banner87

Erdoğan: Böyle kazanç ancak eroin tüccarlarında olur

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası'nın (TCMB) faiz kararı öncesi açıklamalarda bulundu. "Faiz konusundaki hassasiyetim aynı" diyen Erdoğan, "Özel bankalara ne oluyor? Yüzde 50'li faiz oranları size bir şey kazandırıyor mu? Böyle kazanç ancak eroin tüccarlarında olur" ifadesini kullandı.

Erdoğan: Böyle kazanç ancak eroin tüccarlarında olur

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası'nın (TCMB) faiz kararı öncesi açıklamalarda bulundu. "Faiz konusundaki hassasiyetim aynı" diyen Erdoğan, "Özel bankalara ne oluyor? Yüzde 50'li faiz oranları size bir şey kazandırıyor mu? Böyle kazanç ancak eroin tüccarlarında olur" ifadesini kullandı.

13 Eylül 2018 Perşembe 12:37
Erdoğan: Böyle kazanç ancak eroin tüccarlarında olur

Erdoğan, Türkiye Esnaf ve Sanatkarları Konfederasyonu (TESK) Genel Kurulu'nda konuştu.

Türkiye'nin adının sürekli olumsuzluklarla yan yana anılmaya çalışıldığını savunan Erdoğan, "Günümüz dünyasında ülkeler demokratik olanlar ve olmayanlar, ekonomi bazında gelişmiş ülkeler, gelişmekte olan ülkeler ve gelişmemiş ülkeler olarak ayrılıyor. Türkiye her zaman demokrasiden yana tavır koymuştur" dedi. Erdoğan, 24 Haziran'da yapılan cumhurbaşkanlığı ve milletvekili genel seçimlerinin sonuçlarına değinerek "Türkiye'nin demokrasi konusunda herhangi bir eksiği, gediği, sıkıntısı yoktur" ifadesini kullandı.

Ekonomiyle ilgili olarak "Benzer sıkıntılarla karşılaşan ülkelerin, bunu serbest piyasa ilkelerinin dışına çıkarak nasıl çözdüklerini biliyoruz" diye konuşan Erdoğan, şöyle devam etti:

"Döviz kurundaki dalgalanma başta olmak üzere, ekonomimizi olumsuz yönde etkileyen tüm hadiseleri serbest piyasa çerçevesinin dışına asla çıkmadan çözmenin mücadelesini veriyoruz."

'DÖVİZLE KİRA KONUSUNU KÖKTEN ÇÖZÜYORUZ'

Erdoğan ayrıca, ithalat veya ihracatla ilgisi olmayan kişilerin dövizle yollarının kesişmemesi gerektiğini belirtti.

"Döviz kurundaki dalgalanmayı önlemeye yönelik yeni adımlarımız olacak" açıklamasında bulunan Erdoğan, "Dövizle kira konusunu kökten çözüyoruz" dedi.

'BU İŞİ BİLMİYORSUNUZ ARKADAŞ'

Erdoğan, Merkez Bankası'nın faiz kararı öncesi yaptığı açıklamada "Faiz konusundaki hassasiyetim aynıdır, değişen bir şey yok. Merkez Bankası bağımsızdır, o kendi kararını alır" diye konuştu.

"Hadi Merkez Bankası faiz artırıyor. Özel bankalara ne oluyor? Yüzde 50'li faiz oranları size bir şey kazandırıyor mu? Böyle kazanç ancak eroin tüccarlarında olur" görüşünü dile getiren Erdoğan, şunları kaydetti:

"Faiz sebeptir, enflasyon neticedir. 'Enflasyon sebeptir, faiz neticedir' diyorsan bu işi bilmiyorsun arkadaş. Faizin oranını sen tespit edersin, enflasyon o akışta kendiliğinden oluşur. Ben bugüne kadar Merkez Bankasının, açıklamış olduğu enflasyon oranlarını tutturduğunu görmedim."

'AHİLİK MÜESSESESİ YAŞASAYDI, BUNLARI PALAYA VURURLARDI'

Erdoğan, esnaf ve vatandaşlara yönelik olarak "Döviz bahanesiyle, sattıkları ürüne hiç alakası olmadığı herhalde zam yapanlar iflah olmayacaklardır" dedi.

"Helali-haramı iflah olması mümkün değil" düşüncesini dile getiren Erdoğan, "Bunların ahilikle falan alakası yok. Eğer ahilik müessesesi yaşasaydı bunları palaya vururlardı" ifadesini kullandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 13.09.2018 13:41
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ekonomiyi kendisi cokertti amma 2018-09-13 13:29:32

gorecegiz her zamanki oldugu gibi sucu dis guclere ve merkez bankasinin uzerine atacak

Misafir Avatar
bay tayyip ciddimisiniz ?? 2018-09-13 18:38:32 @Ekonomiyi kendisi cokertti amma

"Türkiye'nin demokrasi konusunda herhangi bir eksiği, gediği, sıkıntısı yoktur" diyorsunuz da daha yeni cumartesi annelerine mudahele edilmedimi ??? kilicdarogluna hakaret davasi acmadiniz mi ??? fatih portakal a hakaret davasi acmadiniz mi daha dolu ornek var

Beğenmedim! (0)
Avatar
A=axb 2018-09-13 13:42:57

Sokaklara bakin bombos demekki halk ve muhalefet tayyipden memnun ! böyle sigirlasmis bir topluma mustahak, ekmek bulamasin sürüm sürüm sürünsünler.

Misafir Avatar
eller öper halimeyi..millet çeker ceremeyi.. 2018-09-17 11:46:31 @A=axb

iyide sürünsün oy verenleri..ancak akp.ye oy vermeyenlerin ne günahı var!?!?!!?!?!?!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????????????????

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
devamı 2018-09-13 18:41:27 @A=axb

kadar servete bu kadar kısa zamanda nasıl ulaştılar.ben birini söyleyeyim Mehmet boz Soner bozun babası modern evler Sakarya bütün camileri gezerek fetöcüler gibi mal sahibi yaşlıların yerlerini kat karşılığı kandırıp camiden cematten çaldı.fetöcüler:Soner boz,Mehmet boz,Erdal bönceoğlu,Abdullah sağıroğlu mermer atölyesi sahibi.beyazıt bestami bilgili akp İskenderun ilçe başkanı hala elleri kolları serbest geziyorlar.erdal bönceoğlunun bir akrabası eski hava assubayı incirlik adana fetöden tutuklandı.bönceoğlu himmet vererek çocuklarını gülen kollejinde okuttu.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
işte akpli hero-hain tüccarları 2018-09-13 18:40:53 @A=axb

İSKENDERUN Akçay 342 nolu hiçbir imarı olmayan parsel üzerine fetö sempatizanlarının açtığı burçak söve fabrikasının ve Abdullah SAĞIROĞLU adında bir sempatizanın mermer üretim atölyesinin bulunduğu-soner boz burçak söve fabrikasının olduğu İSKENDERUN Akçay 342 nolu parsel olduğu yer imarsız yarısı hazine arazisi atıklar kimyasal hiçbir önlem yok siğortasız işçi çalıştırılıyor ve bunu akp liderinden saklıyorlar.duysa derhal işlem başlatır.belediye seçimlerinde işi bitti artık bu hırsız ların.belediye meclis üyesi Erdal bönceoğlu ile beraber bu sahışlar araştırın arşivlerden çıkar. 17 temmuzdan sonra 1 ay kıbrısa kaçıp sonra geri döndüler neden buraya çalışma ruhsatı elektrik su verdiler.neden bu ülkede İskenderun belediye bşk.nı Seyfi dingilde hesap verecek bekbele eski belediye bşk Beyazıt bestami bilgilide ŞİMDİ AKP İSKENDERUN İLÇE BAŞKANI kanunlar yokmu ey akp haydi bakalım iş başına bu başkan ve fetö sempatizanlarını sorgulayın .şuda çok önemli akbezden bir valizle gelip bu kadar

Beğenmedim! (4)
Avatar
Tamam 2018-09-13 12:51:35

Konuştukça döviz artıyor.
Lütfen merkez bankasının işine karışmayın.

Avatar
Remzi 2018-09-13 17:10:01

Tayyip isini biliyor ve demekki eroin ticaretide yapiyor. Bu bir itiraftir ve derhal Türkiyede ve dünyada Cumhuriyet savcilari Tayyip hakkinda inceleme baslatsinlar. Eroinin kazancini ancak ve ancak eroin tacirleri bilir.

Avatar
murat 2018-09-13 17:18:14

kanımızı sömürdünüz,kanımızı

Avatar
Emine 2018-09-13 13:20:31

Tükcesi kittir,, Masturbasyon demek istemistir

Avatar
Diploma önemli değil 2018-09-13 15:39:56

'Faizi artırtırsan, enflasyon artar' diyorsan bu işi bilmiyorsun arkadaş.

Avatar
SENDEN ALÂ MANİPİLASYONMU OLUR SERSERİ . YETER LAN Bİ SUS . 2018-09-13 13:10:59

Hadi şurdan ..DENGESİZ BUNAK 3 kâğıtcı ETRİKACI HIRSIZ .Senden alâ MANİPİLASYONMU OLUR SERSERİ ..?? Bu şerefsize artık haddini bildirmenin zamanı 16,5 SENEDİR geldide geçti . Kaprisli , m ahlük bu ADAMIN artık ruhsağlığı deli gömleği GİYECEK aşamasına geldide geçti bile . Bu ne ya bu dengesiz adam yakında ÜLKEMİZİN TÜRK..VATANIMIZIN TAPUSUNU ALACAK . Eyyy TÜRK ULUSU UYUYAN MİLLETLER UYANDIĞINDA YA ESİR, YA KÖLE YADA ÖLMÜŞ OLURLAR .DOLAYISI ile artık bu dengesiz adama çizmeden yukarı çıktığını hatırlayamazsak daha ÇOOK çocuklarımızı GENÇLERİMİZİ (( KATLETECEK )) Bunlara yetinmiyecek .Daha büyük FACİA, felâk ,DEHŞET yaratacak ülkemizi İKİYE BÖLECEK İÇ SAVAŞ ÇIKACAK .Yeter ya bu ne artık bıçak kemiğe dayandı .