diktator 2018-07-02 17:51:51

Diktator basta oldukca, secimi kazanmak mumkun degil. polis oy cuvallarini goturuyor, am tarafli polis, devletin degil, diktatorun polisi. butun kurmlar diktatorun emrinde...! Durum boyle iken, yeniden secim olmus ne yazar. oy kullanmak icin harcadigim 5 saatime yazik oldu... :(

Avatar