banner87

Erdoğan'ın Kılıçdaroğlu'na açtığı davada karar çıktı!

Cumhurbaşkanı Erdoğan ve yakınlarının "Man adaları" iddialarına yönelik CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'na açtığı ikinci davada da karar çıktı.

Erdoğan'ın Kılıçdaroğlu'na açtığı davada karar çıktı!

Cumhurbaşkanı Erdoğan ve yakınlarının "Man adaları" iddialarına yönelik CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'na açtığı ikinci davada da karar çıktı.

13 Haziran 2018 Çarşamba 15:32
Erdoğan'ın Kılıçdaroğlu'na açtığı davada karar çıktı!

Cumhurbaşkanı Erdoğan ve yakınlarının "Man adaları" iddialarına yönelik CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'na açtığı ikinci davada da karar çıktı. Mahkeme, Kılıçdaroğlu'nun davacılara 142 bin TL manevi tazminatı faizi ile ödemesine kara verdi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 13.06.2018 15:47
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Bu memlekette hak, hukuk, adalet 2018-06-13 15:59:56

kalmadi. Sn.Kilicdaroglu'nun kabahati yok, o da avrupa insan haklari mahkemesinde hakkini arasin.

Misafir Avatar
kanun 2018-06-13 18:29:00 @Bu memlekette hak, hukuk, adalet

ARSIZ ÖLMÜŞ kıç I sakız çiğniyor ata sözü. Kılıçdaroğlu bu kaçıncı ceza alışın?
cezadan öte kaçıncı yalan elinde patlayan?
omurga nerde? yok yokki DEVAM.

Beğenmedim! (10)
Avatar
Tarzan 2018-06-13 18:48:46

Tayyip böylece yıldırma politikası ile muhalefeti susturmaya çalışıyor. Tazminatlarla ise kasalar haksız haram kazancı ile doluyor. Zehir, zıkkım ve haram olsun.

Avatar
kıraathaneye gidyorum 2018-06-13 15:40:40

seçimden sonra bakarız çaresine.......

Misafir Avatar
aynen 2018-06-13 18:29:46 @kıraathaneye gidyorum

@kıraathaneye gidyorum x---çok komik değisiniz resmen rezilsiniz rezil.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-13 17:28:05

ADALETIN OLMADIĞI YERDE HAK ARAMAK GÖKTEN YILDIZ INDİRMEKTEN DAHA ZOR.TEK YOL AHIM.

Avatar
Bunun gibiler sallama çay 2018-06-13 17:36:59

Bu cehape kendine göre adalet aramakta.. Burada bunu savunanlara muhalesef varlık zihniyettir... 8secım oldu halen utanma yok... Yüzü yokkı astarı var.. Essek derisi gibi surat var bu cehape savunucularında

Avatar
SADİ 2018-06-13 17:49:55

EY KILIÇTAROĞLU ADAM SAYENDE ZENGİN OLUYOR YA 2 DAVADAN 500 TL GELİR SAĞLADI ERDOĞAN

Avatar
murat 2018-06-13 20:10:39

peki turk mahkemeleri karar verdi kilicdaroglu mahkum oldu,burada gorulen su turk mahkemeleri adil degil,ancak ic hukuk yollari tuketilip aihm ne basvuruldugunda bu dava ifade dusunce ve delili olan bir yolsuzluk olayi belgelendiginden turkiye ve davaci olayin aciga cikmasindan cok zor durumda kalir tazminatda adil yargilamanin ihlalinden verilir yine millet kesesinden odetirler vesselam,cunki aihm giden 238 bin dosyanin 208 bininden turkiye hem ceza yedi hem hak sahiplerine tazminata mahkum edildi,bu nedenle turkiyeden gelen dosyalar karsiliksiz kalmiyor,sebebi ise hak ihlallerinin coklugundan boyle intiba edinmeleri.

Avatar
aydın 2018-06-13 16:16:59

24 hazirandan sonra ,bu kafayla giderseniz chp liler perişan olacak,pkk cı diyip verecekler sopayı chp ye