banner87

Erdoğan: CHP'ye gönül veren kardeşlerim ideolojik yaklaşımları bırakın!

Cumhurbaşkanı Erdoğan Ataşehir'de yaptığı itingde 'CHP'ye gönül veren kardeşlerime sesleniyorum; ideolojik yaklaşımları bırakın' dedi.

Erdoğan: CHP'ye gönül veren kardeşlerim ideolojik yaklaşımları bırakın!

Cumhurbaşkanı Erdoğan Ataşehir'de yaptığı itingde 'CHP'ye gönül veren kardeşlerime sesleniyorum; ideolojik yaklaşımları bırakın' dedi.

22 Haziran 2018 Cuma 15:48
Erdoğan: CHP'ye gönül veren kardeşlerim ideolojik yaklaşımları bırakın!

Cumhurbaşkanı Erdoğan Ataşehir'deki konuşmalarından satır başları:

"16 YILDA HÜKÜMET OLARAK BİZ SADECE ATAŞEHİR'E 3 KATRİLYON HARCADIK"

Şu güzelliğe bak, şu heyecanı bak. Kartal böyleydi, Maltepe böyleydi şimdi Ataşehir de böyle şimdi. Ataşehiri ilçe yapan kim? Bu kardeşiniz Ataşehir'i ilçe yaparak burada alt yapı, üst yapı sistemi kurarak burada ilçeyi kurduk. 16 yılda biz sadece hükümet olarak Ataşehir'e 3 katrilyon yatırım yaptık. Bakın belediyenin yaptığı harcamaları söylemiyorum. Buradan metro geçti mi? Peki Avrasya Tüneli'nden memnun musunuz? Peki Marmaray'dan memnun musunuz? Bugüne kadar Marmaray'dan 268 milyon yolcu geçti. Ama onlar Marmaray'a gereksiz diyor, onlar boğazın altından Marmaray'ı geçiremez ki. Bizim uygulamalarımızın geçtiği yerlere bunların bunların hayalleri bile ulaşamaz aramızdaki fark bu.

Birinci ve ikinci köprü ile otoyollar, bayramda ücretsiz çünkü her bayram öncesi AK Parti hükümeti Bakanlar Kurulu kararıyla köprü ve otoyolları bedava yapıyor. Bu bizim bugüne kadar yaptığımız uygulama Bay Muharrem. Sen bundan rahatsız mısın? O zaman sen de bir ve ikinci köprüden git, elini tutan mı var? Oralardan git, niye oradan gitmiyorsun veyahutta da sandalla geç karşıya, bunu da yapabilirsin, çok daha isabetli olur, hepten ücretsiz. Kalkıp da devletin kaynakları çeşitlendirerek bu kadar güzel bir eseri Türkiye'ye kazandıracak, sen buna leke atmak için her türlü taklayı atacaksın.

CHP'ye gönül veren kardeşlerime sesleniyorum; ideolojik yaklaşımları bırakın.

"BUNLARIN HESABINI BENİM ATAŞEHİRLİ KARDEŞİM SORMAYACAK MI?"

Ataşehir'in Belediye Başkanının eşi burada bol bol daire sahibi oluyor, bol bol daire dağıtıyor. Bunların hesabını benim Ataşehirli kardeşim sormayacak mı? Pazar günü sandık niye geliyor önümüze? Demokratik bir şekilde bu hesabı soruyor muyuz? Bu sizin hakkınız. Hesabı siz soracaksınız.

.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 22.06.2018 16:03
Anahtar Kelimeler:
MitingAtaşehirErdoğan
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Remzi 2018-06-22 16:00:28

Devleti soyan ve tüm devlet olanaklarini kendi cikari icin kullanan HIRSIZ Tayyip meydan mitinglerinde nara atiyor. 24 Haziranda defterin dürülecek ve yargilanacaksin HIRSIZ!!!!!!!!!!!!!!

Misafir Avatar
bulanacak mide de kalmadı artık 2018-06-22 22:26:44 @Remzi

memleket borc icinde düyun-u umumiye zamanina dönmüsken ve egedeki adalar giderken borc 452 milyar dolari bulmusken birileri ucuz ideoloji, demogoji yapiyor. Memleket elden giederse ideolojiyi ebenin a.ında yaparsın diyen yok.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
- 2018-06-22 22:02:09 @Remzi

Meral Akşener: Biliyorsunuz Erdoğan BOP Eşbaşkanı ve İsrail Cesaret Madalyası Var
https://www.youtube.com/watch?v=YhWMqqoFVNI

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
summani = aydin 2018-06-22 21:36:19 @Remzi

vatan partili aydin sobe

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
asgeri ucret 1603 tl en dusuk emekli maasi 939 Tl 2018-06-22 21:34:12 @Remzi

SOĞAN, DOLARI GEÇTİ AKP hala bizden oy istiyor oy moy yok oyumuz Muharrem Ince Bey e

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
değişimin önüne hiç kimse geçemez 2018-06-22 21:31:31 @Remzi

Muharrem İnce Ankara Mitingi CANLI YAYIN [2 MİLYON ANKARALI]
https://www.youtube.com/watch?v=_GZ3narBwIM

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Bu iş olmuş bu iş tamam 2018-06-22 21:29:39 @Remzi

Muharrem İnce İzmir Mitingi CANLI YAYIN [2,5 MİLYON İZMİRLİ]
https://www.youtube.com/watch?v=y6buQTcEAd0

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
SİYONİST KÖLESİ OLMAYAN TEK LİDER ❤DOĞU PERİNÇEK❤ 2018-06-22 17:22:04 @Remzi

.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
CHP'de aptal yok 2018-06-22 16:49:36 @Remzi

sen git de Mars'a 4 seritli yol yaptigina inananlari kandir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
summani 2018-06-22 16:36:04 @Remzi

VAllahi Yıllarca chp li olarak mücadele verdim . ama CHP nin artık bir Türkiye partisi olmaktan çıkıp Siyonistlere hizmet ve teröristlere destek verdiğini gördükten sonra chp de babamda olsa oy vermem.

Beğenmedim! (9)
Avatar
Tarzan zorda belli 2018-06-22 16:01:39

Hani CHP çöptü.pislikti.ne oldu şimdi kardeşmi olduk.hayrola Tarzan zorda mı

Avatar
Sakıncalı 2018-06-22 16:04:08

Türkiyemizin başında birgün bile kalması sakıncalı
Pazar günü herkes bir daha düşünsün

Avatar
KİMSE BENİN KARDEŞİM DEYİL . HELE SEN AMAN TANRI KORUSUN SENİN GİBİ ŞEYTANIN ŞERİNDEN .. İBLİS 2018-06-22 16:46:03

Ben kimsenin KARDEŞİ DEYİLİM . HELE ,HELE AMAN TANRIM RÜYALARIMDA BİLE DEYİL SENİ GÖRMEK TANRI KORUSUN KARDEŞİN BİLE OLMAK DÜNYANIN EN İĞRENÇ OLAYI ..SENİ BENİM KARDEŞİM DE CUMHUR BAŞKANIMDA OLMAMAZSIN TANRI BİZ TÜRK ULUSUNU SENİN GİBİ AKIL VE BİLİNÇ DÜZEYİ GERİ KALMIŞ YARI İNSAN VARLIK OLARAK HAYATININ GERİ KALANINI HIRSIZLIKLA ,İFTİRA İLE DOLANDIRICILIKLA HARAM YEMEKLE YALANCILIKLA HAİSİSLİKLE ,KISKANÇLIKLA ÇSAHTEKARLIKLA ,ETRİKALARLA EŞKŞYALIKLA ,VATAN HAYİNLİĞİ İLE DALAVERE ,DÜZENBAZLIKLA ÇALMAKLA ÇIRIPMAKLA KATLİYAM YAPMAKLA HAYİNLİKLE 3 KAĞITCILIKLA ,ÇOLUK ÇOCUK ,GENÇ YAŞLI DEMEDEN KATLİYAM YAPAN POLİSLERİ DESTAN YAZDI DİYEREK KATLİYAMDAN ZEVK ALMAKLA ,TANRININ KULLARINI AŞAĞILAMAKLA ÖLDÜRTMEKLE ,HASİS HAYİN ÇKİNCİ ,İNTİKAMCI ,SOYGUNCU HARAM YİYEN NANKÖR ,EŞKIYA SÖZDE MÜSLÜMAN MAFYA ,YA HANGİ BİRİNİ SAYSAM Kİ 16 SENEDİR SENİN SUÇLARININ DOLAYISI İLE SEN BENİM KARDEŞİM DEYİL HİİÇ BİR ŞEYİM OLAMASIN Ç0NKİ SEN NİR HİİİİİİİÇ SİNNNM yok hükmünde fuzuli fazlalıksın ..bizden uzak dur ..hasta ADAM senin varlığına deyil artık katlanmak sesini bile duymaktan midemiz boşanıyor yüz karası fazlalık fiziki mahlük

Avatar
Hayırlısı 2018-06-22 16:10:07

bu adamın dinlenmesi lazım. çok yoruldu.

Avatar
İhvan 2018-06-22 16:13:04

Dört parmak ihvan ideolojisi iğrençtir, pisliktir...

Avatar