banner87

Erdoğan'dan AKP'li belediye başkanlarına uyarı

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, 6 belediye başkanının görevden alınmasının ardından ilk kez belediye başkanlarıyla bir araya geldi.

Erdoğan'dan AKP'li belediye başkanlarına uyarı

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, 6 belediye başkanının görevden alınmasının ardından ilk kez belediye başkanlarıyla bir araya geldi.

19 Kasım 2017 Pazar 09:10
Erdoğan'dan AKP'li belediye başkanlarına uyarı

Hürriyet'ten Nuray Babacan'ın habarine göre Erdoğan, belediyelerde operasyonların devam edeceği sinyalini verdi. 

Erdoğan önceki gün Cumhurbaşkanlığı’ndaki toplantıda, 2019 Mart’nda yapılacak yerel seçimlere kadar neler beklediklerini sıraladı. Toplantıya 50 kadar AKP'li belediye başkanı katıldı. Başkanlar sorunları sıralarken, Erdoğan zaman zaman sert uyarılarda da bulunarak şunları söyledi:

YEREL SEÇİMİ ALAN KAZANIR

“2019 yılında üç önemli seçim yapılacak. Bu seçimlerin en önemlisi yerel seçimlerdir. Biz başarımızı yerel seçimlerde aldığımız sonuçlara borçluyuz. 2019’un ilk seçimi olan yerel seçimlere, güçlü başlayıp güçlü tamamlamalıyız. Yerel seçimler her şeyin belirleyicisi olacak. Partilerin başarısında belediyelerin rolü çok büyüktür. Demokrasinin başlangıcı ve bitimi yerel yönetimlerdir.

Bazı başkanlar görevden alındı. Kimse ‘Bu değişimler bitti’ diye düşünmesin, denetimimiz sürecek. Halkla irtibatını koparan, halkın beklentilerine cevap vermeyen, vatandaşın desteğini kaybedenlerle yola devam edemeyiz. Bunun için 2019’u da beklemeyeceğiz. Verdiği sözü tutmayan, hizmetleri aksatan, vatandaşı sıkıntıya sokan uygulama yapanlarla yola devam etmeyeceğiz. Kusura bakmasınlar. Kimseyi başıboş bırakacak değiliz.

YOLLARIMIZI AYIRABİLİRİZ

Onlar arkadaşımız olabilirler ama vatandaşın ve partinin hukuku hepsinin üstünde. Bu nedenle bazılarıyla yollarımızı ayırmak zorunda kalabiliriz. Belediyelerdeki değişimleri de bu çerçevede değerlendiriyoruz. Parti ilkeleri ile hareket eden, başarıyı yakalayanlarla yola devam edeceğiz. Sizden istediğim, vatandaşın sesine kulak verin. Başarımız için hizmetlerinizi zamanında yerine getirin, sözünüzü tutun. 

YURTDIŞINA ÇIKIŞ UYARISI

Bazı belediye başkanları çok yurtdışına çıkıyor. Belediyelerle ilgili inceleme yapma bahanesiyle yurtdışına gitmeyin. Gidip neyi inceleyeceksiniz yurtdışında? Türkiye’de güzel uygulamalar var. Bundan şikâyet edenler var ama belediye başkanlarının yurtdışına çıkıştaki izin prosedürü devam edecek. Aksi halde suistimal edenler var.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 19.11.2017 09:25
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
izmir,liler ..k.yaka...konak..alsancak.. 2017-11-19 10:47:22

bizim oylarımız iyi partiye gidecektir..başkasına gerek yoktur..
belediye seçimlerinde de aziz efendiyi artık seçmeyeceğiz..
aylığı 92 bin lira imiş..izm.beld.bşk.nı aziz.in..
fukara İzmirli çalışıyor aziz,in maaşına ve emrindekilerinin maaşına....
bizim oylarımız izmir iyi parti adayına BELEDİYE BAŞk.nı olsun..İzmirli meral hanımı seviyor.

Misafir Avatar
İzmir,,,Alsanak,lılar.. 2017-11-23 12:13:17 @izmir,liler ..k.yaka...konak..alsancak..

aziz, izmirin çarşısını yollarını öküz ölüsü kurbağa hızı ile giden trenvay mıdır nedir acaip otobüsleri doldurdu..diğer vesaitler geçemiyor..alsn..k.yak ve konak fuar alanı lozan ı berbat etti..aziz,e artık oy vermeyiz.izmirliler isyan ediyor azizin trenvaylarına ..Alsancak camisinin önünü mezar gibi açmışlardı. hızı 10 km.imiş.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
rakıp 2017-11-22 11:41:06 @izmir,liler ..k.yaka...konak..alsancak..

koç bugün küfür etmedi..hayret.. belki sıra ege denilen kişide..
akp.ye oy vermeyiz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Bitlis,liler 2017-11-22 11:38:42 @izmir,liler ..k.yaka...konak..alsancak..

Milleten çoği de meral bacıyı ve kemal kardeşi AZİZ VE CELİL olan Allaha emanet ediyoruz..Allah muhafaza etsin her ikisinide..amin..
Akp.ye ve mahpye oy vermeyeceğiz...ressen söylüyoruz..ister yârin seçim olsin ister 600 sene sonra yinede sağ kalırsak akp.ye oy vermeyeceğez..
onler kral faysel gibi yaşiyor yani akp.liler..bizlerde kunta kinte ve köle sahura gibi yaşiyoruz..nicen oy verelim..ki..akye..iyi ve chp partilerine oy vereceeğğez. Allehım kemal beyi ve meral baciyi koruiii..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sivas 2017-11-19 17:41:57 @izmir,liler ..k.yaka...konak..alsancak..

liderimizi Allah cc korusun. vatandaşı olarak Erdoğanı yüce rabbime emanet ediyorum gönlümü ve sevgimide kendisine hizmete adıyorum. yolu açık olsun AMİNNNN.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
diikkat koç 2017-11-19 17:38:01 @izmir,liler ..k.yaka...konak..alsancak..

Ak parti iktidara geldi bir kere KDV de indirim yaptı düşünün gıdada ki KDV yi yüzde yirmiden yüzde bir e indirdi. torba yasaları ile vatandaşlarımızın hemen hemen her kesimine güzel imkan ve olanalkar sağladı.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
koç 2017-11-19 17:36:10 @izmir,liler ..k.yaka...konak..alsancak..

AK parti yi destekleyeceğiz. kardeşlerim belediyelerden alınanlar yosuzluk için değil daha başarılı daha verimli ş yapacakları göreve getiriyorlar. chp gibi koltuğa yapışıp kalma isteyende yok isteyenlere musade edende yok. tercihimiz yine akp dir.

Beğenmedim! (3)
Avatar
sedat 2017-11-19 13:08:33

yolsuzlukla yargilanan yok istifa ettirilenler var

Avatar
CHP & IYI Parti kazanir 2017-11-19 13:08:58

akp erir mhp tarihe karisir

Avatar
can 2017-11-19 15:46:32

asıl senin işin bitti hıtro İYİ Parti hepinizi bitirecek görün bakın

Avatar
RIZA ZARRAP ÖTMEYE BAŞLADI 2017-11-30 00:35:01

https://www.youtube.com/watch?v=FJP4WMrGwF4

Avatar
Şehrizar Konakları 2017-11-30 00:35:24

http://odatv.com/sehrizar-konaklarindaki-dairelerin-tapusu-albayraklara-verildi-1009141200.html

Avatar
AKP EKONOMIDE SINIFTA KALDI 2017-11-30 00:36:33

100'den fazla devlet kurumu için özelleştirme hamlesi
https://www.youtube.com/watch?v=0-0k6M-HiFY

Avatar
AKPye oy yok 2017-11-30 00:38:20

2002 yılında devletin borcu 242,7 milyar lira
2016 yılında devletin borcu 759,6 milyar lira oldu.
2002 yılında dolar 1,41 lira.
2002 yılında euro 1,42 lira
2017 yilinda euro 4,69
2017 yilinda dolar 3,96
2002 yılında ceyrek altin 24 lira
2017 yilinda ceyrek altin 262,60
2002 yılında benzin 1,66 lira
2017 yilinda benzin 5,61 TL
2002 yilinda et 5 tl civarindaydi
2017 yilinda et 40 lira civarinda
2002 yilinda ekmek 22 kurus
20017 ekmek 1 lira
2002 yilinda aygaz tup 15 lira
2017 yilinda aygaz tup 85 tl
vatandasin akp oncesi borcu 6,6 milyar lira;
2017 vatandasin borcu 425,8 milyar lira
Hukumet çiftçiye farklı mazot fiyatı uyguladi yatçıya, katçıya farklı mazot fiyat uyguladi