Erdoğan, CHP ve İYİ Parti'ye yüklendi: Türkiye'de Kürdistan diye bir bölge mi var?

AKP'li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, geçmişte Kürt meselesi üzerinden yaptığı açıklamaların tersine eleştirilerde bulunarak CHP ve İYİ Parti'ye yüklendi.

Erdoğan, CHP ve İYİ Parti'ye yüklendi: Türkiye'de Kürdistan diye bir bölge mi var?

AKP'li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, geçmişte Kürt meselesi üzerinden yaptığı açıklamaların tersine eleştirilerde bulunarak CHP ve İYİ Parti'ye yüklendi.

24 Şubat 2019 Pazar 17:45
Erdoğan, CHP ve İYİ Parti'ye yüklendi: Türkiye'de Kürdistan diye bir bölge mi var?

AKP'li Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Kayseri Cumhuriyet Meydanı’nda düzenlenen mitingte konuştu. Geçmişte Kürt meselesi üzerinden MHP ve CHP'ye eleştirilerde bulunup, "Meclis tutanaklarına bakarlarsa, orada 'Kürdistan' kelimesini görecekler" diyen AKP'li Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, bu kez CHP ve İYİ Parti'ye yüklendi. Erdoğan, HDP Eş Genel Başkanı Sezai Temelli'nin "Kürdistan'da kazanacağız" açıklamasını hatırlatarak, "Türkiye'de Kürdistan diye bir bölge var mı? Peki bu Bay Kemal bu açıklamayı yapanlarla nasıl oluyor da beraber gidiyor? Bu İYİ Parti nasıl oluyor da bu ülkeyi bölmek isteyenlerle beraber yürüyor?" ifadelerini kullandı.

Geçmişte MHP ve CHP'yi Kürt meselesi üzerinden eleştirip, "Meclis tutanaklarına bakarlarsa, orada 'Kürdistan' kelimesini görecekler. Doğu ve Güneydoğu'nun Kürdistan eyaleti olduğunu görecekler" diyen Erdoğan, bu kez "Türkiye'de Kürdistan diye bir bölge mi var?" diye sordu.

CHP ve İYİ Parti'yi HDP ile yan yana gelmekle eleştiren Erdoğan, HDP Eş Genel Başkanı Sezai Temelli'nin "Kürdistan'da kazanacağız" şeklindeki sözlerini hatırlatarak, şunları söyledi:

Şu anda beraber oldukları partinin eş başkanı ne diyor biliyor musunuz? Biz "Kürdistan'da oylarımızı HDP'ye vereceğiz" diyor. Kardeşlerim, Türkiye'de Kürdistan diye bir bölge var mı? Peki bu Bay Kemal bu açıklamayı yapanlarla nasıl oluyor da beraber gidiyor? Bu İYİ Parti nasıl oluyor da bu ülkeyi bölmek isteyenlerle beraber yürüyor? Hale bak. Ondan sonra batıda da "Ak Parti'yi ve MHP'yi yok etmek için çalışacağız" diyor. Öyleyse biz daha çok çalışıp bunları sandığa gömeceğiz.

Son Güncelleme: 24.02.2019 18:10
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
SEN KURACAKTINYA BOPÇU-İBNE RECEP NE ÇABUK UNUTTUN 2019-02-28 13:21:58

VATAN-HAİNİ SİYONİST-RECEP...

Misafir Avatar
duygu 2019-03-01 06:41:13 @SEN KURACAKTINYA BOPÇU-İBNE RECEP NE ÇABUK UNUTTU

'Kurdistan' kurmayacakti zaten ! 'buyuk israil imparatorlugu' kuracak ! Turkiye'nin yarisini israile verdi, madalyasini boynuna astilar !!!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ÖZGÜR VE ÇAĞDAŞ BİR TÜRKİYE İÇİN OYLAR CHP'YE !!!! 2019-02-28 13:29:52 @SEN KURACAKTINYA BOPÇU-İBNE RECEP NE ÇABUK UNUTTU

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TELE1 TV - https://www.canlitv.legal/tele1-tv-izle 2019-02-28 13:29:30 @SEN KURACAKTINYA BOPÇU-İBNE RECEP NE ÇABUK UNUTTU

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HALK TV YAYINI - http://halktv.com.tr/canli-yayin 2019-02-28 13:28:31 @SEN KURACAKTINYA BOPÇU-İBNE RECEP NE ÇABUK UNUTTU

.

Beğenmedim! (0)
Avatar
salkimsacak 2019-02-24 18:10:34

Evet Var ,hani sen demistin ya Bu CHP Nutuktan ögrenecek Kurt laz cerkez vatandaslarin bu ulkede var oldugunu hani sen demistin ya CHP Kurdistan lafini benimseyip ögrencek ,hangi bölge biliyormusun Kurdistan Senin cadir mahkemelerini kurdurtugun bölge hani sen Emine Sivan Perver ve Ibrahim Tatlisesin Megri Megriyi söylediniz ya orasi , Birde sözde baskani var oraninhani Barzani diye biri , Hani turkoyeye gelmisti ve siz Ankaranin göbegine Kurdistan bayragi cekmistiniz ya CHP sizi tenkit etmisti simdiki ortaginiz GÖT Devlet Bahceli sana serefsiz demisti bu bayragi ankaraya ceken hayasiz Erdogan demisti hani Binali demisti ya tum dunyanin kabul ettigi bir ulkedir kurdistan protokol bunu emrediyor bayragi asmak zorundayiz diye iste Kurdistan orasi ve bunu sen demisin BUNAK siktir git artik

Misafir Avatar
Dogru Söyler 2019-02-24 19:04:34 @salkimsacak

anen katiliyorum

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cahil 2019-02-24 18:11:20

ALLAH BIR INSANI SASIRMASIN SONRA SASKIN ORDEK GIBI GERISIN GERI GIDER NE YAPTIGINI BILMEZ MESELA MHP GIBI ANDIMIZ PACAVRASINI MHP BINASINA TAM BOY ASARLAR AMA MECLISTE HDP VE AKP ILE REDDEDERLER AKP LI ERDOGAN DA BIRDEN TURK OLDUGUNU HATIRLAR YAKINDA BARZANI HALAY BASI CEKECEK YANINDADA UC HILALCI BAHCELI

Avatar
Dogru Söyler 2019-02-24 19:02:42

sen o istiklal Marsimizi söylemiyenlerle Habur da cadir mahkemesi kurdun, Oslo da PKK ile müzakere masasina oturdun, Dolma Bahce de HDP ile ortak Bildiri yayinladin, sen bir AKP=FETÖ=BOP cusun

Avatar
DÜRÜST OL DÜRÜST !! 2019-02-24 20:04:25

Yahu ne politika yapma gücün kaldı , nede inandırıcılığın. Türk Milletinin kalbindeki yerini kendin sıfırladın. Bunu sen kendi - kendine yapıtın! Sürekli çevreni , başkalarını suçluyorsun .Tabanına , seni sevenlere sürekli birilerini hedef gösteriyorsun. Bir başkanda olması gereken "ağır başlılıktan " ve " kelimelerinde seçicilikten " çok uzaksın! Hiç bir açıklaman birbirini tutmuyor. Sürekli kendini inkar ediyorsun. Milletin de seni sürekli desteklemesini istiyorsun. Muhalefeti çete ilan ediyorsun. Sedat Peker gibi adamlar aracılığıyla aba altından sopa göstermiyor musun? Ne olmasını istiyorsun. ? Ajan ilan ettirdiğin papazı güya kafa tuttuğun Trump 'a kendin teslim etmedin mi? Rabbim sonumuzu hayırlı kılsın ne diyeyim daha sana ben sayın başkan!!

Avatar
DÜRÜSTCE 2019-02-24 18:27:12

onu birzamanlar sen söylemistin ne oldu döndün yine mhp ile kardes oldun yeter bu ülke artik seninle ayakta kalamazzzzzzz yoruldu insanlari böldün ülkeyi kendi cikarin icin hice saydin kendin zengin oldun halk fakir baska bir tek cümle yok kaybedeceksin ve ülkeyi yönetenlere birakacaksin

Avatar
g. 2019-02-24 18:48:30

sayın doktorlar nolur bu adama bişeyler yapın....

Avatar
Ekrem Demir 2019-02-24 19:42:22

Geçmişte “Kürdistan”, “Lazistan” var diyen sen değil miydin?