banner87

Erdoğan'dan 10 Kasım mesajı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 10 Kasım Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün vefatının 80. yıl dönümü dolayısıyla mesaj yayımladı

Erdoğan'dan 10 Kasım mesajı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 10 Kasım Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün vefatının 80. yıl dönümü dolayısıyla mesaj yayımladı

09 Kasım 2018 Cuma 12:23
Erdoğan'dan 10 Kasım mesajı

Mesajda şu ifadeler yer aldı:

“Cumhuriyetimizin banisi Gazi Mustafa Kemal’i ebediyete irtihalinin 80. yıl dönümünde saygıyla yad ediyorum.

İstiklal mücadelemize önderlik eden, aziz milletimizin eşsiz fedakarlığıyla bu destansı mücadeleyi zafere ulaştıran Gazi Mustafa Kemal, üstün askeri yönetimi ve kararlı duruşuyla, başarılı bir komutan ve lider olarak dünya tarihinde saygın bir yer edinmiştir.Milletine duyduğu sonsuz güven ve inancıyla çıktığı zorlu yolda, milletimizi müşterek bir ideal etrafında birleştirmeyi başaran Gazi Mustafa Kemal, istiklal mücadelemizi Cumhuriyetimizin kuruluşuyla taçlandırmıştır.

Gazi’nin mücadeleci ve kurucu vasıflarını gençlerimize ve çocuklarımıza iyi anlatmalı, onun “en büyük eserim” dediği Cumhuriyetimizi ilelebet yaşatmak ve daha ileriye taşımak için üzerimize düşen sorumlulukları hep birlikte yerine getirmeliyiz.

Cumhuriyetimizin 95. yılını iftiharla kutlayan Türkiye, istikrar içinde güçlenmeye ve büyümeye devam ederken, ecdadımızın her dönemde önüne çıkan engelleri birlik ve beraberlik içinde aştığını, milli ve manevi değerlerini her şart altında yaşattığını, inandığı yoldan asla dönmediğini, istiklaline ve istikbaline canı pahasına sahip çıktığını da unutmamalıyız.

Millî iradeye sahip çıkılması, demokrasinin güçlendirilmesi ve 2023 hedeflerimize ulaşılması için yılmadan, yorulmadan çalışmaya devam ederken, geleceğimize her zamankinden daha büyük bir ümitle bakıyoruz.

Bu düşüncelerle, vefatının 80. yıl dönümünde Cumhuriyetimizin banisi Gazi Mustafa Kemal ve silah arkadaşları ile vatanımız uğruna fedakarca şehit ve gazi olan tüm kahramanlarımızı bir kez daha rahmetle, şükranla anıyorum.”


 
 
 

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
mesaj'in bir yerinde ATATURK 2018-11-09 14:06:12

kelimesi geciyor mu yoksa ben mi kacirdim.

Avatar
ataturk 2018-11-09 14:38:18

2023 hedefiymis la bi defol ya

Avatar
T.C.DÜNYA MUCİZESİ EBEDÎ BAŞKUMUTAN KEMAL ATATÜRKÇÜ ATEİST TÜRKÜM : 2018-11-09 21:51:09

Serseri tayyip .Oku DÜNYA MUCİZESİ,DÜNYA LİDERİ EBEDÎ BAŞKUMUTAN TÜRK ULUSUNUN İLK VA SON EBEDİ ULİ ÖNDERİ SEVGİLİSİ GÖZÜNÜN NURU AZİZ GAZİ MARAŞAL KEMAL ATATÜRK ,TÜRK VATANININ KURTARICISI DEMOKRATİK LAİK TÜRK CUMHURİYETİNİN KURUCUSU DÜNYA MUCİZESİ BAŞKUMUTAN AZİZ GAZİ MARAŞAL MUSTAFA KEMAL ATATÜRK. ATATÜRK,ATATÜRK GELMİŞ GEÇMİŞ ATALARIN ATASI ATATÜRK.DÜNYA MUCİZESİ EBEDÎ BAŞKUMUTAN MUSTAFA KEMAL ATATÜRK ATATÜRK .Kıskanç herif DENGESİZ herif aklı dengesi artık DELİ GÖMLEĞİ GİYECEK İLEŞMEMEMEK ÜZERE SON SAFAYA GELMİŞ kıskanç dengesiz herif kıskançlığından kafayı yemiş.

Avatar
AZRAHİL . 2018-11-09 21:59:56

2023 senin gibi dengesizleri HÜSNÜ KURUNTUSU HEDEFİYMİŞ sevsinler 2023 hedefi olan üşütük adamı .Azraille kim tutar yapmış .Ulun senin ahin gitmiş vagon bile kalmamış ne 2023 den bahsediyorsun..?? 2023 DEYİL 23 ayın bile kalmamış bi aynaya bak bakalım suratın BURUŞMUŞ ÇÜRÜMÜŞ ,KOKUŞMUŞ İĞREN GÖTÜNE,DÖNMÜŞ,,2023 DEN BAHSEDİYOR UFAK ATTA,CİVCİVLER YESİN AZRAHİL HAZIR VE NAZIR .CANINI ALMAK İÇ SABIRSIZLANIYOR.KONTURAT,YAPMIŞ ÜŞÜTÜK ((*AZRAHİLLE*)) herifin hayel gücüne bakın ..??

Avatar
ABDÜLHAMİNT OROSPU PİÇİ VATAN HAYİNİDİR . 2018-11-10 05:28:47

Midem bulanıyor.!!

Avatar
AZRAHİL . 2018-11-10 05:42:21

Bu adam dengesiz aklı denge sorunu var onu biliyoruz da senelerce..Yanlız şu resme çok dikkatli bakın değerli yorumcular dikkatinizi çekerim..!! Bu ADAMIN ne kaşı kalmış,nede kipriği,nede saçı,,yoksa aklı denge sorunundan başka bedenendemi hasta ruhen hasta 82 milyon TÜRK ULUSU OLARAK onu KESİN biliyoruz ama kesin nedendense hasta tv lerde gazetelerde vs,vs,lerde ADAMIN suratı domuz taşağı,,gibi şiş resme bakın,resme ÇOOK dikkatli bakın bu ADAM nedendense KESİN hasta,,Neyse onuda öğreniriz yakında .Araştırır ,karıştırır,bedenen ne hastalığı olduğunu buluruz.Bir karıştıralım araştıralım KESİN bedenen hasta suratına bakın..! Öğrenir ,öğrenmez siz değerli yorumculara en kısa zamanda rapor edeceğiz söz.

Avatar
AZRAHİL . 2018-11-10 05:44:48

Bu adam dengesiz aklı denge sorunu var onu biliyoruz da senelerce..Yanlız şu resme çok dikkatli bakın değerli yorumcular dikkatinizi çekerim..!! Bu ADAMIN ne kaşı kalmış,nede kipriği,nede saçı,,yoksa aklı denge sorunundan başka bedenendemi hasta ruhen hasta 82 milyon TÜRK ULUSU OLARAK onu KESİN biliyoruz ama kesin nedendense hasta tv lerde gazetelerde vs,vs,lerde ADAMIN suratı domuz taşağı,,gibi şiş resme bakın,resme ÇOOK dikkatli bakın bu ADAM nedendense KESİN hasta,,Neyse onuda öğreniriz yakında .Araştırır ,karıştırır,bedenen ne hastalığı olduğunu buluruz.Bir karıştıralım araştıralım KESİN bedenen hasta suratına bakın..! Öğrenir ,öğrenmez siz değerli yorumculara en kısa zamanda rapor edeceğiz söz.

Avatar
AZRAHİL . 2018-11-10 05:48:36

ABD CUMHUR BAŞKANI, bizim teyyoya demişki SEN ÇOOOK YAKIŞIKLISIN..!!!! Vayyy... !!!!