Erdoğan'dan Soçi öncesi flaş açıklama

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Soçi'de Rusya Devlet başkanı Vladimir Putin ile buluştu.

Erdoğan'dan Soçi öncesi flaş açıklama

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Soçi'de Rusya Devlet başkanı Vladimir Putin ile buluştu.

14 Şubat 2019 Perşembe 14:34
Erdoğan'dan Soçi öncesi flaş açıklama

Erdoğan görüşme öncesinde şunları söyledi:

İstanbul'da meydana gelen ve 21 insanımızın hayatına mal olan bina çökmesi nedeniyle göndermiş olduğunuz taziye mesajını aldım. Şahsım ve milletim adına teşekkür ediyorum.

Kısaca ben de Suriye meselesine değinmek isterim. Bugün Soçi'deyiz. Malumunuz ABD'nin çekilme kararı önümüzdeki en büyük sınamalardan birisidir. Kararın nasıl uygulanacağına dair belirsizlikler devam ediyor.

Bu yeni durum karşısında birlikte çalışmamız çok çok önemli. PYD YPG, gerek DEAŞ olsun terörün her türlüsünün bertaraf edilmesine odaklanan bir harekat tarzını benimsemeliyiz. PYD Fırat'ın doğusundan temizlenmeden Suriye'nin toprak bütünlüğü sağlanamaz.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Metin 2019-02-14 16:43:58

Valla açız, soçi zirvesi vs bos laflar karnimizi doyurmuyor.Sn CB suriyeliler burada oldugu surece size oy yok.Siz Ne Mutlu Turkum Diyene demediginiz surece, milleti soyanlara dokunmadiginiz surece, parrinizdeki fetoculari basta damadiniz olmak uzere yargilatmadiginiz surece oy yok.Bosa her saniye tvlere çikip durmayin.Inanin gına geldi.

Misafir Avatar
chpkk çok fenalar. 2019-02-15 08:54:13 @Metin

Marmaray açılıncada alay etmişlerdi. tren üç beş saniye sadece 3 veya 5 saniye geçikince alkışlı protosto yapıyorlardı. dört dakikada gelen tren 3 beş saniye gecikmeye alay ediyorlardı tren gelince süt dökmüş kediye dönüyorlardı. ama pes etmiyordular ellerndeki pet şişelerle istasyona su döküp basına sızdırıyorlardı yandaş gazetelerde başlık geçiyordu ".MARMARAY SU SIZDIRIYOR, ELLERİNDE PATLADI" GİBİ KÜSTAH YAYINLAR YAPTILAR AMA SONUNDA KUZU KUZU KAÜLLENDİLER HEMDEEE MARMARAYI TEPE TEPE KULLANIYORLAR. ŞİMDİ TANZİM LERE TAKMIŞLAR. BUNLARI FENA YAAA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
nıt: @Sader Dase x***********doğru söyle ama 2019-02-15 08:43:57 @Metin

PİNOKYO denince akla kim geliyor?
söyle ama . gerçi sende vicdan yok ahlak yok, sen doğruyu söyleyemezsin. yalan ve iftira cının tekisin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
REİS İŞ YAPIYOR, HİZMET EDİYOR 2019-02-15 08:42:01 @Metin

CHPKK, HDPKK, İYİPKK bunlarda ülkenin temelini oyuyor. ee bu aziz halk herşeyi çok iyi görüyor.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Sader Dase 2019-02-14 16:36:17

elinde kuran dilinde yalan işte teyyüp merdoğan

Misafir Avatar
: @Sader Dase x---ya senin? 2019-02-14 17:02:05 @Sader Dase

@Sader Dase x---senin elinde ihanet sopası, dilinde şeytanın sözleri, yüreğinde intikam ve kin. akibetin ise CEHENNEM.

Beğenmedim! (2)
Avatar
aydin 2019-02-14 16:09:07

Ben bir yardimci olarak, cok ozeniyorum putine. iyi ki varsin, suriyeye bir tek sen yardim etting.

Avatar
Ülkücü 2019-02-14 15:51:16

Moskof a çok yaklaşıyorsunz, abd üslerinden sonra bir de moskof üsleri olmasın güzel vatanımızda. Şunu unutma TÜRK'ÜN TÜRK'TEN BAŞKA DOSTU YOKTUR.

Avatar
Tanzim satış 2019-02-14 16:32:04

“UCUZ MAZOT UCUZ BENZİNİ ÇOK ÖZLEDİK” :

Benzin fiyatlarının yüksekliğine dikkat çeken MHP miletvekili Enginyurt, şu ifadeleri kullandı: “Hazır Tanzim satış işine el atmış iken, bir de AKARYAKIT TANZİM SATIŞ istasyonları da kursak diyorum. Ne güzel olur; ucuz mazot, ucuz benzini çok özledik.”

Avatar
滅絕的 2019-02-14 16:43:56

我只說實話​諾亞?他是以後見證人類滅絕的最後救世主,會造方舟

Avatar
Sabit Gömlekli 2019-02-14 19:54:14

INANASIM GELMIYOR TUGRUL TURKES BENIM DUSUNCELERIM IKTIDARDA DEMISTI DEMEKKI ULKUCU DUSUNCE MOSKOF PICLERIYLE BERABER POZ VERMEKMIS BAGIMSIZ TURKIYE DIYENLERI BOSUNA OLDURMEMISLER DEMEKKI MOSKOF GELINI OLACAKLARMIS ASLINDA O KAREDE OLMASI GEREKEN BIR KISIDE BAHCELI OZAN ARIF BOSA OLMEDI ICINE ATA ATA GITTI YIGIT ADAM

Avatar
Ülkücü Aydın 2019-02-14 23:11:35

Yandaş ve ballı maaşlı putin ne kadar mutlusun maaşına bi tık daha mı zam oldu..bi an solcu ve surahici kafası yaşadım:-)