banner87

Erdoğan'dan 'ittifak' açıklaması

AKP'li cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan gazetecilerin sorularını yanıtladı.

Erdoğan'dan 'ittifak' açıklaması

AKP'li cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan gazetecilerin sorularını yanıtladı.

07 Aralık 2018 Cuma 14:18
Erdoğan'dan 'ittifak' açıklaması

AKP'li cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, AKP-MHP ittifakına ilişkin; "Şu anda teknik çalışmaları yürüten arkadaşlarımız var. Bu hafta içerisinde Bahçeli'yle bir araya gelebiliriz. Zaten şu anda biz 75 belediyemizi açıkladık, kalanlarını da ittifakımızın yaptığı çalışmaya göre açıklayacağız." dedi.

Ayrıntılar geliyor...

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
gele me 2018-12-07 15:00:15

akp ve mhp ITIFAK DEYIL NE YAPSALAR BU SECIMLERI KAZANMIYACAKLAR BENDEN ÖNERI BIR IC SAVAS CIKARSINLAR HEMEN KAZANIRLAR CÜNKÜ TÜRK MILLETI SAVASI COK SEVIYOR HEMDE KÜRT DÜSMANLARINI TEMIZLIYORLAR VE BIR SONRAKI SECIMDE BIR SAVAS DAHA BU BÖYLE 2071 kadar gider

Avatar
Kara Fatma 2018-12-07 17:04:22

Akepenin kendi anketçileri bile oy kaybını saklayamıyorlar. Önümüzdeki seçimlerde akepenin ciddi hasaralacağını söylemi bile hepsini çileden çıkarıyor. Kaybetme endişesi hepsinin yüreğini sarmış bu kez. Anketlerde Türkiye’nin en önemli sorunu sıralamasında birinci yüzde 54.6 oranla ekonomi, ikinci sırada ise yüzde 13.4 oranla işsizlik gelirken, buna göre seçmenin yüzde 68’i ekonomiden kaynaklı sorunları Türkiye’nin en önemli sorunu olarak görüyor. Akepeli seçmenleri arasında refah seviyesinin düştüğünü söyleyenlerin oranı yüzde 42.2 oldu.

Avatar
Hacı Yatmaz 2018-12-07 17:04:43

Açıkladıkları 100 gün oldu, ne oldu? Vatandaş perişan edildi. Ekonomik kriz, yükselen eflasyon ve işsizlik rakamları karşı vatandaş lehine hiç bir şey yapılmadı. Vatandaş enflasyon canavarına ezdirildi. Mutfaktaki yangın söndürülmedi. Masallar masallar pembe tablolar algı operasyonları bir yere kadar vatandaş artık itibar etmiyor.

Avatar
The İmam 2018-12-07 20:57:03

En karanlık gece bile sona erer ve güneş tekrar doğar. Umudunu yitirme. Sandığa git ve Mahalli seçimlerde vereceğin oy kaygılarınız için olsun. Saray,avaneleri ve yanaşmalarına gerekli dersi ver.

Avatar
ATEİST 2018-12-08 02:43:07

Sinir tip,ampül kafa .!! Patlasa bir günde kurtulsak umut ederim o,,gün yakın olsun .

Avatar
ATEİST 2018-12-08 02:43:56

Sinir tip,ampül kafa .!! Patlasa bir günde kurtulsak umut ederim o,,gün yakın olsun .

Avatar
Vatabsalar 2018-12-08 08:49:40

Tek yol....akp ve avenelerine OY VERMEMRKTIR..
YSK ı muhalif partiler kontrol etmekti
Ve 1 nisan 2019 da hükümetin kariyerini düşürmektir
İlçelerde dahi Bbp mhp ve akpye oy verme
VATANDAS verdiğin oy sana ve bu partilere ZAM ve büyük masraflar olarak geliyor
Arkantin keyfi seyahatte 10 milyon lira uçak yakıtı senin cebinden gitti