banner87

Erdoğan: Biz yapacağız diyoruz, onlar 'istemezük' diyorlar

AKP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Başakşehir'de Millet Bahçesi açılışında konuşuyor.

Erdoğan: Biz yapacağız diyoruz, onlar 'istemezük' diyorlar

AKP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Başakşehir'de Millet Bahçesi açılışında konuşuyor.

17 Kasım 2018 Cumartesi 15:39
Erdoğan: Biz yapacağız diyoruz, onlar 'istemezük' diyorlar

AKP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Başakşehir'de Millet Bahçesi açılışında Kanal İstanbul hakkında, "İstenizde istemesenizde Kanal İstanbul'u yapacağız" dedi.

Erdoğan'ın açıklamalarından satır başları:

Söz verdik, yaptık, yapacağız. Onlar konuşur, biz yaparız. Millet bahçemizde seyir terasından, yürüyüş yoluna, piknik alanına her şey var. 31 Mart'a hazır mıyız? Sağ olun, var olun. Baruthane Millet Bahçesi 60 bin metrekare üzerine kuruldu. Osmanlı Baruthanesi ile de tarihi bir kimliğe sahiptir.

Çırpıcı Millet Bahçesi, 465 bin metrekare üzerinde etap etap tamamlanıyor. Tamamlanan ilk 4 etabını bugün açıyoruz. Hedefimiz her şehrimize en az bir millet bahçesi kazandırmaktır. Onlar dedikodu yapsın. Biz yapacağız diyoruz, onlar 'istemezük' diyorlar. Yapacağız, yapacağız. İstemeseniz de yapacağız"

5 millet bahçemizin büyüklüğü 1.5 milyon metrekareyi buluyor. Sadece bu proje ile kişi başına düşen yeşil alanı yüzde 10 artırıyoruz. Türkiye'nin en büyük fuar alanını Atatürk Havalimanı'nın kapalı alanlarından yapacağız. Devasa bir millet bahçesi de orada yapacağız. İstanbul daha güzel olacak, bu millete bu yakışır. Durmayacağız değil mi? Kapı kapı gezeceğiz.

İstenizde istemesenizde Kanal İstanbul'u yapacağız.

Ayrıntılar geliyor...

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Soyguncu basi 2018-11-18 00:06:24

Bu herifin cikari olmasin kilini kipirdatmaz.

Avatar
Yalan dünya 2018-11-17 15:56:38

Ocağımıza incir ağacı diktin yetmedi şimdide mezarımızı kazıyor...Tabiki istemiyoruz, gömülmeyi kim ister...bobeşbaşkanı.....

Misafir Avatar
AKP = ALLAHSIZ KİTAPSIZLAR PARTİSİ 2018-11-19 01:23:23 @Yalan dünya

.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
şom ağızlı..bir arkadaşın 'pisliğin ----sana cevap 2018-11-18 11:59:59 @Yalan dünya

Mehmet cengiz milletin a...koyarken bu kadar sesin cikmamistir. O yorumda kastedilen fiziki anlamda degil mecazi anlamdadir ve oy vermiyenlere degil oy verenlere sesleniyor. insAllah anlamissindir.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
şom ağızlı..bir arkadaşın 'pisliğin yorumuna cevap 2018-11-18 10:49:10 @Yalan dünya

senin ananda dahil.değilmi? ağzın ateş dolsun..pislik..annelerden ne istiyorsun.rezil..efendi olarak yorum yap..anneleri neden karıştırıyorsun..cehennemlik..bütün anneler senden Allah huzurunda davacıdırlar..zaten biz akp.ye oy vermedik vermeyizde..

Beğenmedim! (24)
Misafir Avatar
Bir arkadasin bugünkü yorumu!!!!!!!! 2018-11-18 00:04:26 @Yalan dünya

"akp ye oy verin anacıgınızı biraz daha siksin."

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
REİSİ KIZDIRMAYIN HEMEN KÖPRÜ YAPAR AMG 2018-11-17 17:01:53 @Yalan dünya

kafaya bak dükkan aç satmasanda hergün 1000 ekmek satmış gibi para ödicem diyor.yumurta satmasanda hergün 600 koli yumurta parası ödicem diyor.nerde böyle bolluk.hangi kafaya hizmet bu işler suriyeli ibneside ikramiye amg

Beğenmedim! (1)
Avatar
Dogru Söyler 2018-11-17 18:17:32

BOB cu istemezük, Arab sevici istemezük, bir zamanlar Fetö ile yatip kalkani istemezük, Üstadi Fesli olani istemezük, müsrif ve Devletin parasini har vurup Harman savurani istemezüüüüük

Misafir Avatar
reiz ALLAH bin türlü bela musibet versin 2018-11-17 23:44:46 @Dogru Söyler

sesini kendin dahi duyama.yediklerini sıçama.dinden uzaklaştıgımız her saniye sana zulüm olarak geri dönsün AMİN

Beğenmedim! (2)
Avatar
D 2018-11-17 15:58:41

VAllahi öyle bir şeyi biz duymadık. Sizin duymazdan geldiğinizi hep gördük bunu cok iyi biliyoruz . Bu. takmayan üstünde bile durmaya değmez tavrınızı çok kezde yaptınız. .

Avatar
Yalan dünya 2018-11-17 20:31:34

Resmen iç savaş çıksın diye uğraşıyor, suriyeliye tanınan imkanları kendi vatandaşonı vergi yükünün altında ezerek sağlıyor...uyan türkiyem uyan yarın çok geç olmadan......

Avatar
nazim 2018-11-17 18:30:16

hatta 2-3 tane kanal acalim. istanbul adalar sehri olsun. sonrada denizi dolduralim insaat yeri ciksin. akp medeniyeti beton saniyor galiba.

Avatar
Yalan dünya 2018-11-17 15:58:32

Dilerim Allahtan son planın olur, israilin uşağı......İhşaAllah vede amin.....

Avatar