Erdoğan: Baktık ki İZBAN'da grevi çözümleyemiyorlar...

AKP'li cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 'Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sisteminde Yerel Yönetimler Sempozyumu'nda konuşuyor.

Erdoğan: Baktık ki İZBAN'da grevi çözümleyemiyorlar...

AKP'li cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 'Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sisteminde Yerel Yönetimler Sempozyumu'nda konuşuyor.

09 Ocak 2019 Çarşamba 13:43
Erdoğan: Baktık ki İZBAN'da grevi çözümleyemiyorlar...

Erdoğan, AK Parti iktidarında enflasyon ortalamasının 9.54 olduğunu söyledi.

Erdoğan'ın açıklamalarından satır başları şöyle:

— Eskiden beri ama özellikle de 2011'den bu yana yönetim sistemimizin değişmesi gerektiğini ifade ettik.

— Parlamenter sistem içinde koalisyonla geçen yılların ülkemize çok ağır maliyetleri oldu.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 'Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sisteminde Yerel Yönetimler Sempozyumu'nda konuşuyor. Erdoğan, AK Parti iktidarında enflasyon ortalamasının 9.54 olduğunu söyledi.

Erdoğan'ın açıklamalarından satır başları şöyle:

— Eskiden beri ama özellikle de 2011'den bu yana yönetim sistemimizin değişmesi gerektiğini ifade ettik.

— Parlamenter sistem içinde koalisyonla geçen yılların ülkemize çok ağır maliyetleri oldu.

— İktidara gelişimizle birlikte koalisyonlar dönemi bitiyor, tek başımıza iktidardayız ve 16 yılın enflasyonda ortalaması 9.54.

— Şimdi ana muhalefet çıkıyor en yüksek enflasyon AK Parti iktidarları döneminde olmuştur diyor. Siyaset yalan üzerine kurulu olduğu zaman orada çöp, çukur, çamurdan kurtulamazsınız.

— İzmir İZBAN'da grev vardı. Baktık ki çözümleyemiyorlar, 2 ay erteledik. Yüzde 50'sini devlet yapmış, yüzde 50'sini belediye. Oradaki grev 2 ay süreyle ertelendi.

— Plastik poşetlerle bir savaş başlattık. Toprak bunları eritemiyor. Bu savaşımızı kararlı bir şekilde başlattık

— Hatırlıyorum, anacığım evde file dokurdu. Fileyle gider alışverişi yapardık, gelirdik. Bunun toprakla bir dostluğu var. O zaman bunlar kenevirden yapılıyordu. Ülkemizde keneviri yok ettik.

— Kenevirden atlet, fanila dokunurdu. Çünkü teri emmesi çok farklı. Bize dost görünen düşmanlar ülkemden kenevir üretimini aldı. Biz keneviri ithal ediyoruz. Kenevire dayalı yapılması gereken şeyler varsa ithal ürünlerle yapılıyor. Gıda Tarım Bakanlığı bu konuda çalışmalara başlıyor.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Bar-las 2019-01-09 14:35:39

Teyyo sen yaralı parmağa bedava işemezsin. Oy devşirmek için ne pis oyunlara giriyorsun. Bir ülkenin CB yakışmayan haraketler bunlar.

Avatar
Soru! 2019-01-09 14:24:20

IZBAN in %50 yani TSDD yollarinin devletin sorunu belediyeyemi yüklüyorsun? Yine kendi basarisi larak gösteriyor Algi girisimi!

Misafir Avatar
işte lider işte idareci ERDOĞAN 2019-01-09 15:15:37 @Soru!

çözüm adamı, üreten adam, lider, idareci, dürüst, cesur. Rabbim korusun. ömrü bereketli olsun. amin. Erdoğan ı seviyoruz. bizden biri, içimizden çıktı. vatan için hak ile çalışıyor ve başarılı.

Beğenmedim! (19)
Avatar
Hamza Bayraktar 2019-01-09 16:24:46

HALK BAKDİKİ BU İŞİN ARKASINDA AKP VAR TERS TEPDI SİZİN BELEDIYELERINIZDE BÖYLE GIREV OLABILIRMİ

Avatar
Okur 2019-01-09 15:13:34

Biz keneviri ithal ediyoruz demis,neyseki diger urunleri ( akliniza gelene hersey) ....biz uretiyoruz(!)....sogan,bugday,pamuk.....yalniz Istanbul a ihanet etmekle kalmadiniz ,tarimada ihanet ettiniz...sayende agam...neyseki basimizda akapeli tarafsiz c.baskani varda ,birlik beraberlik var (!). Yani elimize firsat gecse kimse kimsenin gozunu oymayi dusunmuyor....kizdirmayin beni %50 yi evde zor tutuyorum..:)... Kardeslige birlik ve beraberlige katkilarinizdan dolayi kutluyorum...siz benim boyle elestirdigime bakmayin dis gucler,faiz lobisi ahanda bu ca ha pa zihniyeti beni kandirmistir (!)...heminde billah 140 kisi kabatasta basortulu ......az daha unutuyordum...camileride ahir a cevirmislerdi.....neyseki siz booooooyle seyler yapmadiniz....azicik bakara makara; kandiriverdiniz fakir fukaraaa...afferin bana bayagi kafiyeli oldu... seeennn kimsiinn yaaauuuvv...burasida en eglenceli yeri...

Avatar
HADE BE !.... 2019-01-09 15:14:34

Akepe demek; ülkenin geleceğini betona bağlamak, tüm ballı ihaleleri yandaş müteahit verilmek, gerilim startejisi ile vatandaşı çıldırmak demektir.

Avatar
Kemal 2019-01-09 17:41:51

Eeee baktın İZBAN da sorun çözülmedi e tabi sen ne güne duruyorsun bir emir edersin grev yapanları teröristler grubu deyip içeri atarsın sorun da kökünden hal olmuş olur değilmi padişah efendi

Avatar
Uyan artık yeter!..... 2019-01-09 15:10:17

Atamayan öğretmen arkadaş bak kim ballı maaşla nerelere atanıyor? Bütçede yük olur diyerek emekliliği verilmeyen EYT'li arkadaş saray bütçesinden kim nerelerde çalışmaya başladı? Siftahsiz dükkan kapatan esnaf arkadaş bak senin ödedediğin vergi ile kim ballı maaş alıyor? ürününü, mahsülünü istediği fiyatı vermeyen çiftçi ve besici arkadaş bak kim isteği ballı maaşla nerelerde görevlendiriliyor? saraya % 26 zam, çalışan ve emeklisine % 10 zammı alan arkadaşlar bakın kim ballı maaşlar alıyor? Enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yorulan vatandaş gör bak kimler ballı maaş alıyor? Umudunu yitirmiş işsiz arkadaş bak kim ballı maaşlı iş buldu? Gerekli liyakati ve adam kayirmayi sindiremeyen zeki ve yetekli genç nesil bak kim liyakatsiz olmasına rağmen kim ballı maaşlı iş buldu? Umutlarını ve projelerini başka bahara bırakmayıp beyin göçünü planlayan genç nesil bak kim ballı maaşla iş buldu. YETER UYANIN ARTIK.

Avatar
Türk Diz Cökmez 2019-01-09 16:39:30

öt öt pontus piici gürcü götveren, yakinda o sikik agzini sikecegimiz götüne monte edecegiz...sen ve efendilerinin yanina taktiklari zibidiler meydani boks saniyorlar ama bak tek tek sikince ilk önce onlar analarinim amina kacacak, nasil bir Türk Direnisi olacak anain amini aralar bakarsin...