Erdoğan'ı korku sardı... AKP anketlerde çakıldı

Planlarını 2019 seçimlerini kazanmak üzerine kuran AKP'nin, hem yerel yönetimler hem de genel oy oranıyla ilgili yapılan anket sonuçlarından büyük oy kaybettiği öne sürüldü. Şaibeli referandumda İstanbul, Ankara, İzmir gibi Türkiye'nin en büyük kentlerinde hüsrana uğrayan Erdoğan, gelen anketlerle ikinci şoku yaşadı.

Erdoğan'ı korku sardı... AKP anketlerde çakıldı

Planlarını 2019 seçimlerini kazanmak üzerine kuran AKP'nin, hem yerel yönetimler hem de genel oy oranıyla ilgili yapılan anket sonuçlarından büyük oy kaybettiği öne sürüldü. Şaibeli referandumda İstanbul, Ankara, İzmir gibi Türkiye'nin en büyük kentlerinde hüsrana uğrayan Erdoğan, gelen anketlerle ikinci şoku yaşadı.

12 Ekim 2017 Perşembe 09:07
36597 Okunma
Erdoğan'ı korku sardı... AKP anketlerde çakıldı

Cumhuriyet'ten Emine Kaplan'ın haberine göre, partinin genel oy oranı kararsızlar dağıtılmadan yüzde 34’lere düşerken, Ankara ve İstanbul başta olmak üzere belediyelerin oy oranı partinin oy oranının çok altında kaldı. 

Mart 2019’daki yerel seçimlerde alınacak oy oranının bundan 7 ay sonra yapılacak Cumhurbaşkanlığı ve milletvekili seçiminin işareti olacağını düşünen Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanı seçilse bile partinin Meclis’teki çoğunluğunu kaybetmesinden korkuyor.

Erdoğan’ın anket sonuçları üzerine İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş’la başlayan istifa süreci için düğmeye bastığı kaydedildi. Erdoğan, partinin Afyon kampında “Cumhurbaşkanlığı ile milletvekili seçimi arasında fark oluşmamalı. Yoksa Meclis’te sıkıntı çekeriz” diyerek parti açısından bu tehlikeye dikkat çekmişti. Partinin oy oranındaki düşüklüğün yanı sıra partiyi endişelendiren bir başka nokta ise kararsızların yüzde 30’larda çıkması. Bu durumu 2001 yılındaki tabloya benzeten AKP kurmayları, seçmenin bütün partilere mesafe koyduğu, bunun da yeni oluşumlara zemin yaratacağı değerlendirmesini yapıyor. Edinilen bilgiye göre, bir ankette partinin oy oranı, kararsızlar dağıtılmadan yüzde 34, CHP yüzde 20-25 arasında, MHP ve HDP ise baraj altı görünüyor. Kararsızların oy oranının ise yüzde 30 dolayında olduğu belirtiliyor. Ankette, Ankara ve İstanbul başta olmak üzere bazı belediyelerin partinin oy oranının çok altında kaldığı kaydedildi. En düşük oy oranı olarak partinin genel oy oranının yarısında kalan Ankara’nın dikkat çektiği belirtiliyor.

Başbakan'dan valilere: Mevzuata takılmayın

Başbakan Binali Yıldırım’ın 81 ilin valisine, “Bizim değerlerimizde zulmetmek yoktur” ve “Mevzuatla uygulama arasında sıkışıp kalmayın. Şekil şartlarına asla takılmayın. Hata yapın ama hainlik yapmayın” mesajlarını vermesi dikkat çekti. Yıldırım Çankaya Köşkü’nde, 81 ilin valisine yemek verdi. Yıldırım, yemekteki konuşmasında şu mesajları verdi:

Değerlerimizde zulmetmek yok

Sizlere önemli tavsiyede uyarıda bulunmak istiyorum. FETÖ ve PKK mücadelesinde dikkatli titiz bir şekilde kılı kırk yararak işlem yapmanız önem arzediyor. Bizim değerlerimizde zulmetmek yoktur.

Hainlik yapmayın

Mevzuatla uygulama arasında sıkışıp kalmayın. Memleketin milletin işini yaparken usul hatası yapmaktan korkmayın. Şekil şartlarına asla takılmayın. Sahadaki işler usul hatası olmadan yapılmaz. Hata yapmayacağım diye titizlenen iş yapamaz. Bir tercih yapmak durumundasınız. İş mi yapacaksınız yoksa mevzuata mı sarılacaksınız. Hata yapın ama hainlik yapmayın

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 12.10.2017 09:39
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
budüzen değişecek 2017-10-12 09:13:54

meşhur asgarı ucret 1400 kira 900 gerısi fatura açlık kıtlık aldı başını gıdyor salgın hastalıklar bulaşıcı olup yaygınlaşyor sömurge rejim namlu zoruyla vergi gasp edyor vergı paralarını kamu reklamı altında besledıği havuz paçavra baronlarına hortumluyor yanında arazi rant ıhale veryor havuz medya paçavrasına karşılığında ekonomıyı guluk gılıstanlık çok ıyı lanse etırmek tv de bıyerde patlayacak patlama anı yakındır havuz baronları sömurgeye çanak tutular hesabları verecekler mıletın kanı emdıler havuz guruları

Misafir Avatar
çok yazık ve ayıp 2017-10-12 12:42:02 @budüzen değişecek

CHP ellerini ovuşturarak bekliyor. önce rusya uçak krizi rusyanın yanında oldular, sonra avrupa, hollanda, Almanya onların yanında oldular. şimdi ABD vize krizi ABD nin yanındalar. hepsi AKP ye karşı. ülkenin zararını hatta yok olmasını bile istiyorlar yeterki akp gitsin diyerek.

Beğenmedim! (35)
Misafir Avatar
akp ülkemizi uzaydada söz sahibi yaptı 2017-10-12 12:10:28 @budüzen değişecek

uzaydaki Türk uydyuları

Beğenmedim! (23)
Misafir Avatar
uzay dan ülkemize çok önemli hizmetler var 2017-10-12 12:09:22 @budüzen değişecek

5- Türksat 3A - Türksat 3A Türkiye’nin 13 Haziran 2008 tarihinde uzaya gönderdiği yeni nesil haberleşme uydusudur. 42 derece doğu yörüngesinde görev yapmaktadır.

6- Türksat 4A - Türksat 4A, Yapımında Türk teknik elemanlarının da yer aldığı 15 Şubat 2014 tarihinde saat 23.09′da fırlatılan haberleşme uydusu [1]. Uydu, JaponMitsubishi Electric firmasının geliştirdiği DS2000 platformu üzerinde inşa edildi. Türksat 4A, Kazakistan’da bulunan Baykonur uzay üssünden Proton taşıyıcı roketiyle fırlatılacak[2]. Uyduya ait kapsama alanları 9 Ekim’de yayınlanmıştır.[3]

Beğenmedim! (18)
Misafir Avatar
uzayda söz sahibi olan bir türkiye var. 2017-10-12 12:07:08 @budüzen değişecek

Karanlığa Türkiyeyi gömmek isteyenler akp yi sevmiyor. iyi okuyun aşağıyı.*****5- Türksat 3A - Türksat 3A Türkiye’nin 13 Haziran 2008 tarihinde uzaya gönderdiği yeni nesil haberleşme uydusudur. 42 derece doğu yörüngesinde görev yapmaktadır.

6- Türksat 4A - Türksat 4A, Yapımında Türk teknik elemanlarının da yer aldığı 15 Şubat 2014 tarihinde saat 23.09′da fırlatılan haberleşme uydusu [1]. Uydu, JaponMitsubishi Electric firmasının geliştirdiği DS2000 platformu üzerinde inşa edildi. Türksat 4A, Kazakistan’da bulunan Baykonur uzay üssünden Proton taşıyıcı roketiyle fırlatılacak[2]. Uyduya ait kapsama alanları 9 Ekim’de yayınlanmıştır.[3]

Beğenmedim! (16)
Misafir Avatar
AKP ye minnettarız 2017-10-12 11:17:37 @budüzen değişecek

AB'de hava kirliliği yılda 400 bin kişinin erken ölümüne neden oluyor********** ülkemizde akp iktidarından önce hava kirliliği hayatı zehir etmişti.. akp ye karşı olanlara iyi bir ders abd olayı.

Beğenmedim! (19)
Misafir Avatar
AKP ye MİNNETTARIZ 2017-10-12 11:13:28 @budüzen değişecek

AB'de hava kirliliği yılda 400 bin kişinin erken ölümüne neden oluyor********** ülkemizde akp iktidarından önce hava kirliliği hayatı zehir etmişti.. akp ye karşı olanlara iyi bir ders abd olayı. çünküüü

Beğenmedim! (15)
Misafir Avatar
kadir hırsız 2017-10-12 11:06:00 @budüzen değişecek

kiracıya cevap ozaman yediğin pirinç,bulgur fasulyede bu gün aldıgın aynı kilomu örnek aynı değerde parayla şimdi ne alıyon zurna

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
chp son şansı 2017-10-12 10:59:20 @budüzen değişecek

chp erzak yardımına gücü yetmiyor devreye girip arakan surye mültecıne dağıtılan bm uluslararası erzak yardımları için uluslararası diplomasi yurütsün yardımları turkıyeye getırıp istanbul akp oy aldığı ilerde akplere dağıtsın 2019 secımını garantı ıktıdarı olur

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
hakıkat 2017-10-12 10:25:36 @budüzen değişecek

seçimler dunya medyası noterı huzurunda yapılsın açıktan sayılsın akp barajı aşarsa ıntihar ederım maaşın yarıdan fazlası kıraya gıdyor borc alıp faturalara .bunu kaç secım dır dıyorum tek çare bu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Sevda..ve arkadaşları..ve yakınları..ve millet.. 2017-10-12 10:21:46 @budüzen değişecek

bütün haklarımız haaraaam olsun akp.yi ve vekillerine ve müteahhitlerine..tüyü bitmemiş yetimin hakkını yiyenlere..zehir olsun..inşaALLAH..
Allaha inannıyorsanızsa akp.liler Allah huzurunda iki elimiz yakanızdadır..inşAllah..

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
hayırdır 2017-10-12 09:59:32 @budüzen değişecek

kılıçdaroğlu yürümüyor? havalar soğuyunca kış uykusunamı dalıyor? aman dalsın dalsında milletin kafasını karıştırmasın. kendisi şaşkın ördek bir çıkıyor kanat sallıyor yavru ördeklerde peşine takılıyor havuzu kirletiyorlar. aman kı uykusunda olsun hiç uyanmasın.

Beğenmedim! (22)
Misafir Avatar
bu düzen değişecek DİNLE 2017-10-12 09:50:28 @budüzen değişecek

anladınmı len . iftira atıyor yalan söylüyorsun . utanmaz şey.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
bu düzen değişecek e cevap---kiracı 2017-10-12 09:48:43 @budüzen değişecek

1988 yılında güneşli de ev kiraladım ev bir artı birdi. kirası 140 bin di, benim maaşımda 170 bindi. ki maaşım asgari ücretten fazlaydı o zaman. asgari ücret en fazla 130 veya 140 bindi. ( o zaman meşhur sıfırlar vardı) bu gün güneşlide bir artı bir giriş daire en fazla yedi veya sekiz yüz liradır. yani asgari ücretin yarısı. yav bu gün yaygara koparanların hiçmi yüzü kızarmıyor.? demekki insan yüzü yok ondan kızarmıyor.

Beğenmedim! (19)
Avatar
Koc um 2017-10-12 09:44:45

Koc um benim eger hirsizlik yapmasaydiniz referandumu kazanamazdiniz.her secimde hirsizlik yapan bir parti var Turkiye de.chp en don 1949 da iktodara geldi ama 16 senede bok ettiginiz hersey icin chp yi suclamaktan vazgecin artik komik oluyorsuniz.jultursuz g.t killari sizi.

Misafir Avatar
chp ve atatürk,e saldırana cevap.. 2017-10-12 18:36:05 @Koc um

dangalak sensin..konuşman dahi akp.li olduğunuz ne mal olduğunuz ortada..sen dangalakların en birincisisin..atatürk diyince etinizi yiyorsunuz..hangi devlette telefon yok ki..angolla da uganyada dahi varken bu kadar para yedi akp..bi telefon olması çokmu ? hakkımız haram olsun..KONUŞMA USLUBUN SENİ TANITIYOR..AKP.YE OY VERMEZ MİLLET BU SAATTEN SONRA..VERENLERDE MAKARNACILARIDIR.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
chp. ve atatürk.......2 ye cevap 2017-10-12 11:41:23 @Koc um

Ulan dangalak bu vergileri AKP mi koydu bir, ikincisi yurtdışına şimdi bedava telefon görüşmesi yapabiliyorsun, yurt içine her yere bedava vatsap tan konuşuyorsun . nankör. eski telefon faturalarını unutmadık. bir yurt dışı konuşması bu günkü parayla ikyüz tl den az olmuyordu, şehirler arası ha kesa. ne lavuksun sen .

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
chp. ve atatürk.......2 2017-10-12 10:28:22 @Koc um

neden akp.ye oy versin millet..millete hergün zam yap..%3 zam millete %40 arabası olana trt..çiftliğine % 12 telefona Otv..% 10 ve KDV..%18 NEDEN akp.ye oy verelim..
fakirler daha fakir oldu..zengin akp.lilerde çoğaldı..arttı..mercedesler,,ceepler..ferrariler havuzlu villalar..dünya turları yaparken fukara 2 ekmek alamaz hale geldi..ATATÜRK ü kötülemekten başka ne yapılıyor ? hiç..anasına küfür ediiyor akp.liler..bizde hatim bağışlıyoruz..aradaki fark budur..akp..ye asla oy vermeyeceğiz..vatandaş olarak..bitirdİ ÜLKEMİZİ..AKP..ZALİMDİR..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chp.ve atatürk 2017-10-12 10:17:10 @Koc um

şeker fab.sını 1946 da chp. ve atatürk açtı..şimdide akp.satıyor..limanları chp..atatürk yaptırdı..akp.satıyor..aliga petkim,i chp..atatürk yaptırdı..akp..satıyor..turk kuşu uçak fab.sını atatürk kurdu..akp..kapattı..ve daha binlercesi..akp..sattı..kimin malını sattı..chp.nin ve atatürk,ün..şimdide 600 milyar dolar milleti borçlandırdı..her dünyaya gelen çocuk 10 bin dolar borçludur

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
koç um a soruyorum--bb 2017-10-12 09:54:59 @Koc um

CHP bu ülkeye ne yaptı bir tane yaptığı güzel bir şey söyle hadi. YOKKİ. akp neler yaptı ? hizmet yapılmayan bir kesim söyle YOKKİ. her kesime hizmet ulaştı. akp halkını kucakladı. hakla kaynaştı. chp ve eski hükümetler, bir yatırım yapacak ihale olurdu yandaşlarına tabi temel atılırdı, paralar alınrdı mutayit firma iflas ettim der veya mutayit çaradı işlerde bitmez yarım kalırdı. ülkemizi geri koyan chp ve zihniyetidir. ANLAYABİLDİNİZMİ?

Beğenmedim! (24)
Avatar
Kul 2017-10-12 09:44:06

Ne yapalım, CHP' den başka pati kalmadı ki. AKP Re-cepcileri uçuruma sürüklüyor bizi.

Avatar
yurttaşlar 2017-10-12 10:04:27

bizden oy bekleme akp..yettin artık..mercedeslerde keyf eden siz..katrilyonlarca devleti borca sokan siz..fukarayı silindir gibi ezen siz..danışmanlara deve kamburu gibi bol kepçe veren siz..köprülerden geçmediği halde vatandaşın cebinden köprü geçiş parası alan siz..evvelden yapılan bütün fabrikaları satan siz..ülkeyi borca sokan siz..neden size oy verelim?

Misafir Avatar
sedef 2017-10-12 18:37:33 @yurttaşlar

TERBİYENİ NEREDE YİTİRDİN YOKSA HİÇ Mİ YOKTU?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
SEDEFF HANIMA BATAN ŞUDUR 2017-10-12 11:43:52 @yurttaşlar

sedef hanım nereni perişan ettiler? ülkede akmayan sular aktı, hava kirliliği giderildi, her eve doğalgaz geldi, böcekli, pislikli hastaneler beş yıldızlı oldu, hızlı trenler, lüks toplu taşıma araçları, süper düble yollar, he ile havaalanı, çürük okulları güçlendirdi sınıflarda altmış yetmiş öğrenci okurdu bunları yirmi yirmi beş öğrenciye indirdi. İşsizlik maaşı, mağdura, hastaya maaş bağladı, Yanı saymakla bitmez akp nin hizmetleri. Karakollarda süresiz kalan zanlıya en fazla 24 saat sınırı getirdi, zanlıya savunması için avukat hakkını akp getirdi. Bakın elinizin altında dünya istediğin yere anında çok ucuza hatta bedava ulaşabiliyorsun. Arkadaş akp ye sizi düşman eden ne? Söyle ama lütfen nereni perişan ettiler? ÇOK BATTI DEĞİLMİ?

Beğenmedim! (13)
Misafir Avatar
sedef hanımefendiye SORUYORUM. 2017-10-12 10:16:15 @yurttaşlar

sedef hanım nereni perişan ettiler? ülkede akmayan sular aktı, hava kirliliği giderildi, her eve doğalgaz geldi, böcekli, pislikli hastaneler beş yıldızlı oldu, hızlı trenler, lüks toplu taşıma araçları, süper düble yollar, he ile havaalanı, çürük okulları güçlendirdi sınıflarda altmış yetmiş öğrenci okurdu bunları yirmi yirmi beş öğrenciye indirdi. İşsizlik maaşı, mağdura, hastaya maaş bağladı, Yanı saymakla bitmez akp nin hizmetleri. Karakollarda süresiz kalan zanlıya en fazla 24 saat sınırı getirdi, zanlıya savunması için avukat hakkını akp getirdi. Bakın elinizin altında dünya istediğin yere anında çok ucuza hatta bedava ulaşabiliyorsun. Arkadaş akp ye sizi düşman eden ne? Söyle ama lütfen nereni perişan ettiler?

Beğenmedim! (15)
Misafir Avatar
sedef 2017-10-12 10:06:33 @yurttaşlar

bütün haklarımız Allah huzurunda haram olsun size akp. cümbür cemaatı..
size asla oy vermeyeceğiz..mhp.ye de..verdiğimiz oylar haram olsun..artık mhp.ye ve akp.ye asla oy yoktur bizde..milleti perişan ettiniz..Akp..Allahtan bulun gerekeni...amin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
bir gerçek. 2017-10-12 10:36:50

aKP.liler focebook,ta öyle küfürler ediyorlarki millete vAllahi utanıyoruz..ya..utanıyoruz...ne anne kalıyor..ne eşi kalıyor..ne çirkin sözler..
bu yorumları ister istemez okuyoruz..insanın yüzünün derisi kıpkırmızı oluyor..neymiş..kişi akp.yi eleştirmiş..vay senmisin eleştiren..?! Biz osmanlıyız..biz şuyuz biz buyuz..Ne olursan ol...önce insan ol..ağzını tut..çocuklar dahi bu focebook,a giriyorlar..hayretler içindeyiz..böyle bir partiye ve yandaşlarına ne demeli..? ve oy mu istiyorsunuz..BAŞKA KAPIYA..SAKIN BİZE GELMEYİN..GELSENİZDE AKP.ye oy vermeyeceğiz..Kemal bey,in resimlerini yandaş gazetelerde görüyoruz.çirkin surat yapıyorlar..focebook,ta siyah elbise giydirip HAÇ takıyorlar....neden bunu yapıyorsunuz.? sevmeyebilirsiniz..bunları yapmak mecburiyetindemisiniz..Ayıp ya.

Avatar
akp..bitmiştir artık.///.resul.. 2017-10-12 10:11:18

ne yani..akp.ye oy verilirse Türkiye dostu..oy verilmezse Türkiye düşmanı ha..cahil koç..ve ülkem ve benzerlerinin zırzırlığı ..hergün aynı terane..
millet akp.nize artık oy vermiyor..vermeyecek..milleti aldatıp paraları lup ettiniz..başınızı yesin sizin köprüleriniz..yollarınız..millet aç iken asfaltı mı yiyecek.?

Avatar
Cepo 2017-10-12 09:55:46

Valiler devlete ihanet edebilirler, Reis'e ihanet cezalandırılır. Demiş. Vay, be! Kabile devleti buna denir.

Misafir Avatar
ali aşkar 2017-10-12 11:07:30 @Cepo

anlamadım kabile reisimi hah hah hahahahahaha

Beğenmedim! (0)
Avatar
koç 2017-10-12 09:19:45

chp ve Türkiye düşmanları hep iftira ve yalan haberle halkı kandırma peşinde oldular. referandumuda karalamaya çalıştılar hala ateşini söndürmediler. bu iftiracılar icraat yok ancak karalama ve iftira var. az kaldı 2019 da ak koyun kara koyun belli olacak. her seçimde yaygara yapıyorlar kendilerini açık ara önde gösteriyorlar ama seçimde hüsran a uğruyorlar.

Misafir Avatar
bir aile.. 2017-10-12 10:08:45 @koç

her çirkin iş akp.dedir..yolsuzluk,,yokluk..vesair...akp.ye verdiğimiz ailece oylar haram olsun..chp.ye veya meral hanıma oy vereceğiz..patla akp.ciler..sonunuz olur inşAllah..ülkeyi borca soktunuz..milleti inim inim inlettiniz...haram olsun haklarımız..

Beğenmedim! (0)