banner87

Erdoğan'dan Kılıçdaroğlu’na suç duyurusu

Cumhurbaşkanını Recep Tayyip Erdoğan, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu hakkında suç duyurusunda bulundu.

Erdoğan'dan Kılıçdaroğlu’na suç duyurusu

Cumhurbaşkanını Recep Tayyip Erdoğan, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu hakkında suç duyurusunda bulundu.

02 Kasım 2018 Cuma 19:06
Erdoğan'dan Kılıçdaroğlu’na suç duyurusu

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, dün katıldığı bir televizyon programında, Cemal Kaşıkçı cinayetiyle ilgili kendisine iftira attığı ve hakaret teşkil eden sözler söylediği iddiasıyla CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu hakkında suç duyurusunda bulundu.

KILIÇDAROĞLU NE DEMİŞTİ?

Kılıçdaroğlu, CNN Türk'te katıldığı programda Kaşıkçıoğlu cinayetiyle ilgili şunları söylemişti:

"Bu konuyla ilgili hukukçu bir grup oluşturduk, yakında bir suç duyurusunda bulunacağız. Katilleri serbest bırakanlar hakkında. İzin verildi, cinayetten haberleri var. Hem cinayetle hem konsolosun gidişiyle hem de katillerin serbest bırakılmasıyla ilgili. Savcı da sorumlu, savcının derhal emniyete başvurup konsolosluğun etrafını çevirmesi lazım ve onların yurt dışına çıkışına izin vermemesi lazım. Suudlu savcı niye geldi? Kuruyemiş almaya geldi, bizimkileri takmıyor bile. Erdoğan diyor ki 'katilleri bize verin, bu planlı bir şeydi' Sen armut mu topluyordun? Sesi dinledin, adamın öldürüldüğünü gördün, sesin tanığı oldun. Peki katillerin gidişe niye izin verdin? Kral Salman sana teşekkür ediyor, ne için?

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 04.11.2018 12:24
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
D 2018-11-02 21:38:52

Tövbe tövbe suç duyurusunda bulunan Cumhur Başkan'ı Dünyanın konuştuğu şey Nasıl suç oluyor . Belli oldu Kılıçtaroglunun madden bitirmeye yemin etmiiş bunun başka açıklaması yok .

Misafir Avatar
. 2018-11-10 01:26:44 @D

http://www.yenimesaj.com.tr/kadir-misiroglu-ve-riza-nur-H1210437.htm

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
10 Kasım 1938 Atatürk'ün Cenaze Töreni 2018-11-10 00:18:49 @D

https://www.youtube.com/watch?v=N2hVWnHBOqE

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ATAM NUR ICINDE YAT 2018-11-10 00:17:44 @D

"Atatürk bu ülkeye ne yaptı ki?" diyenlere cevap olması dileğiyle.. "Atatürk'ün icraatları."
https://www.youtube.com/watch?v=SutoSRVUYos

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ALOOOOOO !!!!! HOP DEDİKS !?!? 2018-11-07 15:31:45 @D

EY CHP , MHP VE İP ! İSTANBUL BELEDİYE BAŞKAN ADAYI OLARAK !
ATATÜRK'ÇÜ MİMAR PROF. DR. AHMET VEFİK ALP 'İ GÖSTERİN !

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yarın son gün 2018-11-03 21:13:56 @D

CHP yerel seçim çalışmaları için 18- 45 yaş arası en az lise mezunu 200 bayan personel alınacak. Hayal hanımla 0 532 051 99 63 nolu telefondan irtibata geçebilirsiniz (13:00-17:00 saatleri arası arayın. diğer saatlerde arayanların başvuruları kabul edilmeyecektir.) Not: AKPliler aramasın.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kara Fatma 2018-11-02 19:48:21

Suudi gazeteci cinayeti ilgili saray ve avaneleri üç maymunu oynayarak nemalanmaya çalışıyorsunuz ama Sn.kılıçdaroğlu'nun açıklamaları için koşarak mahkemelere gidiyorsunuz. İNSAF YAHU

Avatar
serseri 2018-11-02 19:14:40

millet korkudan yorum bile yapamıyor

Misafir Avatar
chp. ne iş yapar..MAAŞ ALMAKTAN BAŞKA ? HARAMDIR 2018-11-03 17:51:06 @serseri

amacı k.daroğlunu kaçırtmak..
hakim bu davayı red edermi? etse nolur?
chp.uyuyor başkanına bu kadar azap çektiriliyor..chp.de ses yok.
sizde karşılıklı davalar açın chp..ne işe yarıyorsunuz..
kemal bey sizin içinbu azabagiriyor..evini sattı..hayret ya.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kilicdaroglu 2018-11-03 15:05:58 @serseri

muhalefet parti adamcagiz muhalefet yapiyor normal yani elestiri hakkini kullanmis

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Feyzioğlu’ndan Kaşıkçı açıklaması 2018-11-03 01:17:23 @serseri

https://www.youtube.com/watch?v=3CpUKIkTaZE

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Allah Allah 2018-11-02 21:26:31 @serseri

sastim kaldim

Beğenmedim! (0)
Avatar
reyisin aleyhinde 2018-11-02 19:49:16

konusmak yasak

Avatar
HADE BE !.... 2018-11-02 19:51:51

Hukuk sopa olarak kullanmak ve Milleti muhalif liderden başlayarak susturmaya çalışmak nafile. Her pisliği halinin altına süpürün bakalım.

Avatar
Hayırdır İnşallah 2018-11-02 20:01:03

Yagdanliklar övme sırasına girdiler bir rektör emirlerine uymak farz-ı ayın dedi. Bütçeden büyük pay alan Dinayet İşleri Başkanlığından çıt yok, dillerini yuttu. Sn. Kılıçdaroğlu faili meçhul gazeteci için açıklama yaptı saray avaneleri koştur mahkemeye. Bu ne biçim iştir. Ne hale getirdiniz memleketi. Muhalifler konuşacak tabiki demokrasinin gereği bu.

Avatar
Hacı Yatmaz 2018-11-02 19:54:44

Yakında tazminat zengini olacak birileri. Yediğin hurmalar sonra ....... tırmalar haberiniz ola.

Avatar
aydın 2018-11-02 19:38:42

sudi yönetimi essek degilki konsoloslukta adam öldürsün,feto yapısında sinsi örgüt yapmıştır,o heryere sirayet eder,turkan seylanın içine nası girdi ve mete yukselle ilgili kaseti koydu

Misafir Avatar
burda sorulmasi gereken soru su 2018-11-03 17:12:16 @aydın

neden Cinayet Turkiyede Yapildi adamcagiz Amerikada yasamiyormuydu ??

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
suudiler 2018-11-02 23:33:04 @aydın

cinayeti kabul etti sen neyin pesindesin

Beğenmedim! (1)