Erdoğan: Demokraside büyük reformlar başlattık

AKP'li cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İnsanlığın Medeniyeti programında konuşuyor.

Erdoğan: Demokraside büyük reformlar başlattık

AKP'li cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İnsanlığın Medeniyeti programında konuşuyor.

10 Aralık 2018 Pazartesi 14:23
Erdoğan: Demokraside büyük reformlar başlattık

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Tayyip Erdoğan, İnsanlığın Medeniyeti programında konuşuyor.

Erdoğan'ın konuşmasının satır başları şöyle:

İstanbul'da yaşanan sokak eylemlerinde, Gezi eylemlerinde özellikle insan hakları savunuculuğuna soyunanlar Paris'te yaşananlar hakkında kör, sağır ve dilsiz hale dönüştüler.

Kim insan hakları savunucusu, biz mi onlar mı?

Bugün Türkiye dünynın 17. büyük ekonomisine sahip. İnsani yardımlarda ilk sırada yer alıyorsak sebebi paramızın çok olması değil, gönlümüzün zengin olması.

1960 darbesinin ardından Menderes ve arkadaşlarının maruz kaldığı haksızlık, milletin gönlünde hâlâ kanayan bir yaradır. 1980 darbesinde milletimizin vicdanını kanatan manzaralara yol açmıştır. Daha sonra postmodern yöntemler kullanılarak milletimizin hukuku, değerleri saldırıya maruz kalmıştır. Hükümete gelir gelmez demokraside ve ekonomide büyük reformlar başlattık."

Demokasi böyle zamanlarda test edilir. Türkye bu testi teröründen mültecisine, darbesine kadar tüm boyutuyla yaşamış ve alnının akıyla çıkmıştır. Artık hiçkimse Türkiye'ye özgürlükler, demokrasi, insan haklarında ders vermeye kalkamaz.

İnsanı eşrafı mahlukat olarak gören, yaratılmışların en şereflisi olarak gören bir medeniyetten insan hakları karşıtlığı çıkmaz. Biz aslımıza ne kadar sahip çıkarsak dünyada o kadar hızlı hak ettiğimiz yeri alacağımıza inanıyoruz. AK Parti hukukun, insanın yanında yer almıştır. Biz halka hizmeti hakka hizmet olarak gören bir siyasi geleneğin müntesipleriyiz.

AKP'LİLERE UYARI

Kibir bataklığına düşen, gözü şahsi çıkarından başka hiçbir şeyi görmeyen kişinin AK Parti çatısı altında yeri yoktur. Karşılarında şahsımı bulurlar. İsimler gelip geçer, sadakatimiz davamızadır.

Son Güncelleme: 10.12.2018 14:29
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Apti 2018-12-10 21:33:15

Abdestli hırsızlar...

Misafir Avatar
ATATÜRK'ÇÜ - WWW.ULUSALRADYO.COM - FM 100.8 MHZ 2018-12-18 08:17:02 @Apti

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
NİHAT GENÇ'İN VERYANSIN-TV YOUTUBE'DE AÇILDI !!!!! 2018-12-17 14:38:50 @Apti

https://www.youtube.com/channel/UCLEhuU5yv0T4WBjntWoUSXw

Beğenmedim! (0)
Avatar
a²+b²= c² 2018-12-10 14:51:09

Kendi ailesinin demokrasisinden bahsediyor. Sokaga cikarak hakini aramak, sarayin yanlis politikalarini elestirmek üzre tepki vermek icin sokaga cikanlari cop ve bibergazi ile karsilamanin neresi demokrasi reformu?

Misafir Avatar
biyoloji 2018-12-11 01:40:08 @a²+b²= c²

dünyada bunun kadar takiyyeci, dönek, omurgasiz, yalanci, diplomasiz, ne idügü belli olmayan, dogaya ve ahlaka aykırı tipe, karaktere, detone sese sahip baska biri basında ve gercekte görülmedi. birisi bu yaratık türünü tanimlasın biz de bilelim nedir?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hade be 2018-12-10 16:41:52 @a²+b²= c²

demokraside büyük reformlar başlattık deyipte savcıların kararlarına karıştığınızı ve üstü kapalı fırçaladığınızı unutmayın.demokrasilerde çareler tükenmez.silahlı kuvvetlerde şapka var egitim elbisesi giyiyorsunuz pantol ve üstü bşta kep var nereyi daha örteceksiniz. ozaman baş yarı kapalı ozaman başka yeri örtün.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Dogru Söyler 2018-12-10 17:05:49

En büyük reformun Demokrasiyi katletmek oldu

Avatar
Azad 2018-12-10 15:04:06

Teokratik kanunlar geliyorlar yani seriyat. Bundan 1600 yil once bir takim zindiklarin kanunlari yani Araplarin geride ve geri zekahlilarin... bunlarin beyni bacak ortasi

Avatar
Deist 2018-12-10 14:51:38

He ha! Ha hu! Türlkiyede demokrasiymis. Ulan mapuslari bilimadamlari, gazeteci, yazar, ögretmen, ögrenci, memur ve iscilerle doldurdunuz. Hala utanmadan cikmis demokrasiden söz ediyor. Senin bu aciklamalarina kargalar kiclari ile gülüyorlardir. Kafani kaldir belki agac dallarindalardir. Geziden korktugun gibi SARI yelekliler Türkiyedede olur diye ödün bokuna karisiyor.

Avatar
Deist 2 2018-12-10 14:54:40

Tayyip vatani bölüp parcalamak istiyor ey millet! Artik uyanin ve bu sahte Müslüman rolleri yapan Yahudiye inanmayin. Biraz akilli olun ve cocuklarinizi, torunlarinizi düsünün derim. Son pismanlik fayda vermez demis atalarimiz.

Avatar
Harun 2018-12-10 16:56:47

Ulan pinokyo burnun nasıl bir burunsa yalan konuştukça uzamıyor

Avatar
Imam bayıldı 2018-12-10 15:59:58

Akepenin kendi anketçileri bile oy kaybını saklayamıyorlar. Önümüzdeki seçimlerde akepenin ciddi hasaralacağını söylemi bile hepsini çileden çıkarıyor. Kaybetme endişesi hepsinin yüreğini sarmış bu kez. Anketlerde Türkiye’nin en önemli sorunu sıralamasında birinci yüzde 54.6 oranla ekonomi, ikinci sırada ise yüzde 13.4 oranla işsizlik gelirken, buna göre seçmenin yüzde 68’i ekonomiden kaynaklı sorunları Türkiye’nin en önemli sorunu olarak görüyor. Akepeli seçmenleri arasında refah seviyesinin düştüğünü söyleyenlerin oranı yüzde 42.2 oldu.

Misafir Avatar
AKP.yi hileleri kurtarıyor.ysk.ve a,a..sı varken ! 2018-12-11 11:13:01 @Imam bayıldı

YSK VE A.AJANSI varken akp.nin beli yere gelmez..önce hilecilere bakın..evvelki seçimlere bakın..trafodaki kedilere ve gizli hackerlere ve seçim kanununa bakın.
boş konuşmak kolay..2023 e kadar en azından akp.bu gayretçileri sayesinde tepede kalacağı görülüyor..
Akp.sanki millete zulum etmiyormuş gibi Fransa bşk.nına durmadan söz çakıyor.

Beğenmedim! (0)