Erdoğan'dan esnaflara: 'Sizi en iyi ben anlarım'

AKP'li cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye Esnaf Buluşması'nda konuşuyor.

Erdoğan'dan esnaflara: 'Sizi en iyi ben anlarım'

AKP'li cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye Esnaf Buluşması'nda konuşuyor.

13 Şubat 2019 Çarşamba 15:47
Erdoğan'dan esnaflara: 'Sizi en iyi ben anlarım'

Erdoğan, geçtiğimiz haftalarda çarşı ve pazardaki yüksek fiyatlar nedeniyle tepki gösterdiği esnafa, "Bunun adı tefecilik, hatta ülkeye ve millete ihanet." demişti.

Erdoğan'ın konuşmasından satır başları;

- Geçmişte esnaflık yapmış bir kardeşiniz olarak sizi en iyi ben anlarım.

- Sizlerle içtiğim bir bardak çayın, yapmış olduğum sohbetin keyfini başka bir yerde bulamadım, bulamam. Bu arada tabii ikramlarınızı da unutamıyorum. 17 yıldır esnaf ve sanatkârlarımıza en güzel hizmeti vermeye gayret ettik. Yaptıklarımızın en güzel şahidi sizlersiniz. Esnaflarımızın kullandıkları faiz sübvansiyonunu yüzde 50'den yüzde 100'e çıkararak faizlerin altında ezilmenizin önüne geçtik.

- Elinize göstermelik değil, gerçekten kullanabileceğiniz bir para geçmesini sağladık. Biz yaptıklarımızı konuşuyoruz, sadece bu yıl Halkbank ile kullandıracağımız kooperatif krediler vereceğiz.

- Geçen 17 yılda 7 milyar liralık hazine desteğini esnaf ve sanatkârımızın emrine verdik.

- Fırsatçılık yapmaya kalkanlara meydanı bırakmadık; fırsatçılara öfkeliyim onun için tanzim noktalarını kurma kararı aldık.

Ayrıntılar geliyor...

Son Güncelleme: 13.02.2019 16:15
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Milletin bos lafa karni tok 2019-02-13 16:52:01

Yazlik saray, kislik saray, ucan saray, lux, satafat, israf .O zaman nasil halki en iyi siz anliyorsunuz acaba.

Misafir Avatar
İLAÇ 2019-02-14 09:07:20 @Milletin bos lafa karni tok

Dünya ve Ahiret huzur için HUZUR İSLAMDA. İslamı yaşa dert tasa kalmaz kardeşim.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
KISA VE NET 2019-02-14 09:06:11 @Milletin bos lafa karni tok

ÖNCE VATAN. ÖNCE ÜLKE. MUHALEFETİN YAYGARASI PATLICANI BİBERİ SOĞANI BUNLARIN BASİT SİYASET MALZEMELERİ. TÜRKİYE İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARLA BÜYÜK SAVAŞ VERİRKEN İÇERİDE BU MUHALEFET ADAMLARINA ÇEVRESİNE FAİŞ FİYAT YÜKSELTİ. HÜKÜMET BUNA ÖNLEM ALDI. BU CAHİLLER DAHA NEYİN MUHALEFTİNİ SAVUNUYOR.?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
roja velad 2019-02-14 08:52:18 @Milletin bos lafa karni tok

esnafı en iyi ben öperim diyecekti herhalde.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
emdan 2019-02-14 01:15:54 @Milletin bos lafa karni tok

halen bu adamın götünü yalayan Amin diye yazan kim varsa anssn amna koyayım

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
AMİNNNN. 2019-02-13 17:44:14 @Milletin bos lafa karni tok

HALKIN ADAMI. SENİ SEVİYORUZ. SENİN BAŞARILARINLA BU HALK HUZURA HİZMETE RAHATA GÜVENCEYE KAVUŞTU. ALLAH RAZI OLSUN SENDEN VE EKİBİNDEN.

Beğenmedim! (24)
Misafir Avatar
Bunlar hic hata yapar mi canim 2019-02-13 17:09:05 @Milletin bos lafa karni tok

suc ya dis gulerde ya ic guclerde.Babalar gibi satacagiz dediler ne var ne yok sattilar babalar gibi de borclandilar, simdi de hepimiz babayi yedik.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş uyuma fabrikana sahip çık 2019-02-13 16:18:13

Canımın istediği yandaşıma veririm, Katar'a veririm denilemez.Türk tankının Arap'a emanet edilmesi, Türk ordusunun tabutuna çakılan çividir.

Avatar
Güneş 2019-02-13 16:18:41

Vatandaşın gündemi : Ekonomik kriz, yükselen eflasyon ve işsizlik rakamları Cumhur ittifakının gündemi : Beka sorunu yaratmak, vatandaşlar arası ayrışma oluşturmak, gerilim startejisi ile beslenmek, muhaliflere hareket etmek ve ceza yağdırmak, gölgesi ile savaşmak, vatandaşın yaşadığı ve gideremedikleri her sorunu bir veya birkaç mihraka yıkmak,kendini aklamaya çalışmak. Akkoyunları masalarla uyutmak

Avatar
Gereksiz 2019-02-13 16:19:23

Memleketin 95 yıllık sanayi birikimini satan cumhur iktidarı, şimdi enflasyonla mücadeleyi tanzim satış açmakta gidereceklerini zannediyorlar. Yakında gıda ve detrjan enflasyonla mücadele için market işine girerlerse şaşmayın.

Avatar
Yurt Bey 2019-02-13 16:20:50

Türk Telekom'u, Tekel'i, Petkim'i, Tüpraş'ı “babalar gibi” yok pahasına sat. Yokluktan domates, biber patlıcan satmak için tanzim satış yerleri aç. Sonra da “başarı hikayesi” diye millete masal anlat!
Maksat vatandaşın ülke ekonomisini bu hale getirenleri suçlamak yerine pazarcıların, marketlerin çakallık yaptığına inanması… Nitekim suçlayacak dış mihrak kalmadı!

Avatar
Fuat 2019-02-13 17:45:09

Esnafın Bağkur primi 598TL iken Ocak ayında yüzde 26 artışla 750TL oldu.Küçük esnaf bunu ödeyemiyor çok ağır geliyor.Esnafı en iyi siz anlıyorsanız bu prim zammını geri çekin.Küçük esnaflar birer birer kapanıyor.Küçük esnaflara kolaylık sağlayın.

Misafir Avatar
mutlaka yargilanacaksin. 2019-02-13 21:52:58 @Fuat

sen türk milletinin yargisi önüne ciktiginda anlayacaksin...
fetöcülerin ve cözüm süreci arkadaslarin, yandaslarin bunu yasayacaksiniz.
senin ve bozuk cibilliyetin yasacak.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Takkeci 2019-02-13 16:20:07

Anlayın artık, bırakın masalları, pembe tabloları , algı operasyonlarını bırakın artık. Asgari ücret eridi, maaşlar eridi, bizi açlıkla imtihan etmeyin. Yazıktır günahtır Şunu da bilin ki her iki cihanda da hesabı sorulacak. Elbette bu ekonomik kriz, yükselen eflasyon ve işsizlik rakamları sandığa yansıyacak. Her ne kadar masallar, pembe tablolar ve algı operasyonları bir yere kadar. İNSAF YAHU. Yazıktır günahtır Şunu da bilin ki her iki cihanda da hesabı sorulacak

Avatar
Deist 2019-02-13 16:20:21

Tayyip'de bir zamanlar Istanbul Kasimpasada esnafti. 5 Kurusa aldigi bayat simitleri Anasina geceleri suda islatir ve ertesi günü taze simit diye satardi. BÜYÜK ESNAF Tayyip! Hirsizligi ve dolandiriciligi bu yolda ögrenen büyük ESNAF Tayyip.