Erdoğan'ı kızdıracak soru: O söyleyince ben de çok şaşırdım

Gazeteci yazar Can Ataklı, AKP'li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın 15 Temmuz gecesiyle ilgili kullandığı ifadeler neticesinde bir açığını ortaya çıkardı.

Erdoğan'ı kızdıracak soru: O söyleyince ben de çok şaşırdım

Gazeteci yazar Can Ataklı, AKP'li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın 15 Temmuz gecesiyle ilgili kullandığı ifadeler neticesinde bir açığını ortaya çıkardı.

25 Şubat 2019 Pazartesi 08:19
Erdoğan'ı kızdıracak soru: O söyleyince ben de çok şaşırdım

Korkusuz yazarı Can Ataklı, bugünkü yazısınında, AKP'li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın darbe girişimi gecesinde Atatürk Havalimanı'nda toplanılmasını hatırlatarak, "Sahi halk nereden biliyordu Erdoğan'ın Atatürk Havalimanı'na ineceğini?" diye sordu.

Can Ataklı'nın yazısından o bölüm şöyle:

Bİ SORALIM BAKALIM

Hiçbir şey bilmeyenler Atatürk Havalimanı'na nasıl gitti?
Erdoğan seçimi kazanmak için adeta canını dişine taktı.
Hergün en az iki meydanda konuşuyor.

Saraya binlerce kişi topluyor.
Konuşuyor da konuşuyor.
Tabii bu kadar çok konuşunca muhtemelen daha önce söylediklerini unutuyor, eskileriyle ya da resmi söylemle çelişenyeni şeyler söylüyor.
Bir tanesi çok dikkatimi çekti.

Erdoğan aynen şöyle dedi bir konuşmasında; “15 Temmuz gecesi Marmaris'teydim. Haber gelince hemen eşim, damadım, kızım, torunlarım hareket ettik. Ve son ana kadar nereye ineceğimizi söylemedim. 01.15 gece… Oraya indikten sonra öğrendim yüzbinler Atatürk Havalimanı'ndaydı.”

Gerçekten, Erdoğan söyleyince ben de çok şaşırdım.
Halk o gece sokağa çağrılmıştı ama “Atatürk Havalimanı'na gidin” denilmemişti.
Sahi halk nereden biliyordu Erdoğan'ın Atatürk Havalimanı'na ineceğini?
Neden kimse Esenboğa veya Sabiha Gökçen Havalimanı'na gitmedi de Atatürk Havalimanına gitti?

Bazen konuşurken açık mı veriyorlar ne?

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
sydneyden turan 2019-02-25 08:51:44

yeter Allahaskina 15 temmuz tiyatrosunu sekspir bile yazamazdi guzel oyun.

Misafir Avatar
Dogru Söyler 2019-02-25 14:57:41 @sydneyden turan

yani EERDO ile FETÖ bu isi planli olarak yapti dmek, vay anasini bee

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ÇAKMA DARBE1 2019-02-25 11:24:29 @sydneyden turan

Türkiye'de ister tüm dünyada: Darbe iktidardakine karşı olur, tüm darbeler öyle olmuştur. Tüm darbeler sabahın erken saatlerinde olur. Öyle olmuştur. Nedeni de= İktidara bağlı kişiler (halk) ve birlikler darbeye karşı koymasın diye herkes uyurken sabahın erken saatlerinde olur. Darbe iktidarın başındakine karşı yapıldığı için İLK İŞ OLARAK İKTİDARDAKİNİ ESİR ALIRLAR. İktidarın başı ele geçirilmeden darbe olmaz. 15 Temmuz ÇAKMA DARBE sinde ne olmuş. Akşam saatlerinde herkes uyanıkken ve iktidarın başındakini, değil gitmiş köprüye darbe yapmış ve köprüyü ele geçirmişler. :) Bu darbeye ancak aptallar inanır

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ÇAKMA DARBE -2 2019-02-25 11:24:05 @sydneyden turan

Erdoğan, darbeyi TSK’den değil, MİT’ten değil, EMNİYET’ten değil bir akrabasından öğrendiğini söylüyor. YALAAAAN! Eğer gerçek olsaydı, AKRABASININ DUYDUĞU DARBEYİ BU KURUMLAR ,YA DUYMAMIŞ, YA DA DUYMUŞ AMA ERDOĞAN’A SÖYLEMEMİŞ olurdu. Her iki durumda da görevlerini yapmamış olurlardı. Eğer öyle olsa önüne geleni görevden alan, önüne geleni mahkemeye veren Erdoğan MİT MÜSTEŞARINI, GENEL KURMAY BAŞKANINI, EMNİYET GENEL MÜDÜRÜNÜ GÖREVDEN ALMAZ MIYDI, SÜRÜM SÜRÜM SÜRÜNDÜRMEZ MİYDİ! Yapmadı tersine korudu ve kolladı.çünkü hepsi biliyorlardı, planlı bir darbe senaryosuydu , gerzek bir muhalefet, aptal bir muhalefet olunca yutturdum sanıyorlar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
salkimsacak 2019-02-25 10:23:56 @sydneyden turan

Yani ilahi Can Atakli yaziyi veya soruyu sorarken bile kaleminiz titriyor hakli olarak,cunku darbeyi sorgulamak suctur,size hak veriyorum ,ve ben diyorumki bu darbe FETÖ VE ERDOGAN tarafindan tezgahlandi ve bu CEMAAT VE AKP halen ic iceler ,nedenmi ,
1-Fetö Erdogana karsi negatif bir aciklama yapmadi
2- Fetö Gerekirse öluleri uyandirin cumhurbaskanligi seciminde oy kullansin dedi
Oysa Erdogan PKK ve Fetö istemiyor onun icin tek adam secimine hayir diyen Fetöcu PKK cidi vatan hainidir dedi
3-Her turk vatandasi sunu biliyorki Cemaat Yani Fetö =AKP ama hic bir AKP li ne yargilandi nede sorgulandi
4-Irfan Fidan,Hulusi Akar, Bekir Bozdag ve Erdogan DArbenin mimarlari bunu sizde bizde bilmekteyiz
5-isin ucunda 245 ölu var bakin sehit demiyorum katledilmis cikar icin katledilmis insanlar var bunun hesabi sorulacak diye örtbas ediliyor cunku bu kendi oyunlari
5-Fetö geri gelecek ve Seyhulislam sifatini alacak ve Erdoganin sarayindaki Sarayinda inzivaya cekilecek

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bezmi Kaya 2019-02-25 10:56:53

Millet,15 Temmuz detaylarini AKP iktidari kaybeder kaybetmez tum ciplakligiyla ogrenecektir.

Avatar
türkmen 2019-02-25 10:22:41

Kardesim.15.temuz.olayini.erdogan.yapti.bu.adam.asilmali

Avatar
türkmen 2019-02-25 10:24:05

Erdogan.denen.cahil.asilmali.kanunen.zaten.deguk.diplomasi.yok.secim.hilesi.vb

Avatar
Mürteza Sudabatmaz 2019-02-25 12:43:48

Doğma büyüme İzmirliyim su sıkıntısı çektiğimizi hatırlamıyorum.

Avatar
Baran 2019-02-25 10:41:41

28 şubat tiyatriso 15 tmz oynanildi nasilmi erbakani devirmek icin ulusalci ve siyasi islam yani erdogan arinc ve gül kisacasi akp kuran beyin dini haysiyeti kullanip 28 şubati ayarlardilar başta fetulah gul olmak özere sonra gül ve erdogan ulusalcilari imha etmeye basladilar yani ergenekom ve balyoz isler ters gitti nedense bu seferde güleni devirmek istediler ve bu oyunlar oynanildi sonuc olarak tarikat ve cematler artik bir tererost yapilama olarak tescil edilir bunuda tarikat ve islamcilarla yaptilar bu isi isteyenler kimdi ulusalci ve kemalistlerdi kisacasi iti kopeye kopeyi ite bogdurdular bunun anlamida islan siyaseti ihanetle bezendi

Avatar