banner87

Erdoğan: Bay Muharrem anladın mı? Bay Kemal anladın mı?

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Sakarya Mitingi'nde vatandaşlara hitap etti. Konuşmasında ihracat rakamları üzerinden Kemal Kılıçdaroğlu ve cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'yi hedef alan Erdoğan, 'İhracatta çok iyi durumdayız. 2002’de 36 milyar dolar ihracatımız şimdi 62 milyar oldu. Bay Muharrem anladın mı? Bay Kemal anladın mı?' dedi.

Erdoğan: Bay Muharrem anladın mı? Bay Kemal anladın mı?

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Sakarya Mitingi'nde vatandaşlara hitap etti. Konuşmasında ihracat rakamları üzerinden Kemal Kılıçdaroğlu ve cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'yi hedef alan Erdoğan, 'İhracatta çok iyi durumdayız. 2002’de 36 milyar dolar ihracatımız şimdi 62 milyar oldu. Bay Muharrem anladın mı? Bay Kemal anladın mı?' dedi.

05 Haziran 2018 Salı 15:50
Erdoğan: Bay Muharrem anladın mı? Bay Kemal anladın mı?

Erdoğan’ın konuşmasından satır başları:

“Ekonomi diyorlar ya, Türkiye’yi her yıl en az yüde 5,7 büyüyen ülke haline getirdik. IMF’ye borcumuz 23,5 milyar dolardı, şimdi sıfır. Ey Bay Kemal, ey Muharrem siz bu işlerden anlamazsınız, çırak bile olamadınız. AB’de ortalama her vatandaş 100 euro elde ederken bizim 35 euroydu. Şimdi 63 euro gelir elde eder hale geldik. Bire bir katladık. Ekonomi diyorlar. Siz bakmayın kur üzerinden oynanan oyunlara. 24 Haziran’dan sonra bunlarla hesaplaşacağız. Yine yapsınlar manüpilasyonlarını. 24 Haziran’dan sonra çok ciddi bir manifestoyu bunlara çekeceğiz. Biz çalışıyoruz üretiyoruz. Bay Muharrem anladın mı? Bay Kemal anladın mı?”

“Bay Kemal burayı da iyi dinle. Sizin otomobile falan kafanız basmaz. Geçtiğimiz yıl 723 bin otobüs satıldı. 91 bin nerede, 723 bin nerede? Hey gidi… Her eve otomobil giriyorsa, buzdolabı, çamaşır makinesi giriyorsa bir refah seviyesi var.”

’24 Haziran’da güçlü meclis cumhurbaşkanlığında şahsımı, meclis seçimlerinde AK Parti’yi desteklemeye hazır mıyız? Sakarya vakit birlik vakti diyor muyuz? Vakit Sakarya vakti diyor muyuz? Vakit Türkiye vakti diyor muyuz?

‘Çok iyi durumdayız ihracatımız derseniz, göreve geldiğimizde neydi biliyor musunuz? 2002'de 36 milyar dolar ihracatımız vardı. Şimdi ne oldu? Şimdi 162 milyar oldu. Bay Muharrem anladın mı? Bay Kemal anladın mı? Siz buraları takip etmiyorsunuz ki. Biz çalışıyoruz ya, üretiyoruz. Ve bütün bunlarla beraber Merkez Bankası'nın döviz rezervi 27,5 milyar dolardı şimdi 110 milyar dolar. Çünkü biz 136 milyar dolara çıktık, bu arada bir düşüşümüz var. Yeniden bunu çok daha ileri taşımamız lazım’

“Sakarya’da bin yataklı şehir hastanemizin çalışmaları bitmek üzere. Onun da çalışmasını yapıyoruz, proje bitmek üzere. Eski stadın yerini millet bahçesi yapacağız. TOKİ orayla ilgili bir satış ahdi yapmış, TOKİ ile konuştum inşallah orayı millet bahçesi yapıyoruz. Çoluk çocuk oraya gidin, hep birlikte çimlerde yuvarlanın. İngiltere’nin Hyde Parkı varsa, bizim de Sakarya millet bahçemiz var.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 05.06.2018 16:23
Anahtar Kelimeler:
ErdoğanSakaryaMiting
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Erdoğan Promptersiz 2018-06-05 15:58:16

konusamiyor yani camdan konusuyor M Ince gibi candan konusamiyor. Ne bileyim ben senin cama geldigini, camdan sevdigini sarkisini soyleyebilir.

Misafir Avatar
Erdoğan'ın Akhisar mitingi boş kaldı 2018-06-06 00:37:27 @Erdoğan Promptersiz

https://www.youtube.com/watch?v=hZm4ZCpkqsM

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bu adam varken 2018-06-05 21:33:02 @Erdoğan Promptersiz

16 yılda bankadan kredi çekmemiş bir Allah,ın kulu kaldımı,borcu olmayan insan yok. birtek onlar borçsuz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHP'li 2018-06-05 18:02:54 @Erdoğan Promptersiz

Salla babam salla, cunki Bizim seçmenlerimiz aya yol yapacağız desek inanıyor” anlayisi.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-05 17:06:36 @Erdoğan Promptersiz

https://odatv.com/iste-sofraniza-gelen-olu-hayvanlarin-goruntusu-2502171200.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
amerikadan sonra 2018-06-05 17:03:52 @Erdoğan Promptersiz

Sığır ithalatında rekor kiran ulke olmusuz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-05 17:00:39 @Erdoğan Promptersiz

Toprak Mahsulleri Ofisi (TMO) 140.000 ton yemlik mısır alımı yaptı.
http://www.yurtgazetesi.com.tr/ekonomi/tmo-yurt-disindan-140000-ton-misir-aldi-h95267.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bay tayyip 2018-06-05 16:57:42 @Erdoğan Promptersiz

ithalat rakamlari ne durumda ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP iktidara geldiginde 2018-06-05 16:51:36 @Erdoğan Promptersiz

ceyrek altin 24 lira
benzin 1,66 lira
et in kilosu 3 ila 5 tl civarindaydi
ekmek 22 kurus
aygaz tup 15 liraydi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
EYY TAYYIP BEY MILLET NE YIYECEK NE ICECEK 2018-06-05 16:50:55 @Erdoğan Promptersiz

ANKARA BALGAT DA ORTALAMA KIRA 1200 TL DOGALGAZ AYLIK 450 TL Elektrik kisin 150 TL yazin 50 TL CEP TELEFONU ORTALAMA 60 TL EV AIDATI 50 TL SU FATURASI 80 TL Toplam 1890 TL elektrik faturasini 50 tl den hesapladim ise gitmek icin yol masrafi iki vesait 2.75 den gudis gelis aylik 452 TL 1890 arti 452 TL 2.342 TL 1200 TL MUTFAK MASRAFI TOPLAM 3.542 TL Mutfak Masrafi 3 kisilik Aile icin asgeri harcama 1200 TL sart kiyafet sart millet kiyafetsiz dolasamazki cocuk varsa kirtasiye masrafi okul servis masrafi doktor ilac masrafi millet nasil gezsinki ???asgeri ucret 1603 TL en dusuk emekli maasi 939 TL

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp 2018-06-05 16:44:42 @Erdoğan Promptersiz

akp iktidara geldiginde 129 milyar dolar borc vardi
akp donemi 450 kusur milyar dolar borcumuz oldu
milli varliklarimizin cogu satildi ordan 70 milyar elde edildi toprak satisi bilmem ne derken 100 ila 150 milyar dolar olabilir
yapilan kopruler hastaneler dolar bazinda hazine garantili dolar bazinda borc arac garantisi gunluk 40.000 verilmis kopruden gecende gecmeyende oduycek hastaneye hasta garantisi yuzde 70 % verilmis ulkemizin yuzde 70 % hasta olmasi lazim AKP Tane Fabrika kurdumu ?? 16 sene odenen vergi paralarimizla neler yapildi ???

Beğenmedim! (0)
Avatar
Rizeli 2018-06-05 16:35:34

Namusu şerefi olan Allah için düşünür;kim doğru söylüyor kim yalan..
Buyurun buradan yakın..

Memleketin huzuru için,milletimizin refahı için,çocuklarımızın geleceği için değişim ŞART..

Avatar
BİR 2018-06-05 16:35:02

Adam kafasını sağdan sola çevirirken yalan söylüyor.

Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-05 16:20:34

AKP ELVEDA

Avatar
AKP 2018-06-05 16:18:20

AKP YATMA GARANTISI VERMIS ( sehir hastanelerine hazine garantili dolar bazinda yuzde 70 % hasta garantisi verilmis galiba 25 senelik ) AKP UCMA GARANTISI VERMIS ( havaalani icin ucanda ucmayanda oduycek hepimiz ucucaz ) AKP GECME GARANTISI VERMIS ( kopru icin hazine garantili dolar bazinda gunluk 40.000 arac garantisi verilmis kimbilir kac sene ?gecende gecmeyende oduycek

Avatar
D 2018-06-05 16:20:00

Çünkü dişarıya çıkmıyor çıkamıyor . Ne yapsın durum iyi deyil sona geliniyor .

Avatar
tayyip bey peki ithalat 2018-06-05 16:27:13

rakamlari nedir ????

Misafir Avatar
BİR 2018-06-05 16:34:02 @tayyip bey peki ithalat

Bu adama bey demek beylere hakaret olur.

Beğenmedim! (0)
Avatar
D 2018-06-05 16:18:10

Hala kurtulamadınız yeter ya . Bizmi duymuyoruz görmüyoruz CHP'nin konuşmalarını, öyle bir şey demediğini sende biliyorsunda kelimeler bitmiş söyleyecek bir tutarlı şeyin kalmadı inandıramıyorsunuz ,yol bitti ötesi yok .