Erdoğan: İstanbul'la ilgili sabırlı olacağız

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Güney Amerika ziyareti dönüşü Ankara'da konuştu.

Erdoğan: İstanbul'la ilgili sabırlı olacağız

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Güney Amerika ziyareti dönüşü Ankara'da konuştu.

04 Aralık 2018 Salı 15:44
Erdoğan: İstanbul'la ilgili sabırlı olacağız

MHP Genel Başkanı Bahçeli ile ittifak görüşmelerine ilişkin konuşan Erdoğan, "Bahçeli ile bir araya gelmemiz vazgeçilmezdir. Bir araya gelmemiz gerekir. Bazıları rahat durmaz, onlara bu fırsatı vermemek için Cumhur İttifakı'nı diri tutmamız gerekiyor" dedi.

Erdoğan'ın konuşmasından satır başları şöyle:

"Zirve sırasında terörle mücadeleye verdiğimiz desteği tekrarladık. Zirve'de yasa dışı göç konusunda da görüş alış-verişinde bulunduk.

"Önümüzdeki sene Japonya'nın Osaka şehrinde gerçekleştirilecek.

"Zirvede Rusya Birleşik Krallık, ABD, Arjantin, Japonya, Çin liderleriyle görüşmeler gerçekleştirdik."

SARAY İTTİFAKI

"MHP bir ismini belirledi, ben de bir isim belirledim. İki arkadaşımız teknik detayları çalışıyorlar. Teknik çalışma ne durumda bunu dinleyeceğiz. Bundan sonra Bahçeli ile bir araya gelmemiz vazgeçilmezdir. Bir araya gelmemiz gerekir. Bazıları rahat durmaz, onlara bu fırsatı vermemek için Cumhur İttifakı'nı diri tutmamız gerekiyor."

BİNALİ YILDIRIM'IN İSTANBUL ADAYLIĞI

"Şu anda aday tespitleri konusunda hassasiyetimizi koruyoruz. İstanbul benim aşkım olan bir il, doğduğum, büyüdüğüm... Arkadaşlarımızla detaylı bir çalışma yürütüyoruz. Ankara'yı da ihmal edemeyiz. TBMM'de bütçe görüşmeleri var, meclis başkanımızın bu görüşmeleri yönetmesinden daha doğal bir şey olamaz. Onun için İstanbul'la ilgili sabırlı olacağız."

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Okur 2018-12-04 16:46:11

"İstanbul benim doğduğum,büyüdüğüm ".........." İhanet ettiğim" şehirdir,kendi itirafidir.

Misafir Avatar
CANİM İSTANBULUM. 2018-12-05 12:13:37 @Okur

İstanbul, İSTANBUL, CANİM İSTANBUL. NE GÜNLER GÖRDÜN , NE İHANETLER GÖRDÜN CHP Lİ BELEDİYELERİN İDARESİNDE SEN. CANİM İSTANBUL BİR VATAN EVLADI, BİR MİLLET SEVDALISI BİR YİĞİT GELDİ İSTANBUL... İSTANBUL SEN HAKETTİĞİN GÜZELLİYE ULAŞTIN O YİĞİTLE. DÜNYA ÜLKELERİ İLE YARIŞIYORSUN CANIM İSTANBUL. RABBİM AKILLI FERASETLİ, İMANLI, İŞ BİLEN İDARECİLERİ SANA NASİP ETSİN HEP. AMİNNN.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Yanıt: @Okur x**** adı yorumcuya cevap 2018-12-05 12:11:03 @Okur

anıt: @Okur x------*******sen lafı kıçından anlarsan öyle kıçdan doğurulmuş gibi konuşursun amcak. küstah sindirimsizler. kahrınızdan ölececeksiniz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2018-12-04 17:06:58

Hiç kimse hukuktan üstün değildir...anayasaya uyma,AİHM e uyma...bunlar suçtur...terör örgütlerine istedikleri herşeyi vermekte suçtur.,....Hiç bir kanunu tanımayanlarin ,insanları ( Kılıçdaroğlu) tanzimata mahkum ettirmeleri komedidir... ülkeye kiymayin efendiler....

Avatar
Lahey 2018-12-04 21:11:12

Yayyip seni a...a ...k...
Elbet ya sen ya da soyun yargilanacak merak etme..

Misafir Avatar
@Lahey x----e 2018-12-05 12:17:49 @Lahey

aha bir zevzek daha. zevzek dolu. faşist dinsiz eşkiye besleyici kanalları izleye izleye bokunu yiyen güruh olmuşlar. karnınız doysada gözünüz doymadan geberip gideceksinz kininiz nefretiniz ve ihanetiniz yüzünden.

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-12-04 22:23:30

chp deki kripto hdp ciler varken o istanbul il başkanı varken akp e odun koysa alır,isterseniz notere gidelim

Avatar
Diplomani göster... 2018-12-05 00:17:53

Türkün samari sert olacaktir. Simdiden kuyruk alti korkun basladi. Eninde sonunda TÜRK YARGISININ önüne cikarilacaksin. Bunu iyi bil! 747'nin emperyalist kanatlari da seni kurtarmayacak diplomasiz yetki ve makam HIRSIZI.

Misafir Avatar
@Diplomani göster... x-----e 2018-12-05 12:15:52 @Diplomani göster...

ıt: @Diplomani göster... x,,,,, sen çok zevzeksin len. koyun senden akıllıdır . sen bokunu yiyen bir tımarjaneliksin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
AKP denilen suc ve yolsuzluk sebekesini tanimak icin 2018-12-05 02:32:59

You tube deki Erkam Tufanin videolarini izlemenizi öneririm. Ta istanbul belediye baskani iken kurulmus bu havuz rüsvet agi. Adam medyaxi satin almis halka sadece kendi istedigini izlettiriyor. Muhalif siteleri aninda engelliyor. Bu durumda tek dogru var o da tayyib. Adam heryeri sifirladi ama medyasi sayesinde maalesef hepsi örtüldü. Adam sütten cikmis ak kasik.

Avatar
tayyibin AZRAHİLİ . 2018-12-05 23:46:04

Ulan şeriyatcı..göt..arısı tayyip az kaldı seni YARGILAMADAN İDAM EDECEĞİZ. Doyamıyacaksın tek adaylığına.