Erdoğan: İmam Hatiplere kafayı takmış

AKP'li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan Muğla'da konuştu.

Erdoğan: İmam Hatiplere kafayı takmış

AKP'li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan Muğla'da konuştu.

06 Haziran 2018 Çarşamba 16:33
Erdoğan: İmam Hatiplere kafayı takmış

Erdoğan'ın konuşmasının satır başları şöyle:

'BAY MUHARREM'E BİR ŞEY OLDU'

Bu ara Bay Muharrem’e bir şeyler oldu. İmam Hatiplere kafayı takmış. Diyor ki ben imam hatip mezunu değilim ama 3 sene imam hatipte öğretmenlik yaptım. Bir garip adam. Ne zaman ne diyeceği belli değil. CHP kirliliktir, CHP susuzluktur, CHP hava kirliliğidir, CHP çöp dağıdır. İstanbul’un Ümraniye’sinde çöp dağı patladı. Kim vardı CHP. 39 kardeşimiz orada öldü. Sonra bu kardeşiniz geldi, oraları spor tesisi yaptı. Şimdi size bir müjde veriyorum. Muğla Stadı’nı inşallah millet bahçesine dönüştüreceğiz.

"AVRUPALI KARDEŞLERİME SESLENİYORUM, SANDIKLARI PATLATIN"

"Avrupa'ya sesleniyorum... Batılı kardeşlerim yarın oylama başlıyor. Aman ha sıkı durun, Avrupa'da da sandıkları patlatın. Seçimler demokrasinin adeta er meydanıdır. Ne kadar çok adayla yarışırsak o kadar memnun oluruz. Bay Muharrem'e bir şeyler oldu. İmam hatiplere kafayı takmış. 'İmam hatip mezunu değilim ama 3 yıl görev yaptım' diyor. Bir garip adam. İmam hatip mezunu adam cumhurbaşkanı olmuş, 'ben de imam hatip bitirsem olabilirdim.' Sana olamazsın diyen mi var? Ama diyorum ya, sen daha çırak bile olamadın. Biz çıraklığımızı belediye başkanlığı döneminde yaptık. İstanbul'da çöp dağları var mıydı? Vardı. Kim vardı, CHP. Geldik çöp dağlarını, hava kirliliğini kaldırdık. Küvetlere su dolduruyorduk niye, su yoktu? Su olmayınca musluk açık unutuluyordu, sonra evi su basıyordu. Biz bunları yaşadık. CHP kirliliktir, susuzluktur. CHP çöp dağıdır. Çöp dağı patladı Ümraniye'de kim vardı, CHP. 39 kardeşimiz öldü, bu kardeşiniz oraya stat yaptı. Muğla Stadı'nı millet bahçesine çevireceğiz."

'KANAL D-CNN TÜRK YAYININDA ANLATACAĞIM'

Biz seçim meydanlarında yaptıklarımızı, halen yapmakta olduklarımızı, yapacak olduklarımızı, 2023, 2051, 2071 vizyonlarımızı anlatıyoruz. Onlar sadece yıkmayı anlatıyorlar. Bugün size çok farklı bir proje ile geldim. Bugün size anlatacaklarımı hiçbir yerde anlatmadım ama detaylarını yarın Kanal D- CNN Türk ortak yayınında anlatacağım. Şimdi Bay Kemal iki de bir tek adam tek adam diyor. Türkiye’de bir tek adam varsa o sensin. Parlamentonun içinden kendi arkadaşlarını kovuyorsun. Cumhurbaşkanı adayı olan arkadaşına ‘gel bakalım Muharrem’ diyorsun. Muharrem ne yapıyor, yenildin yenildin yenildin artık çekil diyor. Al birini vur öbürüne. Hiç farkları yok. Ama bizim böyle dertlerimiz var mı? Biz milletimizle birlikteyiz. Bunlara kalsa Türkiye’yi 1940’lara, 70’lere, 90’lara geri götürecekler.

'BUNLAR ÜLKEYE CUMHURBAŞKANI OLACAK ÖYLE Mİ?'

Bunların halini görüyorsunuz, birbirlerinden farkı var mı Allah aşkına? Bunlar bu ülkeye cumhurbaşkanı olacak öyle mi? AK Parti Türkiye’de 131 yeni üniversite açtı. Siz onları da kapatacak mısınız? AK Parti Türkiye’de 69 milyon kişiye geniş bant internet sağladı. Siz onu da kesecek misiniz? AK Parti Türkiye’de 540 bin yeni sağlık çalışanını işe aldı. Siz onları da kapı dışarı mı edeceksiniz? CHP’nin adayı ve öteki adaylar varsınlar neleri yıkacaklarıyla uğraşıp dursunlar. Ben size hizmetlerimizi anlatayım. 19 katrilyon liralık yatırım yaptık Muğla’ya. Onlar yıkar biz yaparız.

 'AFRİN'DE ETKİSİZ HALE GETİRİLEN TERÖRİST SAYISI 4500'

Türkiye’yi hedeflerine ulaştırmak, yerli ve milli otomobile karşı çıkmakla bu ülkeye cumhurbaşkanı olunur mu? İtalyanlarla anlaştık ATAK helikopterimizi yapıyoruz. Bu ATAK helikopterlerimiz teröristlere mezar mezar. Çıkmış biri diyor ki bunların parçaları dışarıdan geliyor. Yazık yazık. Sadece Afrin’de etkisiz hale getirilen terörist sayısı 4500. Cerablus’u katlıyorum. Mehmetçiğimizden Allah razı olsun diyorum, ÖSO’dan Allah razı olsun diyorum. Bay Kemal ÖSO’ya terörist diyor. Yazıklar olsun sana. Benim Mehmedim ile birlikte teröristlerle savaşanlara nasıl terörist dersin. Ne dedi geldiğimiz zaman apoletlerini sökeceğim dedi. Ya senin geleceğin filan yok. Aç tavuk kendini buğday ambarında sanır. İkinci ordunun komutanı Metin Paşa protokol mensubu, Tayyip Erdoğan da başkomutan. Anayasaya göre ben başkomutanım. Bay Muharrem sen kimsin? Sen fizik öğretmeni olmuşsun ama okuma yazman yok."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 06.06.2018 22:02
Anahtar Kelimeler:
MitingErdoğanMuğla
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-06-06 18:08:41

TÜRKiYEDE BiR BAS KOMUTAN OLDU ODA ÜLKEYi DÜSMANDAN KURTARAN MUSTAFA KEMAL ATATÜRKTÜR SEN BiR BAS KOMUTANIN BOKU BiLE OLAMASIN

Misafir Avatar
selim 2018-06-07 08:20:13 @KECi COBANI

Avrupalaşmış, avrupanın uşağı olanlar Türkiyenin kalkınmasını istemeyenler tabiki muhalefeti destekleyecek. ama vatansever vicdanlı Türkiye vatandaşları tabiki AKP diyecek Erdoğan diyecek.

Beğenmedim! (38)
Misafir Avatar
zaten_can 2018-06-07 08:18:48 @KECi COBANI

zaten basiret sahibi akıl sahibi vicdan sahibi AKP ye , Erdoğana oy verir. Avrupada vatandaşlarımızın haklarını savunan haklarını koruyan Erdoğana oy veriri. ha avrupanın Trkiyeye karşı beslediği güruh var onlar asla akp ye Erdoğana oy vermez. ama vatanım Türkiyedir diyen her babayiğit Erdoğana ve AKP ye oy veriri.

Beğenmedim! (33)
Misafir Avatar
erow 2018-06-07 01:50:06 @KECi COBANI

mafya babası avrupayı patlatın talimatı vermiş ben avrupanın yerinde olsam bunu ciddiye alırım reisi sikerdim

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KECi COBANI x**** 2018-06-06 19:14:38 @KECi COBANI

1 numarali mafya babasi! a kp baskani

Beğenmedim! (0)
Avatar
Reyis OYLARI DUSTUKCE 2018-06-06 18:26:29

SINIRLENIYOR, SOYLENMEYECEK SEYLERI SOYLUYOR

Misafir Avatar
erow. a.cevp 2018-06-07 11:03:10 @Reyis OYLARI DUSTUKCE

İşte siz kendi ananıza söven hayvanlarsınız. bakasına sövmek ancak ve ancak kendine sövmektir. bunu bilmeyen sapık zihniyeti zaten yanımızda istemiyoruz. NAMUSLU ŞEREFLİ HAYSİYET SAHİP NANKÖR OLMAYAN KARDEŞLER BİZE YETER . varsın küfürbazlar hainler birlik olsun bir avuçlar zaten yok olup gidecekler yine.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
erow 2018-06-07 01:50:51 @Reyis OYLARI DUSTUKCE

24 dünde anasının aq görecek

Beğenmedim! (0)
Avatar
GÖREVDEN ALDIK ŞİMDİ YARGILACAK VE ASILACAKSIN NOTA tayyip 2018-06-06 17:07:15

Sende SES PİSLİĞİ yapıyor midemizi bılandırıyorsun .İğrenç bir ses tonun var 16 senedir zoraki katlandın artık tahamül edilemiyecek bir dereceye geldin .KOVULDUN ELİNDEN AL7NDI SANA VERMİŞ OLDUĞUMUZ GÖREV TAMAM .Hem bunadın ,hemde metal yogunluğun ve ruhen bedenen SIRIR çekiyorsun TAMA GÖREVEDEN ALINDIN KOVULDUN SON VERDİK İŞİNE TAMADIR .ABBAS YOLCUSUN DEFOLUP GİDECEKSİN DAHA FAZLA ORTALIĞI KİRLETMENE MISADE ETMİYORUZ TÜRK ULUSU OLARAK GÖREVDEN ALDIK K O V U L D U N İŞTEN ATILDIN .ŞİMDİ YARGILANACAK VE ASILACAKSIN NOTA

Misafir Avatar
akp siktr git 2018-06-07 01:52:40 @GÖREVDEN ALDIK ŞİMDİ YARGILACAK VE ASILACAKSIN N

haksızmıyım kadeşlerim nickli orospu çocugu sen moskovaya sikitr ol git reisi halk malk seçmedi seçim hilesiyle burada amk evladı sus susmazsan anansı skrim 24 de

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
defolma zamanı geldimi 2018-06-06 19:32:38 @GÖREVDEN ALDIK ŞİMDİ YARGILACAK VE ASILACAKSIN N

ülke mallarını satanlar def edicez, ama sag degil.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
haksızmıyım kardeşlerim? 2018-06-06 18:16:17 @GÖREVDEN ALDIK ŞİMDİ YARGILACAK VE ASILACAKSIN N

Küstah gazetecinin başlığına bakınız: AKP li cumhurbaşkanı ... konuştu. ulan ar haya yokmu sizde?
ERDOĞAN 81 milyon Türkiyenin Cumhurbaşkanıdır. beğenmiyorsan gidin TRUMP babanızın yönetimi altına girin. moskovya gidin defolunda nereye giderseniz gidin. çünkü Cumhurbaşkanını bu halk seçmiştir beyenmeyen defolsun .

Beğenmedim! (27)
Avatar
Tezek 2018-06-06 17:50:52

Büyüküm diyenin Boku da büyük olur.

Misafir Avatar
erkan 2018-06-07 01:53:47 @Tezek

gebermeye mahkum elekktrik şoku hazır

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-06 20:45:28

ÇIKIN SAYIN INCEYLE O ZAMAN HERHANGI BIR TV KANALINDA TARTIŞIN.SAYIN IINCE KIMMİŞ SEN KIMSIN BÜTÜN MILLETTE
GÖRSÜN.

Misafir Avatar
erol 2018-06-07 01:54:57 @Mavi göz,sarı saç.

tartışamaz ödlek korkaktır zamanında canlı yayınca ümit zileli reisle ankara belediye başkanını göt etmişti bu salak bir şey söylememeden terk ettiler studyoyu

Beğenmedim! (0)
Avatar
SENDEN ALÂ PİSLİKMİ OLUR BILAŞICI MİKROP SAÇIYORSUN 2018-06-06 21:05:04

Senden alâ pislik ,gübre ,çöplük , olurmu ..?? Aynen sana İADE RDİYORUZ .!!Piliklikte sen sin çöplükte sensin gübrede sensin ..ağız isali olmuşsum mikrop saçıyırsun ,mikrop iğrenç yaratık .Ya bu pisliği temizleyelim artık gübre

Avatar
SEN GÜBRESİN GÜBRE . 2018-06-06 21:09:33

16 senedir bu adamı bizi idare etsin diye mısade ettik ..bir siyasetcinin hemde bu adam gibi siyasetin tepesindeki cumhur olduğunu iddia eden haddini bilmez .

Misafir Avatar
001 2018-06-07 01:55:47 @SEN GÜBRESİN GÜBRE .

döl israfı bir o.çocugu yönetiyor ülkeyi

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ata 2018-06-06 20:50:07

Fizik öğretmeni olmuş daha ne olsun..
Kaldırma kuvvetini biliyorsayon ince..
Bence çok bulaşma tayyip..yerinden kaldırır bak...
Gerçi sen şuan serbest düşüşe geçtin...istersen bak sayın ince düşüş açını hesaplar..
Yani hangi acıyla düşmek istersin..

Ahh tayyip ahh

Misafir Avatar
erow 2018-06-07 01:56:32 @Ata

anasını sıktımnı cocgu klavyeden muarrem beye artistlik yapma amk senin

Beğenmedim! (0)