banner87
Flaş Haber
Kapat

Erdoğan: Binalar yükseldi yollar büyüdü fakat...

Erdoğan AKP'nin düzenlediği Şehircilik Günü toplantısında konuşuyor.

Erdoğan: Binalar yükseldi yollar büyüdü fakat...

Erdoğan AKP'nin düzenlediği Şehircilik Günü toplantısında konuşuyor.

08 Kasım 2018 Perşembe 14:33
Erdoğan: Binalar yükseldi yollar büyüdü fakat...

Erdoğan'ın konuşmasından satır başları şöyle:

"Ülkemizin geleceğinin inşasını üstlenen AKP kadroları her konuda bilgi ve birikim sahibi olmak zorundadır. Birer siyasi temsilci olmanın ötesinde birer kanaat önderi ve dava insnaı olmakla beraber milletle aramızda köprü olmalıdır. 

"31 Mart seçimelrindne alnımızın akıyla çıkacağımıza inanıyorum.

"Biz İstanbul'u kendi kimliğimizle daha da geliştirdik.

"Bizim tüm şehirlerimizde taşla toprak arasında insanımızın kültürünü görürsünüz. Bir şehri aziz kılan o şehrin sakinelridir derken şehirle insan arasındaki ilişkiyi analtırlar. Yahya Kemal bizim şehirlerimizi, "Ecdat bir eyre yerleşeceği zaman önce mescidini yapar, onun yerine hamamını kondurur, yakınına da mezarlığını seçer" diye anlatır. Yani şehircilik anlayışı bu ve böylece toprak imana gelir diyordu. Şimdi böyle bir anlayış var mı? Diyoruz ki dikey mimari yok yatay miamrı. Önce mescit, sonra sosyal donatı ağı, okuldur.Onun ardından çevrecilik, yeşillendirme ve bu arada inşaatlrın devamı.

Vatandaş diyecek ki, 'Buraya yerleşilir.' Biz ağaç kesen bir iktidar olmadık, ağaç diken iktidar olduk. (Kılıçdaroğlu'na) Çıkmış okul yapmaktan bahsediyor. Bay kemal sizin zihninizin köşesinde böyle bir şey yok. Bu kadar analtıyoruz kulağı duymuyor, ne kadar öğretmen atadık analtıyoruz, kulağı duymuyor."

-Şehirlerimize yeterince sahip çıkamamış olmamız en büyük kaybımızdır

-Binalar yükseldi yollar büyüdü fakat gönül çoraklaşmasının önüne geçmekte başarılı olamadık

İMAR BARIŞI 

-Sıkıntılı yerlerin yaklaşık yarısı imar barışından faydalanacak gibi görünüyor

Ayrıntılar geliyor...

 
    
 
 
 

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
tayyipistan sözcüsü 2018-11-08 15:01:39

Cok komisyon aldik cok 17 aralikda aksama kadar para tasidik bitiremedik1

Misafir Avatar
PİÇLER ADAM GİBİ DOĞRUYU SÖYLEYİN 2018-11-09 10:50:17 @tayyipistan sözcüsü

BU İMAR BARIŞINI YAZLIKLAR VE VİLLALAR İÇİN ÇIKARDINIZ.TABİKİ BU SAĞCI SOLCU KOMİNİST ATATÜRKÇÜ PİÇLERİNDE İŞİNE GELDİĞİ İÇİN SES ÇIKARMIYORLAR.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
helal olsun. 2018-11-09 09:10:52 @tayyipistan sözcüsü

İşte insan işte lider işte siyasetçi, işte Türkiyeye yakışan BAŞKAN.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
he ya 2018-11-09 01:29:20 @tayyipistan sözcüsü

millet fakirledi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
GÖTÜ YANAN ŞİKAYET EDEN AKPLİ,LERE 2018-11-08 21:23:28 @tayyipistan sözcüsü

YOOOOKKK BU SEFER AKP YE BEN OY VERİCEM SİZLERİ DAHA İYİ SİKSİN DEGİNCE BÖN,BÖN SURATIMA BAKIYOR İBİNELER

Beğenmedim! (0)
Avatar
31 Mart seçimelrindne alnımızın 2018-11-08 15:35:08

akıyla çıkacağımıza inanıyorum diyor acaba hangi ak rant aki mi. adi ak olan bir pari ulkeyi karartti

Avatar
Çevro 2018-11-08 15:14:12

Adam hala, şehirlerdeki çevre düzenlemesini, çevrecilik zannediyor. Zavallı...

Avatar
ABDÜLHAMİNT OROSPU PİÇİ VATAN HAYİNİDİR . 2018-11-08 14:55:57

Eğer büyük bir demrem olursa bunun sonuncundaki ,facia,felâket,dehşetin SORUMLUSU SEN SİN tayyip.Binlerce binlerce mahsum insanlar senin kaprislerin,aç gözlüğün mevki,makam,ÖZELİKLE MENFAATLERİN için yalaka ,yaltakcıların yandaşlarına vermiş ve yüzdesini almış olduğun RÜŞVETLERİNİN Dolayısı binlerce insancıklar ölecek.Bu kadar yüksek binaların hele,hele istanbulda ne kadar tehlikeli olduğunu bildiğiniz halde MENFAATLERİN İÇİN İZİN VERDİNİZ ne gereği var bu kadar yüksek binalara hemde istanbul deprem bölgesi.Paraları mezaramı götüreceksin.

Misafir Avatar
ABDÜLHAMİNT OROSPU PİÇ---adi yorumcuya 2018-11-09 09:12:04 @ABDÜLHAMİNT OROSPU PİÇİ VATAN HAYİNİDİR .

vay seni eşşek siiiksin.

Beğenmedim! (3)
Avatar
HADE BE !.... 2018-11-08 18:12:04

Masallar ve masallar yine algı operasyonu. Saray ve avaneleri ekonomik krizi,yükselen eflasyon ve işsizlik rakamlarını gündemden düşürmek için boş laf söylüyorlar veya ortaya bir konu atıyorlar. Ankaradaki tok beyler MUTFAKTA YANGIN VAR YANGIN VE VATANDAŞ ENFLASYON CANAVARI İLE BOGUŞMAKTAN YORULDU ARTIK. VATANDAŞ PERİSAN. Anlayın artık. Bırak ev, araba, beyaz eşya, mobilya almayı, biz dar gelirli vatandaşların nefes alacak hali kalmadı. Vergi indirmenin nedir bize faydası? cebimizde paramız kalmadı. Bu faizlerle kredi mi çekelim? Ya sonra nasıl ödeyeceğiz? İNSAF YAHU

Avatar
serkan 2018-11-08 21:19:49

bop eş başkanı tayyip ne demişti bir tek yüzügüm var demişti şimdi ise 3 jeti 3 sarayı çocuklarının gemicikleri yatları katları var bu düzenin kaymagını tayyip ve yandaşları yiyor her türlü ihale de yandaş yiyicilerine gidiyor türkiyede islamcılar akp ve bop tayyibe biat ettiklerinden seslerini çıkartamıyorlar tayyip ve emrindeki bir yıgın haramzade ülkeyi soyup sogana çevirdiler harun gibi geldiler karun oldular zulümleriylede fravn oldular ve bu zulümlere ses çıkartmayan ihaleci islamcılarda akp ve tayyibin suç ortagıdır ülke yangın yeri halk burnundan soluyor her gün intihar ve hak ihlalleri yaşanır millete hz ömerin yamalı hırkasını öneren islamcılar akp ile birlikte altın kaplamalı tuvaletli saray ve villalarda yaşıyorlar ülkede artık gençlerin büyük bölümü deist ve hatta ateist oluyor cumaya bile gitmiyor millet gerçi cuma namazına gitse ne olur akp imamı tayyibi kutsuyor bir rektör çıkıp tayyibe tapın diyor biat edin farzdır diyor akp molalar
dinci akp li pezevenkler ülkeyi satt

Avatar
Kara Fatma 2018-11-08 18:13:19

akepe hükümetlerinin fabrika, üretim tesisi veya kurumu açtığını gördünüz mü? Ya havalimanı açar, ya yol ve köprü açar, ya avm açar. Ülkenin geleceğini betona bağladınız. Üretmeden tükettik ve ekonomik kriz, yükselen eflasyon ve işsizlik rakamları gundemde. Şimdi çırpındıkça batıyorsunuz ve vatandaşı perişan ettiniz. Takım tutar gibi partiye oy verme dönemi bitti. Bu seçimde ekonomik krizi ve yükselen eflasyon ve işsizlik rakamları en büyük oy verilirken düşünülecek etken olacak. Şapka düşecek kel görünecek.

Avatar
A 2018-11-08 18:36:17

Yol-köprù-havalimanı-tünel