Flaş Haber
Kapat

Erdoğan'dan 'yerel seçimde ittifak' açıklaması

Cumhurbaşkanı Erdoğan, yerel seçimde ittifak konusunda, 'MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli ile görüşüyoruz' ifadelerini kullandı.

Erdoğan'dan 'yerel seçimde ittifak' açıklaması

Cumhurbaşkanı Erdoğan, yerel seçimde ittifak konusunda, 'MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli ile görüşüyoruz' ifadelerini kullandı.

21 Mart 2018 Çarşamba 15:02
Erdoğan'dan 'yerel seçimde ittifak' açıklaması

2019 Cumhurbaşkanlığı seçimi öncesi ittifak düzenlemesi yapan AKP, şimdi de yerel seçimler için hazırlığa başladı. Cumhurbaşkanı Erdoğan bugün sabah saatlerinde İstanbul vekilleri ve 3 Bakan ile bir toplantı yaptı.

Toplantıda Cumhurbaşkanı Erdoğan, yerel seçimde ittifak konusunda, "MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli ile görüşüyoruz" açıklamasında bulundu.  Erdoğan, "Yerelde gönüllü iş birliği olabilir" ifadesini kullandı.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Okur 2018-03-21 15:11:13

Ne oldu, kendi gücünüze guvenmiyormusunuzda bağda" Bahçe" de dolasiyorsunuz?hani koalisyonlar bitmişti... üzgünüm ama akape bitmek üzere,sizde farkindasiniz,zaten her söylediğinizi alkışlayan secmeninize hiçbir Zaman guvenmediniz,onlarada bir eyyyyyyy cekeceginizden hiç şüphem yok... yazın bir kenara

Avatar
yerel seçimde de ittifak 2018-03-21 17:28:52

yapin, hatta en iyisi tamamen birlesin, hodri meydan, her halukarda kaybedeceksiniz.

Misafir Avatar
mercan kayaları 2018-03-21 19:06:20 @yerel seçimde de ittifak

kesinlikle oy vermeyiz.ikisine ve bbpsine..iyi partiye oy var..

Beğenmedim! (0)
Avatar
tavan ve taban 2018-03-21 15:10:49

Sizler tavanda konuşuyorsunuz da taban ne düşünüyor bilmiyorsunuz Biz belediyeciliği iyi biliriz diye böbürleniyorsunuz ama vatandaş belediyelerdeki rant ve kavgalarını iyi biliyor sandık bekliyor sandık milli irade biran önce seçimde sandığa kimi gömeceğini iyi biliyor İYİ günlere

Avatar
HAKAN 2018-03-21 16:51:47

NE GÖNÜLLÜ ÎŞBİRLİĞIYMIŞ.ŞUNA KORKU DAĞLARI BEKLIYOR DESEK DOĞRU OLMAZMI.

Avatar
Cahil 2018-03-21 15:32:46

RECEP TAYYIP ERDOGANI BIR ACIDAN SEVIYORUM KENDISINI SAGCI TANIMLAYIP ERDOGANA MUHALIF NE KADAR SIYASETCI VARSA SIYASET YAPTIGI DONEMDE HEPSINI KUCAGINA ALDI BUNU BIRILERI ALINSIN DIYE SOYLEMIYORUM BUNU SOYLEMEMDEKI SEBEP TURKIYEDEKI SAG SOYLEVI OLAN SIYASETCILERIN NE KADAR ASAGILIK OLDUGU VE DESTEKCILERININDE O KADAR ASAGILIK OLMASI DUN TAYYIP ERDOGAN ICIN HIRSIZ SENI YUCE DIVANDA YARGILATTIRACAGIM DIYEN BAHCELI DEGILMIYDI BOP PROJESINI ANLATANLAR ULKUCULER DEGILMIYDI ONALTI ADAYI YAZAN ORTADOGU DEGILMIYDI SIMDI AYNI SOYTARI AFRINLE ZAFER DIYOR SANKI APO AFRIND SANKI BAHCELININ IPI KOPMUS GERCI SEYTANIN IPIYLE INENLER INDIKLERI CUKURDA KALIRLAR TAYYIP ERDOGAN BUNLARI KUCAGINA ALMAYIP DEMIRTASIMI ALACAK SELAHADDIN DEMIRTASI KUCAGINA ALAMADIGI ICIN MHP VE ULKUCULERI ALDI EGER HEP YI ALABILSEYDI BUNLARIN ADI KAFATASCI ULKUCULERDI ANCAK VARKI SEREFLI SAG POLITIKACILAR BEN MILLETVEKILI OLMAM AMA ONURLU INSAN OLURUM DIYEN YOKMU ODA COK VAR AKP VE TAYYIPLE YOLA CIKIP KENDINI PARAYA MAKAMA SATMAYAN BIR SURU ONURLU SAGCI POLITIKACILAR VAR ONLAR MILLETIN ICERISINDE DORTBIN POLISLE GEZMIYOR YALIN GEZIYORLAR BELKI MILYON DOLARLARI SIFIRLAMIYORLAR AMA EN AZINDAN COCUKLARININ YUZUNE GURURLA BAKIYORLAR TABI BENIM BU DUSUNCEM BIRILERINE GORE DINOZOR DUSUNCESI OLABILIR APTAL OLARAK GOREBILIRLER AMA ONLARIN GORMEYIP BENIM GOREBILDIGIM BIR ALLAH VAR VE ALLAH HESABI EN IYI TUTANDIR VE ALLAH KAPATMADAN HESAP SIFIRLANMAZ SAGCILARA DUYURULUR FETO ORNEKTIR

Misafir Avatar
izmir,li.. 2018-03-21 19:05:21 @Cahil

mademki seviyorsun yazın okunmaz..kesinlikle ! boş sözler..akap.ye oy ver..çok seviyorsan..cahil olduğun belli..
sizin gibiler ülkeyi ve milleti perişan ediyor..cahiller.. akp.ye oy vermekle....
izmirden akp.ye ve yandaşlarına oy yoktur.
iyi parti ...ye oylarımızı hazırladık...inşAllah hile ve benzeri haller olmaz..

Beğenmedim! (0)
Avatar
er 2018-03-21 16:52:00

secimleri mhp nin yüzde 3 4 lük destegi ilede kazanamayacaksiniz .rüzgarin yönü degisti millet degisim istiyor bunuda enilk secimde gösterecektir .akp nin 16 yillik iktidari bitiyor .

Misafir Avatar
iyi parti ve chp.ye oylar... 2018-03-21 19:07:49 @er

chp. iyi parti...sandıklara çok dikkat etmeli...gözetimcileri iyi yetiştirmeli..
bunlar hile yaparlar yine..alışmışlar..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Aydin 2018-03-21 21:29:57

Asker sehit olsun siz hdp ye hazine yardımı yapın.pkk a terör örgütü değil desin oda

Avatar
Turhan yesil 2018-03-22 04:40:04

Sayin devlet bahceli senin ne isin var orada kardesin.senin bir alternetiv gorusun yoksa.mHP liler kendilerini kandirilmis hisediyor.