Erdoğan: CHP'nin tavrı bizi yaralıyor

Ankara Altındağ'daki mitingde konuşan Erdoğan, CHP milletvekillerinin Doğu Akdeniz'de petrol arama faaliyetlerinin durdurulması yönündeki eleştirilerine yanıt verdi.

Erdoğan: CHP'nin tavrı bizi yaralıyor

Ankara Altındağ'daki mitingde konuşan Erdoğan, CHP milletvekillerinin Doğu Akdeniz'de petrol arama faaliyetlerinin durdurulması yönündeki eleştirilerine yanıt verdi.

20 Şubat 2019 Çarşamba 17:05
Erdoğan: CHP'nin tavrı bizi yaralıyor

CHP Mersin Milletvekili Ali Mahir Başarır, TPAO (Türkiye Petrolleri Anonim Ortaklığı)’nun Akdeniz’de, Norveç’ten satın alınan 3 gemi ile petrol ve doğalgaz arama çalışmalarını önceki gün Meclis gündemine taşımıştı.

Akdeniz’de arama çalışması yapan bir geminin günlük maliyetinin yaklaşık 50 bin dolar olduğunu ifade eden CHP’li Başarır, önergesinde, bu şartlar altında Alanya kuyusundaki geminin, 40 gün boyunca boş yere bekletildiğini iddia etti.

CHP’li Başarır, 2 milyon doların havaya saçıldığını, Akdeniz’de açılan ve daha açılacak olan sahaları dolaşmak için günlüğü 40 bin dolara helikopter kiralandığı iddialarının açıklığa kavuşturulmasını istedi.

CHP'li Başarır, TPAO ve BOTAŞ’ın da tank ve Palet fabrikasında olduğu gibi Katarlılara satılacağı iddialarının gündemde olduğunu belirttiğ önergesinde “bu iddialar doğruysa, bu satışın, Katar Emirinin Cumhurbaşkanı Erdoğan’a hediye ettiği 400 milyon dolarlık uçakla bir ilişkisi var mıdır?” sorusunu yöneltmişti. 

AKP'li Cumhurbaşkanı Erdoğan da Ankara Aldındağ'da bu iddialara yanıt verdi. Erdoğan, "Önceki gün bir CHP milletvekili çıkmış petrol doğalgaz arama çalışmalarımızı eleştiriyor. Bir kova bile petrol bulunmadı iddiasıyla Türkiye'yi petrol doğalgaz arama faaliyetlerine son vermeye çağırıyor. Bu çağrısı zaten Rumlardan işitiyorduk. Türkiye'nin Akdeniz'de yürüttüğü çalışmalardan Rumların ve diğerlerinin rahatsızlık duyması gayet tabiidir. Burada sorgulanması gereken CHP'nin tavrıdır, hazımsızlığıdır. Bizi en çok yaralayan, CHP'nin Rumların ağzıyla konuşmasıdır" dedi.

Erdoğan konuyla ilgili son olarak "Doğu Akdeniz'deki petrol arama faaliyetlerimizi durdurmayacağız" dedi

Son Güncelleme: 20.02.2019 23:54
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Dogru Söyler 2019-02-20 18:21:21

Rumlara 18 Adayi veren sen degilmisin, o Zaman sen Rum agziylami konusmus oluyorsun

Misafir Avatar
AHHH CHP AHHHH 2019-02-21 09:21:46 @Dogru Söyler

Erdoğan: CHP'nin tavrı bizi yaralıyor
Ankara Altındağ'daki mitingde konuşan Erdoğan, CHP milletvekillerinin Doğu Akdeniz'de petrol arama faaliyetlerinin durdurulması yönündeki eleştirilerine yanıt verdi.******* bu chp YUNANA RUMA ÇALIŞIYOR RESMEN.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
sen önce 2019-02-21 08:16:01 @Dogru Söyler

provake yapmayın diyen adamların işlerini hallettinmi onu söyle meydanlarda yalanın ortaya çıktımı provake etmeyin şimdide bu yol çıktı eski fetö sevicilerde.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
salkimsacak 2019-02-20 21:53:10 @Dogru Söyler

salkimsacak --itirazim var! diyen arkadas bu adam cehennemin taaa en derin kösesinde olmaliydi tabi Allah bizi yani tum dunyayi bu adamla ve Trump la siniyor herhalde ne diyeyim.
selamlar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Fitneci tayyip! 2019-02-20 20:42:27 @Dogru Söyler

"Rum" kelimesinin kullanmasi; sigirlarin beynine iyi yerlesiyor ondan rum agzi diye nitelendiriyor!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Akape 2019-02-20 18:28:46 @Dogru Söyler

Bi o deyilki herşeyi sattı

Beğenmedim! (0)
Avatar
salkimsacak 2019-02-20 18:53:40

onu bunu bosver Tayyip sen bizim anladigimi Turkce dilinde oglunun dun amerikadan aldigi Muhamed Alinin malikhanesini neden aldi onu acikla Turkce veya anadilin olan arapcada olur ve unutma yalan atani Allah carpar ,gerci senin Allaha inanmadigina eminim inansan hirsiz olmazdin götuuuuuur recep din kardesiyiz

Misafir Avatar
salkimsacak --itirazim var! 2019-02-20 20:39:58 @salkimsacak

ya arkadasim yorumlarini begenerek okuyorum ama senin bu yorumun olmamis."yalan atani Allah carpar" diyorsunda bu herifin carpila carpila cehennemi boylamasi gerekmezmiydi?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Seçmen 2019-02-20 18:53:21

yahu ..Ya astığı astık kestiği kestiksin.. ya da mağdur edebiyatı yapıyorsun.. Senin bir orta yolun yokmu ?

Avatar
X RAY 2019-02-20 20:12:01

Ulan gavat Tayyip, Ege'de 18 adayi Yunanlilar isgal ederlerken veya Yunanlilara adalari hibe ederken CHP'liler meclise soru önergeleri verirlerken neden bunlara cevap vermediniz? Kalkmis CHP'yi Akdenizde petrol aramalarimizi elestiriyor diye sende aklinca meydanlarda ki koyunlara CHP'yi suclayara hava atiyorsun. YEMEZLER SiSOFREN YEMEZLER ARTIK!

Avatar
Yalan dünya 2019-02-20 23:54:56

nasılsa kendine rahmetli Ali’nin çiftliğini aldı( topladığı komisyon paralarıyla)sata sata bitir meye az kaldı bir de Türkiye’nin tapusunu verince bobeşbaşkanı proje tamamlanacak....hiç bir zaman ne mutlu türküm onun için diyemedi....diyemez....

Avatar
ergül 2019-02-20 18:32:32

Yandaşında yandaşı ,adı yurt olan gazete,hangi önemli açıklama,haydi oradan.

Misafir Avatar
Ülkücü Aydın 2019-02-20 18:45:16 @ergül

yazin anlasilmiyor birader biraz aciklada bizi aydinlat

Beğenmedim! (2)
Avatar
allah alla 2019-02-20 23:42:59

siyaset

Avatar