Erdoğan: Dinlemeyiz ha, vurur geçeriz

AKP'li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, Muğla'da konuştu. Erdoğan, "Milas’taki hastaneyi bitirmek üzereyiz ama Büyükşehir Belediyesi bağlantı yolunu yapmamakta direniyor. Eğer biraz daha böyle devam ederlerse dinlemeyiz ha, vurur geçeriz" dedi.

Erdoğan: Dinlemeyiz ha, vurur geçeriz

AKP'li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, Muğla'da konuştu. Erdoğan, "Milas’taki hastaneyi bitirmek üzereyiz ama Büyükşehir Belediyesi bağlantı yolunu yapmamakta direniyor. Eğer biraz daha böyle devam ederlerse dinlemeyiz ha, vurur geçeriz" dedi.

22 Şubat 2019 Cuma 15:59
Erdoğan: Dinlemeyiz ha, vurur geçeriz

Muğla Milas'taki hastaneyi bitirmek üzere olduklarını belirten Erdoğan, "500 yataklı Muğla Devlet Hastanesi’nin de aralarında bulunduğu 33 tesisi şehrimize kazandırdık. 150’şer yataklı Bodrum ve Milas devlet hastaneleriyle 100 yataklı yatağan Devlet hastanesinin yapımı devam ediyor. Milas’taki hastaneyi bitirmek üzereyiz ama Büyükşehir belediyesi bağlantı yolunu yapmamakta direniyor. Eğer biraz daha böyle devam ederlerse dinlemeyiz ha, vurur geçeriz" dedi.

Millet ittifakı hakkında da bir açıklamada bulunan Erdoğan "Bölücü örgütün eylemlerine her türlü desteği verenler de var. Bizim onlara bir şey söylememize gerek yok. Güvenlik güçlerimiz PKK'nın tüm ümidini Zillet İttifakı'na bağladığını tespit ettiler" şeklinde konuştu.

ALPER TAŞ'I HEDEF GÖSTERDİ

Erdoğan, "İzmir’den (Tunç Soyer) ve Beyoğlu’na (ÖDP Başkanlar Kurulu Üyesi Alper Taş) kadar pek çok yerde öyle adaylar gösterdiler ki tam evlere şenlik"  diyerek CHP'nin adaylarını hedef gösterdi. 

'CHP'NİN SEÇİM SLOGANLARINI PENSİLVANYA HAZIRLIYOR'

Erdoğan, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nu hedef alarak, "CHP hiçbir zaman şimdiki kadar kötü yönetilmedi.CHP'nin seçim sloganlarını Pensilvanya belirliyor, aday listelerine Kandil'den müdahale ediliyor " dedi.

Erdoğan, "Bizim rotamız bellidir. Gabar'da, Cudi'de inlerine girdik, Kandil'de inlerine girdik. Biz kovaladık onlar kaçtı ve yok ettik. FETö'yu kovaladık, onlar kaçtı biz kovaladık. Yakaladıklarımızı aldık cezaevlerine yerleştirdik. Bu CHP şu anda kimle işbirliği yapıyor. CHP'ye oyunu verecek kardeşlerim oyunun nereye gittiğinin hesabını yapıyor mu? Nereye gidiyor bu oylar, terör örgütüne. Seçim sloganlarını Pensilvanya belirliyor, aday listelerine Kandil'den müdahale ediliyor. Kimin kime oy vereceğine, nerede aday olacağına eş başkanlar bölücü örgütten karar veriyor. Zillet ittifakında eş başkanlar ne derse o oluyor. Eş başkanlar zillet ittifakına da eş başkanlık yapıyor. CHP tarihinin hiçbir döneminde bu kadar kötü yönetilmedi. " şeklinde konuştu. 

Son Güncelleme: 22.02.2019 18:05
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
firat 2019-02-22 16:09:33

Emperyalizmin ortadogu görevlisi,çakma sultan,verilen tum gömlekleri hevesle giyen pust,

Misafir Avatar
ULUSALCI PARTİ 2019-02-23 15:21:31 @firat

Chpnin Yerel Seçimlerde Hdp İle İşbirliği Yapacağı Anlaşılmıştır Ne Kadar Gizlese De. Öte Yandan İyi Parti De Chp Gibi Kaynıyor Ümit Hoca Bile Artık Aktif Parti Görevinden İstifa Etti Rahatsızlık Hdpye Verilen Destekten Kaynaklanıyor. Chpnin Beyoğlu Kadıköy Belediye Başkan Adayları Hdpye Yakın Kişilerdir İzmir Adayı İse 12 Eylülde Ülkücülere İşkence Yapan Bir Hakimin Oğludur Hem Yanlış Aday Seçimi Hem De Hdp İle İşbirliği Yapan Bir Chpye Hiç Bir Ulusalcı Oy Vermeyecektir. Bu Noktada Ulusalcı Parti Bir Kez Daha Haklı Çıkmıştır Çünkü Biz Chpnin Atatürkün Vefatından Sonra Artık Atatürkçü Ulusalcı Bir Çizgiden Koptuğunu Tespit Ettik Dediğimiz Çıktı O Yüzden Chpye Destek Olunmamalıdır.Biz Ulusalcı Parti Olarak Yeni Chpyi Değil Yeniden Chpyi Savunmaktayız
https://ulusalcipartisitesi.wordpress.com/

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Cp 2019-02-23 09:51:16 @firat

Suriyede abd'ye meydan okuyormus gibi koyun ve sigirlari kandiran sahtekar,abd'de çiftlik alarak kaçma planllari yapiyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Despot 2019-02-22 18:33:59 @firat

luk böyle birsey olsa gerek

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
: @Halk da sizi sadikta x---cevp 2019-02-22 17:11:48 @firat

@Halk da sizi sadikta x---------------halk kime neyi vuracağını iyi biliyor. halk adamını seçmiş, liderini seçmiş. ülkesine ilkesine sahip çıka Başkanına sahip çıkacak. düşman yalakalarına halk okkalı bir sandık tokadı vuracak . sen de bekle gör. seni işte öyle kandırmışlar aldatmışlarki kazanacağınızı sanıyorsunuz değilmi?
çok safsınız be. bu aziz halk vefalıdır hainlere eşkiya uşaklarına prim vermez.

Beğenmedim! (21)
Misafir Avatar
ırtık pırtık yurt gazetesi kin ile yazıyor 2019-02-22 17:09:31 @firat

Bir kere akp değil, AK PARTİ, VE TÜRKİYE CUMHURİYETİNİN BAŞKANI ERDOĞAN DEMEN LAZIM CAHİL VE KİNCİ GAZETECİ.

Beğenmedim! (33)
Avatar
Osman 2019-02-22 16:36:15

Bu pezevengin evladi,birgunde üretim yapan bir fabrika açiyorum desin,yalanda olsa

Misafir Avatar
misafir 2019-02-22 18:13:07 @Osman

hay ağzına sağlık

Beğenmedim! (0)
Avatar
türkoglu 2019-02-22 16:13:03

bir hafta önce secimden önce olacaklari yazmistim ilki gerceklesti,yakinda ak denizde petrol fiskirdigini müjdeleyecegini padisahimiz söyledi,simdi ikinci asama yakinda ne kadar cok pazar kurdugunu anlatir ,en tehlikeli asamaya secimden bir hafta öncesi birilerine savas acacak binlerce memedim bu oylar icin ölecek bekle gör.

Avatar
Deist 2019-02-22 16:19:11

Ulan Tayyip, sen ne sizofren adamsin yahu. Heryerde madara olup cikiyorsun, acilmis Hastaneleri ve Üniversiteleri yeni actik diye meydanlarda koyunlara nutuk atiyorsun. Yahu sen hic Avrupa basinini ve medyasini izlemiyormusun? Adamlar senin aciklamalarina GÖT'leri ile gülüyorlar. Öyle ya, yabanci dil bildigin da yok zaten.

Avatar
Hamza Bayraktar 2019-02-22 16:58:54

BENDE BEKLEDIMKİ 18 ADAYI VERIN YOKSA DINLEMEYIZ GELİP ALİRIZ YUNANLİLARA POSTA KOYDUĞUNU DÜŞÜNDÜM

Avatar
Halk da sizi sadikta 2019-02-22 16:58:58

vurup gececek.

Misafir Avatar
vatandaşlar.,,bayanlar ve beyler... 2019-02-23 10:53:51 @Halk da sizi sadikta

chp ve iyi partiye oy vereceğiz..ötesine verilen oylar haramdır..kul hakkıdır..zulumm edene oy verilmez.başkası keyf etsin diye oy veremeyiz..mariam ın aylığı ne kadar ! neden oy verelim danışmanlar 50. ila 200 bin lira maaş alıyor..yiğit bulutun maaşı ne kadar ve bunlardan ne bekliyor devlet..
haklarımız Allah indinde haram olsun..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
misafir 2019-02-22 17:17:00 @Halk da sizi sadikta

inşAllah çok şımardılar

Beğenmedim! (0)
Avatar
Sabit Gömlekli 2019-02-22 16:14:34

MUMBIC YOLUNA KAR YAGMIS YOL KAPALI OLDUGUNDAN MUMBICE MILAS UZERINDEN SEYRI SEFER EDECEKLER

Avatar